home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA
CVO

Ljubiteljima Harley-Davidson brenda, akronim CVO je i te kako poznat. Custom Vehicle Operation, fabrički sređeni modeli su u proizvodnji još od početka novog milenijuma.

Sama kompanija veoma pažljivo bira motocikle koje će pretvoriti u CVO modele, a ponekad traži i pomoć sa strane kada je reč o dizajniranju tih dvotočkaša.

CVO

2001. godine, gigant iz Milvokija je lansirao svoju V-Twin Racing Street Custom liniju, skraćeno VRSC ili V-Rod, reč je prvih modelima kompanije sa DOHC i vodenim hlađenjem za masivne „v-tvin“ agregate. V-Rod linija je pravljena namenski, kao rival japanskim mašinama, a „srce“ ove mašine bio je agregat nazvan Revolution, razvijen zajedno sa jednim poznatim imenom iz sveta automobilske industrije.

U pitanju je kompanija Porsche.

Nemci su dizajnirali agregat, napravili ga u Nemačkoj, a V-Rod je učinio najbržom Harley-Davidson mašinom, koja je do 100 km/h ubrzavala za svega 3,6 sekunde.

CVO

Za razliku od tradicionalnih „v-tvin“ jedinica američkog proizvođača, Revolution je imao drugačiju konfiguraciju (od 60 stepeni), uz zapreminu od 1.131 kubik, petostepeni manuelni prenos i sa oko 155 KS na raspolaganju.

V-Rod se od početka smatrao vizuelno različitim od ostatka Harley-Davidson game, ali je njegova proizvodnja prestala pre 3 godine i to bez ikakvog objašnjenja. To ne znači da je potpuno nestao, jer ih na tržištu ima dosta, a neki primerci su toliko primamljivi da se nađu i na aukcijama. Takav je slučaj sa ovim CVO modelom iz 2005, koji vidite na fotografijama.

Sa pređenih 3.157 km, ovaj motocikl će uskoro potražiti novog vlasnika, a očekuje se da će cena ići i do 10.000 evra.

Izvor: Moto-berza.com



čitanja : 276



Komentari