home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA
Nito N4

Upoznajte Nito N4, koji je debitovao na EICMA sajmu u Milanu prošle godine. Privukao je našu pažnju, iako se ne radi o otmenom superbajku, pa čak ni pravom supermoto modelu.

Umesto toga, Nito N4 je samo dvotočkaš namenjen za svakodnevni prevoz, koji na raspolaganju ima 15 KS. U pitanju je model italijanske kompanije, koja već nudi širok spektar modela namenjenih upotrebi u urbanim uslovima.

Nito N4

Kako navode iz kompanije Nito, N4 ima autonomiju od oko 145 km, može da dostigne maksimalnu brzinu od 150 km/h i težak je blizu 175 kg.

I mada je N4 daleko od mašine za vožnju po autoputu, njegove specifikacije su dovoljne za svakodnevni prevoz po gradu.

Svi Nito motocikli su fokusirani na urbani prevoz. N1 je električni skuter, N2 električni bicikl, a N3 električni „mini-bajk“. Prostom logikom N4 predstavlja korak napred da većim kategorijama.

Dizajn Nito N4 nam je i te kako zanimljiv. Imamo moderan motocikl sa dizajnerskim elementima iz supermoto sveta.

Tu je jednostrana viljuška, uz žičanu zadnju felnu, uz mali agregat koji pokreće motocik. Celokupan izgled je „čist“ i izuzetno prijatan oku.

Sistem prednjeg osvetljenja je takođe zanimljiv jer koristi LED šipke koje su montirane direktno na vertikalne nosače na sistemu prednjeg vešanja. I ove imamo „čist“ izgled, ali mogli smo i bez integrisanih pokazivača pravca na Brembo rezervoarima za tečnost.

Nito je planirao da tokom EICMA sajma proda prvih 50 primeraka ovog modela, s tim što su se isporuke očekivale u toku ove godine. Virus korona je te planove izjalovio, a još uvek nije sigurno kakve dalje korake planira italijanski brend.

Svejedno, Nito N4 je zanimljiv koncept. Možda ne bi bilo loše da Nito razmisli o nešto većoj varijanti ovog istog modela, mada i u ovakvoj formi deluje kao primamljivo urbano prevozno sredstvo.

Izvor: Moto-berza.com



čitanja : 232



Komentari