home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA

Novi BMW M1000RR

25 Sep 2020 - 12:37 Motociklizam Link
BMW M1000RR

Stigao je novi BMW M1000RR superbajk, čiji debi se s pažnjom iščekivao poslednjih dana.

Prva stvar koja upada u oči jesu karbonska zakrilca na prednjem delu oklopa, koja pružaju aerodinamički potisak od 16,2 kg pri brzini od 187 km/h.

Nemački superbajk se može pohvaliti sa 209 KS i 113 Nm maksimalnog obrtnog momenta. Biće napravljeno 500 primeraka, a BMW je već nagovestio da će homologovati novi motocikl za korišćenje u WSBK šampionatu. Shodno svemu što donosi, cena iznosi 30.000 evra.

BMW M1000RR

Glavna stavka na BMW M1000RR je njegov redni četvorocilindarski agregat, koji je pretrpeo prilične promene u odnosu na varijantu koja se nalazi na S1000RR. Tu su novi Mahle klipovi, kao i promenjena kompresija od 13,5:1. Redizajnirani su usisnici za vazduh, dok novi titanijumski izduvni sistem doprinosi smanjenju težine od 3,6 kg.

BMW M1000RR

Ne samo što je M1000RR snažniji, već i proizvodi više snage od 6.000 pa do maksimalnih 15.100 o/min.

Što se elektronike tiče, tu su četiri standardna moda vožnje (Rain, Road, Dynamic i Race), uz tri Race Pro moda. Sva su povezana sa inercijalnom mernom jedinicom, koja uključuje i kontrolu proklizavanja. Vozači mogu podešavati i odziv motora, uz tri različita podešavanja upravljanja agregatom dostupna u okviru Race Pro modova.

Kvikšifter je deo standardne opreme, kao i kontrola paljenja i Hill Start Control Pro opcija. Ukoliko želite dodatke koji skupljaju esencijalne podatke, moraćete da doplatite.

Na šasiji je pregršt elemenata od ugljeničnih vlakana, a još više ćete ih dobiti ako se odlučite za M Competition paket, u kojem se nalazi i novi M Endurance lanac bavarskog proizvođača, koji ne zahteva nikakvo podmazivanje.

Poboljšane su i kočnice, što je odlična vest za vozače imajući u vidu da je po mnogima S1000RR imao najgori kočioni paket u segmentu.

Na kočionim čeljustima je oznaka „M“, mada bi više voleli da vidiomo Brembo Stylema R jedinicu, ali treba videti kako će ovakvo rešenje pokazati.

I zadnja viljuška je modifikovana i sada je 220 grama lakša.

Karbonske felne, koje su na S1000RR bile u paketu dodatne opreme, su na M1000RR u standardnoj ponudi, što zajedno sa ostalim karbonskim dodacima doprinosi ukupnoj težini od 192 kg.

BMW M1000RR očekujte u prodajnim salonima od proleća naredne godine.

BMW Motorsport divizija ne krije da će iskoristiti novi superbajk na najboji način, pa očekujemo da ga vidimo na WSBK stazi, Isle of TT trci i drugim profesionalnim i amaterskim takmičenjima širom planete.

Izvor: Moto-berza.com



čitanja : 439



Komentari