MV Agusta Superveloce 1000 Serie Oro - fantazija od karbona

Reći da je MV Agusta zapalio svet motocikala kada je prvi put predstavio Superveloce Serie Oro nije preterivanje. To je, na kraju krajeva, bila mašina koja privlači pažnju čak i onih koji nisu ljubitelji dvotočkaša. Iako je ideja lepote obično veoma subjektivna, teško da ćete naći nekoga ko ne ceni ovaj dizajn.
U srcu Superveloce 1000 Serie Oro nalaze se mnogi elementi s Brutale 1000 RR motocikla, uključujući motor, ram i ogibljenje. Postoje i neke razlike, ali celokupni paket izgleda elegantno, prefinjeno i usmereno ka poboljšanim performansama u vožnji.

Najnoviji, ograničeni član porodice Superveloce pokreće redni četvorocilindrični motor od 998 kubika, koji proizvodi 208 KS na 13.000 o/min (ili 212 KS sa instaliranim trkačkim kompletom), zajedno sa 116,5 Nm obrtnog momenta na 11.000 o/min.

Ogibljenje se sastoji od Ohlins Nix EC viljuške sa TiN premazom. Ono je potpuno podesivo. Zadnji amortizer je Ohlins EC TTX jedinica, koja je takođe elektronski podesiva. Jednostrana zadnja viljuška je od aluminijumske legure i povezuje se sa klinom podesivim po visini (+ ili – 4 mm), nudeći hod zadnjeg točka od 120 mm. Superveloce 1000 Serie Oro se takođe može pohvaliti Ohlins elektronski podesivim amortizerom upravljača.
Kočenje je, kao što možete očekivati, takođe vrhunsko. Par radijalno postavljenih Brembo Stylema monoblok čeljusti radi svoj posao napred, sa kočionim diskovima od 320 mm. Jedna čeljust sa dva klipa zaustavlja vas pozadi, sa diskom od 220 mm. Felne su izrađene od legure kovanog aluminijuma, a u paketu je posebno izrađeni Arrow izduvni sistem od titanijuma.
MV Agusta Superveloce 1000 Serie Oro ima posebno mapiranu jedinicu za kontrolu rada motora (ECU). Tu su i osam nivoa promenljive kontrole proklizavanja, uz inercijalnu mernu jedinicu (IMU).
5,5-inčni TFT ekran sa pozadinskim osvetljenjem u punoj boji zauzima mesto na instrument tabli, a povezivanje sa pametnim telefonom je omogućeno preko MV Ride aplikacije (dostupne i za Android i iOS).
Ukupno 40 elemenata karoserije od ugljeničnih vlakana ide u svaki Superveloce 1000 Serie Oro. Rezervoar je napravljen od termoplastične smole, ali skoro sve ostalo je CF. To uključuje prednje poklopce disk kočnica, koji imaju za cilj da kanališu izgled starinskih bubanj kočnica iz bogate trkačke istorije MV-a, ali istovremeno nude veću ventilaciju i kočionim čeljustima i hladnjaku. Upravljači su postavljeni donekle ka nazad, a držači za noge su podesivi da odgovaraju širem krugu vozača.
Izvor: Moto-berza.com