home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA GALERIJA
Energica Experia

Energica je pretrpela nekoliko ključnih događaja tokom poslednje dve godine. Nakon što je kompanija za finansijsku tehnologiju Ideanomics preuzela većinsko vlasništvo nad proizvođačem električnih motocikala, uvela je ključne promene u njen način poslovanja. Italijanska marka je promenila prioritete ka izgradnji svoje dilerske mreže i da postane lider na tržištu.

Izgleda da su se ti napori isplatili 2022, a Energica je zabeležila porast prodaje od 52% (u poređenju sa prethodnom godinom.). U tom procesu, kompanija je takođe zabeležila rast prihoda od 67%. Taj rast prati nedavna proširenja dilerske mreže. U 2022. godini, kompanija je uspostavila 15 novih dilera u SAD i postavila 33 dodatne lokacije širom ostatka sveta.

U ovom trenutku, Energica sada 135 dilera i uvoznika. U planu je da se taj broj poveća u narednih 12 meseci. Pozitivnim ciframa doprineo je i kompanijin prvi avanturistički model Experia. Porudžbine za e-ADV već predstavljaju polovinu ukupne prodaje Energice u 2022.

„Naš uspeh je na kraju odraz uverenja kupaca da Energica pravi najbolje električne motocikle na tržištu“, izjavila je izvršna direktorka Energice Livija Čevolin. „Neverovatno sam ponosna i počastvovana sjajnim povratnim informacijama koje je Energica dobila u prvoj polovini godine, posebno nakon što je Experia lansirana.”

Međutim, Energica nije fokusirana samo na proizvodnju motocikala. Inicijativa kompanije Energica Inside ima za cilj partnerstvo sa proizvođačima originalne opreme za dvotočkaše, poljoprivredu i brodove kako bi se rešili izazovi elektrifikacije.

Pored toga, policijske snage širom sveta počinju da razmatraju flote električnih motocikala nakon što je Energica isporučila 88 EsseEsse9+ jedinica Indonežanskoj nacionalnoj policiji za samit G20 na Baliju. Uz svu tu potražnju, Ideanomics se nada da će povećati proizvodnju u narednoj godini.

„Jedan od osnovnih projekata na kojem zajedno radimo je ubrzanje proizvodnje“, otkrio je predsednik Ideanomics Robin Meki. „Zajedno smo u procesu montažnog otiska, kao i instaliranja naprednih rešenja za automatizaciju. Rezultat će biti više motocikala visokih performansi koji će brže doći do dilera i kupaca.”

„Nakon kompanijinog izlaska iz MotoE šampionata i preuzimanja Ideanomics-a, nismo bili sigurni kako će se električni brend prilagoditi. Srećom, otvorile su nam se nove i bolje mogućnosti.”

Izvor: Moto-berza.com

Foto: Arhiva / Energica



čitanja : 333



Komentari