Samo nekoliko nedelja posle promocije koncepta M3 u coupe verziji na salonu u Ženevi, iz BMW-a stižu i zvanične slike serijske verzije tog modela. Kao i pomenuti koncept, i serijski auto ima V8 motor zapremine 4,0 litra sa 420KS, sportsko ogibljenje, manuelni 6-stepeni menjač, krov od karbon fibera i spoljašnjost u tipičnom M look-u. V8 motor, koji će pokretati novi M3, nastao je iz 5,0 litarskog V10 motora, koji već pokreće M5 i M6 modele. Iz 4,0 litra zapremine (tačnije 3999 ccm) novi V8 razvija snagu od 420KS (105 konja po litri zapremine) pri visokih 8300 obrt./min. dok je maksimalni obrtni momenat 400Nm pri 3900 obrt./min. Ono što je važno jeste da je 85% obrtnog momenta dostupno već od 2000 obrt./min. odnosno da će V8 raspolagati sa 340Nm već pri 2000 obrt./min. Budući da je motor napravljen od aluminijuma i kompozitnih materijala, težak samo 202 kg pa su u BMW-u veoma ponosni na to da je ovaj agregat najlaški V8 motor na svetu, lakši čak (za 15 kg) i od rednog 6-cilindraša iz prethodne generacije modela M3. Nova generacija M3 je opremljena sa varijabilnim sistemom upravljanja bregastim vratilima (duplim Vanos-om) i novim zadnjim vešanjem. Novi M3 biće zvanično predstavljen na domaćem terenu salona automobila u Frankfurtu, u septembru ove godine a konkurenciju će imati u obliku Lexus-a IS-F, Audi-ja RS5 i Mercedesa CLK63 AMG. Na slikama je auto sa 18 inčnim točkovima mada se očekuje da BMW ponudi i 19 inčne, iste onakve kakve je imao prototip na salonu u Ženevi. Maksimalna brzina mu i dalje iznosi 250 km/h, ubrzanje do 100 km/h traje 4,8 sekundi a prosečna potrošnja po fabričkim tvrdnjama iznosi 12,8 litara na 100 km. Posle coupe-a, BMW će ponuditi i limuzinsku i kabrio verziju novog M3.