home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Posle nekoliko dobrih špijunskih slika, koje su se proteklih dana i nedelja vrtele po internetu, rumunska Dacia je danas konačno objavila i prve zvanične fotografije redizajnirane verzije aktuelnog Logana limuzine (pojavio se inače pre tačno četiri godine). Naravno, kasnije na red dolaze i restilizovane verzije ostalih Loganovih karoserijskih verijanti (MCV, Pick-up, Van) 

Kao što se i očekivalo, inspiracija za Loganov svežiji izgled je pronađena u novom modelu Sandero, čija svetska premijera je održana početkom marta na salonu automobila u Ženevi (o tome više OVDE). To u praksi znači da je najveće promene Logan doživeo na prednjem delu, gde se najviše ističe nova rebrasta maska hladnjaka sa novim logom marke, doterana svetla, modifikovani branik sa drugačije oblikovanim otvorom za vazduh i mestom oko svetala za maglu. Promene ima i na zadnjem kraju i one obuhvataju nova svetla, redizajnirani branik i novu hromiranu lajsnu na donjem delu poklopca prtljažnika, koji je uz to dobio i nešto izraženiji spojler. Uz unapređeni interijer u stilu pomenutog Sandera (prednji panel, novi volan, kvalitetniji materijali, oplate vrata), za 14 mm širi trag točkova, nove poklopce točkova, novi dizajn aluminijumskih točkova, kao i par novih boja, to je u principu to. Zbog drugačijih branika, obnovljeni Logan je za 4 cm duži nego ranije (sada 4,29 metra), dok je prtljažnik ostao na zapremini od 510 litara. Kao opcija u ponudi će biti i sistemi EBD (elektronska raspodela kočione sile) i EBA (pomoć pri naglom kočenju), dok u ponudi motora nema promena. Tačnije, paleta i dalje obuhvata pet agregata: tri benzinca (1,4L sa 75KS, 1,6L sa 90KS, 1,6 16V sa 105KS) i dva dCi dizelaša zapremine 1,5 litara sa 70, odnosno 85KS.

VIDEO I : Dacia Logan

VIDEO II : Dacia Logan



čitanja : 7763



Komentari

Ruzno kao i pre...

Autor Eki 01 Jul 2008, 18:14

Mislio sam da će biti više poboljšanja u mehanici, ali je iapk najvažnije da cena ne poraste.

Autor Stefko 01 Jul 2008, 22:14

Ipak dobija i novi 1,5 dCi sa 105 KS, ako se ne varam...

Autor dovlagsi 02 Jul 2008, 11:52

Ne, sve ostaje po starom :
"There are no changes under the hood with the New Logan being offered with the same petrol engines (1.4 75hp, 1.6 90hp and 1.6 16V 105hp) and diesel engines (1.5 dCi 70hp and 1.5 dCi 85hp) as before."

Autor auto 02 Jul 2008, 14:01

Logan je lep i vrlo udoban auto. U zadnje tri godine vozim Logana i Corsu i s oba sam presao vise destina hiljada kilometara. Uvek sam se bolje osecao u Loganu. Osim toga Logan nije imao kvarova dok se kod Corse kvario menjac. Corsa mi je bolja kada treba da se obori zadnje sediste i mada je manji auto nekad je zgodniji kada nosim nesto kabasto. Opet, Logan je bolji kada imam vise saputnika jer mu je prostor na zadnjem sedistu prostran.

Autor Slavko 13 Jul 2008, 14:49

Pricajte sta hocete to je odlican auto a za nas standard i previse.

Autor radovan 15 Jul 2008, 14:50

Sjajan auto. Vozim logana disel vec 2 godine (67000 km) i nisam imao ama das ni jedan kvar. Auto je kao stvoren za nase puteve i nase potrebe. Smatram da mu je jedina mana malo grublja zavrsna obrada kao i ne tako atraktivan izgled sto je kod novog modela popravljeno najbolje sto se moglo. Ako cena ostane ista smatram da ce novi logan s pravom povratiti titulu najprodavanijeg auta u Srbiji.

Autor Felix 24 Jul 2008, 12:52