home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Samo nekoliko meseci posle premijere potpuno nove Ibize, španski Seat je proširio paletu ovog modela sa dve nove i to dijametralno suprotne varijante – sportskom i dinamičnom Cupra i ekonomičnom Ecomotive verzijom.

Nova Ibiza Cupra se bazira na trovratnoj Ibizi SportCoupe (čija premijera je održana na nedavnom Salonu automobila u Londonu), a sem atraktivnijeg izgleda (drugačiji prednji branik sa integrisanim spojlerom i saćastim centralnim otvorom za vazduh, modifikovana prednja maska, aluminijumski točkovi od 17 inča, crni retrovizori, redizajnirani zadnji branik sa difuzorom i centralnom smeštenim završetkom izduvniog sistema), pažnju privlači i onim što krije pod haubom. To je 1,4 litarski TSI twin-turbo motor koji raspolaže sa 180KS, a uparen je sa sedmostepenim DSG menjačem sa duplim kvačilom i sa komandama za menjanje brzina na volanu.

U paketu su još i elektronska kontrola stabilnosti, ABS, TCS + EBA, Seatov "Agile Chassis" sistem (u zavisnosti od uslova vožnje prilagođava rad upravljača, kočnica i prenosa), frontalni i vazdušni jastuci za glavu, Hill Hold Control, Easy Entry sistem na suvozačevom sedištu, Cupra ogibljenje, Cupra sportska sedišta i aluminijumske pedale.

Seat Ibiza Ecomotive

Ibiza Ecomotive se odlikuje redukovanom potrošnjom goriva i smanjenom emisijom CO2, a radi se o modelu na kome je Seat primenio znanje velikog tate Volkswagena koje ovaj ima sa modelima BlueMotion. Dakle, poboljšana aerodinamika vozila, modifikovana elektronska kontrolna jedinica 1,4 litarskog TDI dizel motora (ima 80KS) sa DPF filterom za čestice čađi, duži prenosni odnosi u menjaču, nešto manja težina i gume 175/70 R14 sa manjim otporom kotrljanja; zaslužni su za emisiju CO2 od 99 grama po kilometru (zanimljivo da Seat u zvaničnom press saopštenju nije objavio podatak o potrošnji ove Ibize).

Ibiza Ecomotive će kupcima biti dostupna u hatchback verziji sa petora vrata i SportCoupe varijanti sa troja vrata, a proizvodiće se u Seatovoj Martorell fabrici blizu Barselone (gde će se proizvoditi i nova Ibiza Cupra).



čitanja : 2054



Komentari

Treba da izbace iz upotrebe sve manuelne menjače jer su automatizovani, poput "DSG-a" neprikosnoveni. Jedino je motor "kupre" trebalo da bude jači.

Autor Stefko 29 Avg 2008, 15:53