Prilikom brazilske promocije potpuno nove generacije modela Gol u hatchback verziji (pre nekoliko meseci), bilo je reči i o njegovoj varijanti u obliku klasične troprostorne limuzine sa četiri vrata, koja je sada konačno i zvanično predstavljena (usput je konačno potvrđeno i ime Voyage, budući da se poslednjih meseci govorilo da bi ova limuzina mogla da ponese neko drugo ime).
VW Gol je inače ranije u Brazilu već prodavan u limuzinskoj verziji kao VW Voyage (u drugim zemljama Južne Amerike i kao VW Senda i Gacel), a zanimljivo je da je taj sedan izvožen i u SAD (od 1987. do 1993. godine), gde je komercijalizovan pod imenom VW Fox.
Sem novog izgleda i unapređenog kvaliteta, novi Voyage naravno donosi i veće dimenzije u odnosu na standardni Gol hatchback. To u praksi znači da je Voyage dugačak 430 cm, dok mu zapremina prtljažnika iznosi 470 litara (Gol hatchback ima dužinu od 389 cm i prtljažnik od 285 litara).
Što se motora tiče, Voyage će pokretati 1,0 i 1,6 litarski agregati, koji sem benzina, mogu da koriste i etanol.
Manji 1.0L motor razvija 72KS pri 5250 o/min. i 95Nm obrtnog momenta pri 3850 o/min.(benzinska verzija), odnosno 76KS i 104Nm (kada koristi etanol), dok veći 1.6L agregat raspolaže sa 101KS pri 5250 o/min. i 154Nm pri 2500 o/min. (na benzin) i 104KS i 156Nm sa pogonom na etanol.
O boze....
Mislio sam da Lada Kalina ima nazadan dizajn ali VW ju je nadmasio.
Bravo.
Bas zato sto je toliko "dosadan" bio bi odlican prodajni artikal u Evropi. Steta sto ga VW ne nudi po nekoj interesantnoj ceni na Balkanu. Ponekad mislim da ih je sramota ponuditi ovako nesto u Evropi, ali zato Renault grabi velikim koracima i taj segment trzista uspesno zaposeda sa Thaliom, Sanderom i jos nekoliko niskobudzetnih a kvalitetnih proizvoda.
Ovaj bi se dobro prodavao kod nas. Za nase puteve bi bio extra, jer ima veliki klirens (odstojanje od tla). :)
Pa,VW nikad nije ni impresionirao dizajnom,samo nade polazu u kvalitet. Mislim da su im i evropski modeli veoma dosadni!Pogledajte Golfa,on nije ruzan, daleko od toga,ali poprilicno dosadan. Dovoljno je videti konkurente (308,Megane,C4,Bravo) i videti koliko zaostaje sa dizajnom.Jednostavno automobili za penzionere!!!