home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Sem potpuno novog Golfa VI u standardnim verzijama, kao i Golfa BlueMotion, Volkswagen je kao premijere za Salon automobila u Parizu pripremio i novi Golf GTI i Passat BlueTDI, odnosno Passat koji već sada zadovoljava buduće Euro6 standarde (stupaju na snagu tek 2014. godine).

Novu generaciju Golfa GTI pokreće 2.0 TFSI agregat sa 210KS i 280Nm obrtnog momenta pri 1800 o/min. (uparen je sa standardnim šestostepenim manuelnim ili opcionim DSG menjačem sa duplim kvačilom), što će biti dovoljno za ubrzanje od 0 do 100 km/h za 7,2 sekunde i maksimalnu brzinu od 239 km/h. Potrošnja po fabričkim podacima iznosi 7,5 litara na 100 km, a emisija CO2 je 178 grama po kilometru. Prodaja počinje u prvoj polovini naredne godine, a pominje se nazvanična cena od 26.400 evra.

Naravno, sem jačeg motora, Golf GTI se od svoje sabraće razlikuje i po agresivnijem vizuelnom nastupu, što znači drugačije branike (napred sa većim otvorima za vazduh), pragove, zadnji krovni spojler, aluminijumske točkove od 18 sa gumamam 225/40 ZR 18, saćastu prednju masku sa dve crvene lajsne, doterana prednja svetla, sportska sedišta, trokraki kožni volan sa zaravnjenim donjim delom), kao i modifikovano ogibljenje (niže za 22 mm), jače kočnice, sportski izduvni sistem sa dva završetka i elektronski kontrolisani diferencijal sa zatvaračem, nazvan XDS.

Ko želi više, na raspolaganju će imati još jači Golf R sa 270 konja i pogonom na sva četiri točka. Golf R će se u prodaji pojaviti u novembru 2009. ali njegova cena još nije poznata.

Što se pomenutog Passata BlueTDI tiče, njega pokreće revidirani 2.0 TDI turbodizelaš, koji je ovom prilikom ojačan za 3KS, pa razvija 143KS. Uz VW-ov SCR katalizator (koji redukuje emisiju NoX do 90%) i AdBlue aditiv, Passat BlueTDI se odlikuje i za 0,4 litra manjom potrošnjom goriva u poređenju sa standardnim Passatom 2.0 TDI. To u praksi znači da Passat BlueTDI u limuzinskoj verziji na svakih 100 km potrošiti 5,2 litra goriva (uz emisiju CO2 od 139 g/km), dok Variantu (karavanu) treba 5,5 litra (emisija CO2 je 144 g/km).

Prodaja Passata BlueTDI će u Evropi startovati početkom naredne godine, a kupcima će se nuditi sa šestostepenom manuelnom ili opcionom transmisijom sa duplim kvačilom (takođe sa 6 stepeni).



čitanja : 5359



Komentari

GTI izgleda mnogo bolje od standardnog modela.

Autor Marko 25 Sep 2008, 12:08

Bravo,otkrio si toplu vodu.

Autor Nikola 25 Sep 2008, 17:21

Golf k'o Gofl.

Autor Eki 25 Sep 2008, 17:43

mogli su felne promeniti..

Autor Shomi 25 Sep 2008, 20:57

Golf je postao po dimenzijama mini-van pa ovo sve nakaradno deluje pogotovo sto se po dimensijama priblizio PORSCHEu

VW je postao smesan i skup kao i njihovi "prijatelji" iz Audija

Autor ChedomirADELAIDE 26 Sep 2008, 03:44

spoljašnost je ostala ista, ali unutrašnje promene su simpatične......

Autor Milan Borovac 06 Nov 2008, 10:29