Mada će glavna zvezda na Škodinom izložbenom prostoru ženevskog Salona ipak biti kompaktni SUV model Yeti, Česi u ovaj švajcarski grad dolaze sa još nekoliko premijera. Jedna od njih je i Fabia Scout, proterenska Fabia koja u stvari predstavlja serijsku verziju studijske Fabije Scout sa Salona u Frankfurtu 2007. godine.
Kao i u slučaju već poznatih Octavije Scout i Roomstera Scout, i Fabia Scout nije pravi terenac, već više šminkersko i lifestyle vozilo bez preteranih off-road pretenzija, za koje ionako nije sposobna.
Dakle, sve se svodi na atraktivniji spoljašnji izgled (robusniji branici, široki plastični zaštitni elementi na donjem delu vrata i na blatobranima, veći i atraktivniji Arktos točkovi od 16 inča, svetla za maglu, krovni nosači), viši klirens, Scout logo i bogatiju opremu (uključujući tu i nove materijale u kabini, zatamnjena stakla i pedale sa površinom od nerđajućeg čelika).
Paleta motora obuhvata dva benzinca (1.4L sa 63kW/86KS, potrošnja 6,5 litara i 1.6L sa 77kW/105KS, potrošnja 6,9 litara, ovaj potonji i sa šestostepenom transmisijom) i dva dizelaša (1.4L sa 59kW/80KS, potrošnja 4,6 litara na 100 km i 1.9L od 77kW/105KS, potrošnja 4,9 litara). Oba dizelaša inače mogu da budu opremljena i filterom čestica čađi.
Škoda će Fabiju Scout evropskim kupcima ponuditi u maju ove godine, dok cena za sada još nije saopštena.