
Nakon prošlogodišnje promocije standardnih modela treće generacije Megana, ljudi iz Renaulta nastavljaju da šire njegovu porodicu. Tako je svetskom premijerom na Salonu u Ženevi paleta upravo proširena i sportskom RS (RenaultSport) varijantom ovog modela.
Budući da je o novom Meganu RS u poslednje vreme bilo već dosta reči, ovde samo najosnovnije. Dakle, novi Megane RS pokreće 2,0 litarski četvorocilindrični turbo 16v motor sa 250 konja pri 5500 o/min. i 340 Nm obrtnog momenta pri 3000 o/min., (pri čemu je 80% obrtnog momenta dostupno već pri 1900 o/min), uparen sa manuelnom šestostepenom transmisijom.
Odnos težina / snaga iznosi 5,4 kg / KS, potrošnja u kombinovanom ciklusu je 8,4 litara na 100 km, a emisija CO2 iznosi 195 grama po kilometru.
Uz sportsko ogibljenje, atraktivniji izgled (novi branici, pragovi, spojleri, proširenja blatobrana, zadnji difizor, centralno smešten završetak izduvnog sistema, LED dnevna svetla, alu felne od 18 i 19 inča), širi trag točkova, sportski izduvni sistem, jače Brembo kočnice (diskovi od 340 mm) i sportski enterijer (Recaro sportska sedišta, sportski volan, aluminijumske pedale), to je u principu to.
U svim verzijama je ESP sistem elektronske kontrole stabilnosti standard (ali može da se isključi), dok je LSD zatvarač difereancijala serijski kod "Cup" verzije. Novi Megane RS će se u prodaji naći sredinom ove godine ali njegova cena još nije poznata.
VIDEO : Renault Megane RS