
Nakon one jedne zvanične slike od juče, Nissan je objavio novi set oficijelnih fotografija i sve tehničke detalje vezane za otvorenu, Roadster verziju modela 370Z.
Podsećanja radi, novi Nissan 370Z u kupe verziji je svoju svetsku premijeru imao još u novembru prošle godine na Salonu automobila u Los Anđelesu, dok će se njegova otvorena Roadster varijanta sa automatskim platnenim krovom (za opreciju otvaranje/zatvaranje mu treba oko 20 sekundi) pojaviti na ovogodišnjem Salonu u Njujorku.
Kao i kod kupea, i 370Z Roadster će pokretati 3,7 litarski V6 benzinac sa 332KS pri 7000 o/min. i 366 Nm obrtnog momenta pri 5200 o/min., a kupac će moći da bira između šestostepenog manuelnog menjača ili opcione sedmostepene automatske transmisije sa komandama za menjanje brzina na volanu.
U odnosu na svog prethodnika - Nissan 350Z, novi 370Z Roadster ima kraće međuosovinsko rastojanje (2550 naspram 2649 mm), dužina je takođe smanjena (sa 4313 na 4247 mm), dok su standardni točkovi od 18 inča (sa Bridgestone Potenza gumama P225/50R18 napred i P245/45R18 pozadi). U Sport paketu se inače dobijaju alu točkovi od 19 inča sa gumama P245/40R19 napred i P275/35R19 pozadi.
Standardna sigurnosna oprema obuhvata šest vazdušnih jastuka, ABS, EBD (elektronska distribucija kočione sile), BA (pomoć pri naglom kočenju) i VDC (elektronska kontrola stabilnosti) sisteme, kao i sistem za nadgledanje pritiska u gumama.

Kupcima će 370Z Roadster biti na raspolaganju u sedam boja: Solid Red, Magnetic Black, Brilliant Silver, Platinum Graphite, Pearl White, Monterey Blue i Black Cherry.
Kako bi težina automobila bila što manja, mnogobrojni delovi (hauba, poklopac petljažnika...) su izrađeni od aluminijuma, a što se cene tiče, ona bi trebalo da bude tek nešto viša od brata sa tvrdim krovom (u Americi osnovni 370Z staje 29.930 dolara). Prodaja u Americi inače startuje krajem ovog leta.
VIDEO : Nissan 370Z Roadster
Nismo Nissan 370Z
Istovremeno sa Roadsterom, Japanci će u Njujorku Amerikancima predstaviti i 370Z kupe u dresu Nissanovog kućnog tjunera Nisma (NISsan MOtorsport).
Kao i obično, poenta svega je naravno unapređenje izgleda i voznih karakteristika, pa su tako najočiglednije vizuelne razlike u odnosu na standardnu verziju modifikovani prednji i zadnji branik (napred sa integrisanim spojlerom), pragovi, novi aluminijumski RAYS točkovi od 19 inča (sa Yokohama ADVAN Sport gumama 245/40ZR19 napred i 285/35ZR19 pozadi), veliko zadnje krilo, kao i zadnji difuzor. Ispod haube kuca srce u vidu pomenutog 3,7 litarskog V6 motora (u paru sa manuelnim šestostepenim menjačem), koji u Nismu 370Z raspolaže sa 350 konja pri 7400 o/min. i 374 Nm obrtnog momenta pri 5200 o/min.
Sem navedenog, Nismo S-Tune 370Z je dobio i čitavu paletu Nismo elemenata, poput sportskog izduvnog sistema, jačih Nismo Sport kočnica, tvrđe podešenog ogibljenja, sportskih sedišta sa Nismo logom, Nismo brzinomer, kožni volan i aluminijumske pedale.
Nismo Nissan 370Z će se u salonima američkih dilera naći od juna ove godine, a kupci će moći da biraju između sledećih boja: Pearl White, Brilliant Silver, Magnetic Black, Solid Red i Platinum Graphite.