
Nekoliko dana nakon što su objavljene prve zvanične slike i detalji o restilizovanoj Mercedesovoj S klasi, na internetu su osvanule i fotografije sportskih S63 i S65 AMG verzija, koje će se u pradaji pojaviti tokom jeseni.
Kao i kod standardnih modela S klase, ni obnovljene AMG varijante nisu doživele velike vizuelne promene, što znači da ih je najlakše prepoznati, pre svega, po modifikovanom grilu sa oštrijim donjim delom, dok se ostale izmene odnose na doterane branike, LED svetla i unapređeni enterijer.
A što se motora tiče, po sadašnjim informacijama, S63 AMG će i dalje pokretati 6,2 litarski V8 agregat sa 525KS i 630 Nm obrtnog momenta (sa sedmostepenim AMG automatikom), dok jači S65 AMG ima 6,0 litarski V12 od 612KS i 1000 Nm (u paru sa petostepenom automatskom transmisijom). Maksimalna brzina i dalje iznosi elektronski ograničenih 250 km/h, mada na zahtev kupca limit može biti podignut na 300 km/h.
Više detalja tek sledi.
Sta znam, kada sam je prvi put video, nisam nesto bio odusevljen, sada, onako...
Mozda i nije toliko losa.
Za moj ukus, sto se mercedesa tice:
1)CLS
2)CL (mada mi je na momente mozda i lepsi od CLS-a), ali CLS mi ima lepsu unutrasnjost.
3)Stara E klasa W211
Uglavnom, ova kontrolna tabla mi je nekako ko londonsku taksi.
Ekran skroz u LCD tehnologiji (vozio sam, znam zasto su to uradili) ali ipak, sta znam, mislim da je Mercedes nekako morao to bolje...
Glupost kod ova dva modela je sto ce S65 kostati duplo vise od S63 kao i do sada... V12 od 612ks nije menjan vec 5 god...ima ga u poslednje 3 restilizacije S65-ice
zasto mjenjat nesto sto je dobro , mercedes s65 v12 je kralj na cesti , nista mu nije ravno , najbolje auto poslje maybacha
Idem ja kroz Njemačku autoputem sjedim za volanom S63 AMG ispred mene se pojavi naj noviji Ferari idošmo mi tako brzinama od 200 do 250 nekoliko sati dok se ja nisam počeo smijati od sreće ja odmoran i opušten a dasa u Ferariju se slomi truckajući se znojeći mu se ruke a još ga pretekoh kad god poželjeh.