
Kao što je poznato, Opel planira da svetsku premijeru nove, četvrte generacije Astre održi u septembru ove godine, na Salonu automobila u Frannkfurtu, a dok se to ne desi, britanski magazin AutoExpress objavljuje nove fotografije ovog modela C segmenta. Tačnije, radi se o slikama Astre sa značkom Vauxhalla, britanske filijale General Motorsa.
Ono što je do sada poznato jeste da se nova Astra bazira na GM-ovoj novoj Delta platformi (međuosovinsko rastojanje iznosi 270 cm), a kao i do sada, nudiće se u širokoj paleti karoserijskih varijanti, koja uključuje hatchback sa petora vrata, kupe (GTC), karavan (sada nazvan Sports Tourer), kao i opcionu 4x4 verziju.
Što se game pogonskih agregata tiče, najveća novost je 1,4 litarski turbo benzinac u nekoliko verzija, dok će vrh ponude činiti 2.0 Turbo sa 270KS (od dizelaša se pominju 1.3, 1.7 i 2.0 CDTi agregati).
Više detalja tek sledi.
Nije los, zamerka jer isuvise lici na novog megana, mada danas skoro svi lice jedan na drugog, cast izuzecima.
Eto šta dobiješ kad Hyndai i30 kresne Reno Megana, i to dok na televiziji gledaju Seat Leon...
Masku su mogli malo bolje da rese, ostatak je dobar.
P.S.: Slazem se da osnovni oblik dosta lici na Seat Leon, a Hyundai i30 nikako ne moze da se smatra kao originalni dizajn imajuci u vidu da je zadnji deo iskopiran sa BMW serije 1, cak i oznaka asocira: i30 - 130.
Danas automobili toliko lice jedan na drugi da vise nece biti dovoljno da znas marku i boju svog automobila, moraces da pamtis registraciju da bi ga nasao na parkingu.
Sa druge strane svidja mi se napredak u dizajnu enterijera.
Nikad ne forsiram neku marku po svaku cenu, do skoro sam vozio opela a sad fiata, novi fiat bravo je zacetnik ovog oblika, renault megane ga je unapredio a ova opel astra najmladja, najlepsa i najbolja medju jednakima...
Maska hladnjaka je kao sa nekog kineza, a i prednji farovi koketiraju sa bmw 1-om, ali ce verovatno najvise popizdeti fiat jer bi slicna zadnja svetla trebala da ima i alfa 149, malo manje coskasta, osim ako to sad zbog ovoga na brzinu ne promene.
Volan su izgleda dobili od forda, mada je enterijer vrlo pristojan, a i ceo oblik karoserije je tako uprosecen da ce se verovatno ustvari dopasti velikom broju ljudi, jer iako na njemu nema niceg posebno atraktivnog, nema ni nicega sto bode oci i smeta. Da li je to dovoljno za dobru prodaju, bice zanimljivo videti...
Meni je Opel potpuno providan i neupadljiv, da ne kazem bezlican kao marka, ali priznajem da Insignia izgleda odlicno uzivo. Za ovu astru nisam bas siguran, videcemo kad se sretnemo na parkingu...