home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Konačno i definitivno: pred nama su zvanične fotografije potpuno nove generacije Opelovog predstavnika u C segmentu – Astre IV (prva generacija se inače pojavila još 1991. godine kao naslednik nekadašnjeg Kadetta), mada ovde odmah i podsećanje da će Nemci oficijelnu svetsku premijeru održati u septembru ove godine, i to na domaćem terenu Salona automobila u Frankfurtu.

Kako su Volkswagen, Renault i Mazda u poslednjih nekoliko meseci predstavili konkurentske modele Golf VI, Megane III i novu Mazdu3 (ne treba zaboraviti ni na Peugeot 308, Ford Focus, Citroen C4, Seat Leon, Toyotu Auris, Fiat Bravo i ostale), a da je Astra jedan od najvažnijih, ako ne i najvažniji model u gami nemačke fabrike, dolazak novog modela već neko vreme nestrpljivo očekuju i kupci i Opelovi dileri.

Budući da su poslednjih meseci na površinu isplivale mnogobrojne špijunske i procurele fabričke slike nove Astre (poslednje pre samo dva dana, doduše pod značkom britanskog Vauxhalla), izgled ne predstavlja nikakvo iznenađenje, posebno imajući u vidu činjenicu da je dizajn velikim delom inspirisan aktuelnim Evropskim automobilom godine - Insignijom (to isto važi i za kvalitetniju i prostraniju unutrašnjost), od koje će preuzeti i inovativne sisteme, kao što su AFL adaptivna prednja svetla i Opel Eye Front Camera system, a tu je i FlexRide sistem podešavanja ogibljenja (Standard, Sport i Tour mod). A o tome koliko Astra IV zaista u stvari liči na neke od postojećih automobila, sud možete doneti sami, ali ostaje činjenica da je daleko atraktivnija od svog glavnog rivala - Golfa VI.

Kao što je već nekoliko puta ranije naglašeno, nova Astra se bazira na GM-ovoj novoj Delta platformi, a kao i do sada, nudiće se u širokoj paleti karoserijskih varijanti, koja u početku uključuje hatchback sa petora vrata, dok će kasnije stići i trovratni GTC, karavan (sada nazvan Sports Tourer), a možda ponovo i klasični sedan sa četiri vrata i kabriolet CC.

Nova Astra je i prilično veća, budući da je sa svojih 442 cm za 17 cm duža od dosadašnjeg modela, a od Golfa VI čak za 22 cm (međuosovinsko rastojanje je inače naraslo za 71 mm).

Osnovni motor u gami će biti 1,4 litarski četvorocilindrični benzinac sa 100 konja, a najveća novost je 1,4 litarski turbo benzinac koji raspolaže sa 103kW/140KS (u početku najjači u paleti je 1.6 Turbo sa 132kW/180KS). Od dizelaša kupci će moći da biraju između CDTi agregata zapremine od 1,3 do 2,0 litra, i to sa snagom u rasponu od 95KS i 160KS. Ovo je ponuda u početku, a kasnije će naravno biti proširena, između ostalog i sportskom OPC verzijom sa 270 konja.

Opel za sledeću godinu planira i ekonomičniju ecoFLEXvarijantu, a bez obzira na neizvesnu budućnost Saturna, ipak postoji i mogućnost da se nova Astra ponudi i američkim kupcima, ali pod značkom Buicka a ne Saturna kao do sada.

VIDEO : nova Opel Astra



čitanja : 3607



Komentari

BAS MI SE DOPADAJ JEDVA CEKAM TESTOVE UZIVO

Autor Milan 13 Maj 2009, 21:47

OVA ASTRA JE SIMPATIČNA! MEĐUTIM! GM JE OPEL UNIŠTIO KAO BREND. NA OPELOVE MODELE KOJI SU MOGLI DA BUDU PREPOZNATNJIVI KAČILI SU ZNAKOVE RAZNIH AMERIČKIH MARKI. UŽASNO JE VRŠITI EKSPERIMENTE NA BRENDU KAKAV JE JEDAN OPEL. JA SAM BIO VLASNIK KADETA IZ OSAMDESET DEVETE KOJ SE I PO SUVOM LEPOM VREMENU RASPADAO...

Autor MILOS 19 Maj 2009, 10:28

Jedva cekam da izadje na trziste pa da odem u salon da je uzivo vidim.KAd ce izaci?2010?

Autor Ljubitelj(obozavalac) 06 Okt 2009, 14:41