home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Peugeot nastavlja da širi svoju porodicu modela sa duplom nulom u imenu, pa je tako posle 1007, 4007 i 3008 stigao i 5008. Tačnije, novi 5008 će zvaničnu svetsku premijeru imati u septembru na IAA Salonu automobila u Frankfurtu, dok prodaja u Evropi startuje tokom jeseni (cene za sada nisu poznate).

I novi 5008 raspolaže sa prostranom i varijabilnom unutrašnjošću, u koju može da se smesti do sedam putnika (u tri reda sedišta, 2+3+2 raspored), dok zapremina prostora za prtljag varira od 758 do čak 2506 litara (ovo potonje mereno do krova i kada se obori i drugi red sedišta). U unutrašnjosti (dizajnom veoma slična manjem modelu 3008) se nalaze i zaista brojni otvoreni i zatvoreni prostori za odlaganje sitnica, a pažnju privlače i veliki stakleni panoramski krov (1.69 m²) i multimedia sistem za putnike pozadi.

Podrazumeva se da je bezbednost putnika na visokom nivou, pa se tako u standardnoj opremi svih verzija, između ostalog, nalaze ESP sistem elektronske kontrole stabilnosti, najmanje šest vazdušnih jastuka (uključujući i vazdušna zavese za sva tri reda sedišta kod modela za 7 putnika). U opremi može da se nalazi i Head-Up displej (tehnologija preuzeta sa borbenih aviona), Hill Start Assist (pomoć pri staru na uzbrdici), Distance Alert (pomaže vozaču da održava bezbedno rastojanje od automobila ispred)...  

Peugeot 5008 je inače dugačak 4529 mm, širok 1837 mm, visok 1639 mm, međuosovinsko rastojanje iznosi 2728 mm, točkovi su od 16 do 18 inča, dok je koeficijent otpora vazduhu Cx 0.29.

Za poređenje, Peugeot 3008 je dugačak 4365 mm, širok 1837 mm, visok 1639 mm, dok mu međuosovinsko rastojanje iznosi 2613 mm.

Paleta pogonskih agregata Peugeota 5008 izgleda ovako:

- benzinci

1.6 litarski VTi sa 120KS (potrošnja 7,3 litara na 100 km, emisija CO2 je 169 g/km)  

1.6 litarski VTi sa 156KS (potrošnja 7.1 litar na 100 km, emisija CO 2 je 167 g/km)  

- dizelaši

1.6 litarski HDi FAP sa 110KS (potrošnja 5.4 litara na 100 km, 143 g/km CO2)  

2.0 litarski HDi FAP sa 150KS (potrošnja 5.8 litara na 100 km, 151 g/km CO2)  

2.0 litarski HDi FAP sa 163KS (potrošnja 6.8 litara na 100 km,178 g/km CO2)

Menjači su inače manuelni sa 5 i 6 stepeni, 6-stepeni elektronski kontrolisani manuelni, kao i šestostepeni automatik. 



čitanja : 7019



Komentari

"3008" koriste kao oficijelno vozilo Rolan Garosa, a verujem da će sledeće godine novitet zameniti "starca".
Ne dopada mi se koncepcija "3008" i "5008". Oni su mešavina minivena i SUV-a. Čudno i neuverljivo. Kao masa na kvadrat.

Autor Stefko 02 Jun 2009, 01:07

mogu da primetim da je lepsi od 3008 i,ustvari, predstavlja njegovu produzenu (luksuzniju) verziju (grand), kao sto su c4 pikasso grand i scenic grand... lepo,lepo, obecava...

Autor dovla 02 Jun 2009, 01:37

SLazem se dovla

Autor Nikola 02 Jun 2009, 01:45

e ovo vec lici na nesto, nije chudoviste

Autor drug 02 Jun 2009, 07:43

Ludi, meni je 3008 kad sam ga video na slikama bio odvratan i rekao sam nema šanse da ga puste u serijsku proizvodnju. Kad su ga pustili frapirao sam se. Kad sam ga video uživo u bordo metalik boji, prilično sam promenio mišljenje. Ne mogu reći da mi je lep.
Ovo nije ružno, mislim da menja 807 i da nije cros/suv.
Videćemo.

Autor mikirurk 02 Jun 2009, 08:18

peugeot malo luta, njihov glavni dizajner je prosle godine izjavio kako su odstupili od pezo linije koja je uvek bila lepa i meka, a sada je vrlo agresivna, sa ogromnim ustima na prednjem nosu... izgleda da pokusavaju da promene njusku... ne dopada mi se 5008.

Autor Mikelangelo 02 Jun 2009, 08:22

Hmmm, jako lici na Toyotu Verso...

Autor MILOS 03 Jun 2009, 16:03

C4 Picasso

Autor JA 04 Jun 2009, 14:00