home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Citroen je 2.7 HDi dizel motor u modelima C5 i C6 zamenio većim i jačim 3,0 litarskim V6 common-rail agregatom, koji naravno već zadovoljava buduću Euro 5 normu.

Novi V6 dizelaš u Citroenima C5 i C6 raspolaže sa 176kW/240KS i 450 Nm obrtnog momenta (2.7 HDi ima 208KS i 440 Nm), ali su potrošnja i emisija CO2, bez obzira na veću snagu i bolje performanse, smanjeni za 13-17%, odnosno 12-15%.

U praksi to znači fabrički deklarisanu potrošnju od 7,4 litara na 100 km i 195 grama CO2 po kilometru. Novi 3.0 HDi V6 dizelaš je inače uparen sa šestostepenom automatskom transmisijom, a za ubrzanje od 0 do 100 km/h Citorenu C5 3.0 HDi treba 7,9 sekundi, a većem Citroenu C6 3.0 HDi 8,5 sekundi.



čitanja : 2844



Komentari

Sjajno...inače,ovaj motor se prvo pojavio u Jaguaru XF, a ima i verzija od 270 KS.Obrtni moment u oba slučaja je impresivan.Mislim da je to prava mera za ove limuzine,a samim tim potpuno su konkurentni sa nemcima

Autor shofer 13 Jun 2009, 11:45

U potpunosti se slazem sa tobom,ali ipak mislim da je steta sto se u njih ne ugradjuje ovaj jaci (270ks)...

Autor dovla 13 Jun 2009, 15:41