
Kada je prošlog meseca Opel konačno objavio zvanične fotografije potpuno nove generacije Astre (svetska premijera će biti održana u septembru, na Salonu u Frankfurtu), ostao je dužan i za oficijelne slike unutrašnjosti ovog automobila, koje su se sada pojavile na internetu (takođe je objavljen i set novih slika spoljašnjosti).
Naravno, Astrin dizajn je velikim delom inspirisan aktuelnim
Evropskim automobilom godine - Insignijom (pa to isto važi i za kvalitetniju i
prostraniju unutrašnjost), od koje će preuzeti i inovativne sisteme, kao što su
AFL adaptivna prednja svetla i Opel Eye Front Camera system, a tu je i FlexRide
sistem podešavanja ogibljenja (Standard, Sport i Tour mod).

Kao što je već nekoliko puta ranije naglašeno, nova Astra se bazira na GM-ovoj novoj Delta platformi, a kao i do sada, nudiće se u širokoj paleti karoserijskih varijanti, koja u početku podrazumeva samo hatchback sa petora vrata.

Nova Astra je i prilično veća, budući da je sa svojih 442 cm za 17 cm duža od dosadašnjeg modela, a od Golfa VI čak za 22 cm (međuosovinsko rastojanje je inače naraslo za 71 mm).

Podsećanja radi, osnovni motor u gami će biti 1,4 litarski četvorocilindrični benzinac sa 100 konja, a najveća novost je 1,4 litarski turbo benzinac koji raspolaže sa 103kW/140KS (u početku najjači u paleti je 1.6 Turbo sa 132kW/180KS).
Od dizelaša kupci će moći da biraju između CDTi agregata zapremine od 1,3 do 2,0 litra, i to sa snagom u rasponu od 95KS i 160KS. Ovo je ponuda u početku, a kasnije će naravno biti proširena, između ostalog i sportskom OPC verzijom.

VIDEO : Opel Astra
VIDEO : Opel Astra vs VW Golf VI vs Ford Focus
Ma bitno je da ima "podocnjake" u svim svetlosnim grupama,fale "led" dnevna svetla,nece da se poistovete sa AUDIjem-modni trend, kao da je u pitanju garderoba
Ne volim nesto Opel,ali unutrasnjost je fantasticna!!! Instrument tabla dosad nevidjena u ovom segmentu!!!
Nisam nesto veliki protivnik GOLFA, cak sta vise, to je model koji je ostalim proizvodjacima "otvorio oci" kada je koncepcija u pitanju, ali im je dizajn studio novu 6-icu dizajnirao iz nekog starackog doma.
Nova Astra nije konkurent Golfu jer je on kategorija za sebe, Astra(namerno ne potenciram ime Opel) je konkurent novom Meganu,Mazdi3,Ford Focus(u pripremi novi model) a ni italijani ne miruju u tom segmentu.
Problem je u tome sto Opel odavno nije nezavisan dizajnerski vec je ovde predstavljeni projekat enterijera u stvari spoj svih GMovih ideja i pretpostavki kako bi "to"trebalo da izgleda. Zamislite da Astru vozite kao Vauxal ili Holden-to ubija identitet Opela i postavlja se pitanje sta u stvari Opel originalno proizvodi-zato Astra nije konkurent Golfu i zato VW prolazi trzisno bolje od Opela.
Izgleda zaista drugacije od svega sto je do sada izaslo iz OPEL-a u tom segmentu.Korak ispred konkurencije pogotovo u vreme krize kada svi gledaju kako da ustede i prezive!Svaka cast za sve uradjeno i jedva cekam da je vidim uzivo!
svaka cast cekam da ga uzmem za jedno dve godine (polovan) kad mu padne cena
Evo, kupili smo Astru Sport 1.4 turbo. Auto ide super, zadovoljni smo. Jedina zamjerka je da auto propusta vodu na zadnjim lijevim vratima!!! Odmah sam to prijavio prodavacu i ovih dana mi to trebaju srediti. Auto trosi vise nego sto tvornica najavljuje. Gradska voznja 10,5 lit, dok kombinirano "pije" oko 8 litara. No, sve u svemu sam zadovoljan...