
Nekoliko dana posle onih ekskluzivnih slika sa zatvorene prezentacije za dilere francuske marke, Citroen je sada i zvanično objavio fotografije nove, druge generacije modela C3, koga će šira javnost moći da upozna na septembarskom IAA Salonu automobila u Frankfurtu.
Sem modernizovanog spoljašnjeg izgleda, gde se pre svega ističu prednji deo preslikan sa koncepta DS Inside i zanimljiv dizajnzadnjih svetala, novi C3 donosi i veće dimenzije, a posebno veliki korak je napravljen u prostranijoj i kvalitenijoj unutrašnjosti (sa mnogobrojnim pregradama za sitnice), sličnoj pomenutoj studiji DS Inside. Posebnu pažnju privlači i tzv. Zenith vetrobransko staklo koje se proteže i iznad glava putnika na prednjim sedištima.

Kako je to već običaj, i novi C3 je duži u odnosu na istoimenog prethodnika, što u praksi znači 394 cm dužine (ranije 385 cm), širina je porasla na 171 cm (stari model 167 cm), dok je visina za 1 cm manja i sada iznosi 151 cm. Zapremina prtljažnika u osnovnoj konfiguraciji je 300 litara, dok je koeficijent otpora vazduhu Cx 0,30.

U paleti motora će se u početku nalaziti benzinci od 1,4 litra (sa 75KS i 95KS) i 1,6 litra od 120 konja, kao i 1.6 HDi dizelaši sa 75KS i 90KS, dok će kasnije gama biti proširena sa još nekoliko agregata.

Kako stvari sada stoje, novi C3 neće odmah zameniti još uvek aktuelni C3 (predstavljen još 2001.), već će stari model još neko vreme egzistirati na tržištu kao jeftinija alternativa. Prodaja novog C3 startuje krajem godine, ali cene još nisu saopštene.

Super izgleda. Staklo iznad prednjih sedišta ima originalan završetak.
Veliki korak napred u poredjenju sa prethodnim modelom.
Svaka cast.
Sad je ostalo da se vidi koliko ce ovo zadovoljstvo zaista da kosta.
prednje staklo je fenomenalno, ali mi ostatak izgleda preobično za jedan Citroen...
ovo je perfekcija!ja obozavam predhodni model,a ovaj me je jos vise privukao.Jedva cekam da izadje na trziste da ga kupim!:)))
@ Stefko
I nije baš neki original. C4 pikaso ima isto rešenje, ali je na njemu mnogo bolje uklopljeno u odnosu na stub na vratima. Uz ovu oblu formu mi se ne dopada. Posle pikasa izgleda kao da je neki tjuner iz kartonske garaže pokušao da primeni isto rešenje.
Biće dobar ovaj C3. Prostran za svoju klasu, gepek 300 L, specifičan i jedinstven dizajn, primamljiv oku a motor 1.6 benzin. verovatno najsavremeniji na planeti.
Vešanje i kočnice verovatno kai i uvek u vrhu.
Pitanje je cena. Od toga sve zavisi.