Naslednik već vremešne Alfe 147 (predstavljena inače 2000. godine, osvojila titulu Evropskog automobila za 2001.) je konačno pred nama, ali ipak ne nosi ime Milano (o razlozima je bilo reči pre nekoliko dana, a o tome više OVDE).
Kako bilo, Alfa će premijeru svog novog modela Giulietta održati tokom 2010. kada se obeležava i 100 godina postojanja ove italijanske marke, koja je od 1986. godine u vlasništvu Fiata. Premijera Giuliette će doduše biti održana na Salonu u Ženevi (od 4. do 14. marta 2010.), dok će se 100-godišnjica (sa velikom paradom istorijskih i aktuelnih modela) proslaviti 24. juna.
U paleti motora će se u početku naći četiri agregata; dva benzinca i dva dizelaša. Benzinci su 1.4TB sa 120KS i 1.4TB MultiAir sa 170KS, a što se dizel motora tiče, kupcima će na raspolaganju biti 1.6 JTDM sa 105 konja i 2.0 JTDM sa 170KS.
Sredinom sledeće godine se očekuje i top model sa 1750 TBi benzincem koji će razvijati 235KS, kao i 2.4 JTDM sa 200KS. U ponudi će biti manuleni menjači sa 5 i 6 stepeni, kao i Alfin novi menjač sa duplim kvačilom, Alfin DNA sistem (sa Normal, Dynamic i All Weather modom), Q2 diferencijal, elektronska kontrola stabilnosti, Start & Stop sistem...
Auto je inače dugačak 435 cm, širok 180 cm, visok 146 cm, međuosovinsko rastojanje iznosi 263 cm, dok je zapremina prtljažnika 350 litara.
Prema ranijim informacijama, u osnovi će postojati dve verzije, i to Progression i Distinctive, ali uz mogućnost doplate za tri paketa opreme (Junior, Sport i Sprint), namenjenih većoj individualizaciji vozila. Već i osnovni Progression podrazumeva Alfin DNA sistem, klima uređaj, Start & Stop sistem, radio CD/MP3 i zadnji spojler, dok Distinctive na sve to dodaje i alu točkove od 16 inča, kožni volan, aluminijumske detalje u kabini, hrom kit na eksterijeru, svetla za maglu i el. podizače zadnjih stakala.
Ukupno će biti na raspolaganju sedam različitih alu točkova (od 16 do 18 inča) i devet boja za karoseriju (Bianco Ghiacco, Nero, Rosso Alfa, Argento Alfa, Grigio Magnesio, Grigio Antracite, Blu Profondo, Nero Etna i Rosso Competizione).
Prednji deo je lep i prijatan za gledanje, ali sve nadalje od A stuba je stiroporasto. Negde je nestala dinamičnost.
Ne vidim sta je ovde zvanicno, kad informaciju o novoj Djulijeti, u ovom momentu, nije objavio nijedan od eminentnih svetskih sajtova?
Na ovoj slici zaista ne izgleda nesto posebno ali dok se ne vidi uzivo ne treba davati komentare tipa"svidja","ne svidja".Meni licno se Subaru Impreza na slikama uopste nije svidjala,sve dok je nisam video na ulici,kad sam o vizuelnom utisku totalno promenio misljenje.Alfa je Alfa u to netreba sumnjati kad je lepota,kao i vozne osobine u pitanju.Vrh vrhova...:)
Meni se bas ne svidja prednji seo,zadnji je OK ali uzivo je verovatno lepsi
lepa je ova alfa, ali ne bih jos donosio konacni sud o izgledu. Jedno su ovi renderi, drugo su fotografije a nesto sasvim trece je kada se alfa vidi uzivo, a uzivo je najlepsa.
Jos nedostaju kompletne slike enterijera i instrument table, pa da konacno kazemo da je ovo najbolji auto u golf klasi
Sve u svemu bella macchina