home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Samo nekoliko sati posle onih skeniranih slika iz procurele fabričke brošure, BMW je i zvanično objavio prvi set oficijelnih fotografija i tehničke detalje o blago restilizovanim modelima serije 3 Coupe i Cabrio (E92/E93).

I ove zvanične fabričke slike potvrđuju ono što se videlo i na ranijim špijunskim fotografijama - nekih velikih vizuelnih izmena na ovim modelima ipak nema.

To znači da je doterivanje prilično diskretno i da donosi nešto svežiji i sportskiji izgled, koji se pre svega ogleda u redizajniranim branicima, karakterističnim "bubrezima", redizajniranim retrovizorima i LED svetlima.


I unutrašnjost je takođe doživela manje modifikacije (pre svega u pogledu novih boja i materijala), a ovde treba pomenuti i nove boje za karoseriju (Deep Sea Blue Metallic, Vermillion Red Metallic i Mineral White Metallic).  

Novosti ima i pod poklopcem motora, i to u vidu novog N55 3,0 litarskog šestocilindričnog turbo agregata sa High Precision direktnim ubrizgavanjem, koji razvija 306KS i 400 Nm obrtnog momenta (opciono i u paru sa DCT transmisijom sa duplim kvačilom). To je ista snaga kao i kod prethodnika iste zapremine, ali ovaj novi N55 ima manju potrošnju goriva i emisiju CO2, kao i bolji odziv. Potrošnja naime kod 335i Coupea sada iznosi 8,4 litara na 100 km, a kod 335i Cabrio modela 8,8 litara (Coupe inače emituje 196 grama CO2 po kilometru, a Cabrio 205 g/km).

Između ostalih, u ponudi će biti i bazni BMW 318i sa dvolitarskim četvorocilindričnim benzincem od 143KS i 190 Nm (Coupe sa njim do stotke ubrzava za 9,1 sec, Cabrio za 10,3 sec, a najveća brzina je 210 km/h), zatim BMW 320d sa 184KS i 380 Nm, kao i 325d sa 204KS i 430 Nm (BMW 325d Coupe od 0-100 km/h za 6,9 sec, 244 km/h, potrošnja 5,7 litara, BMW 325d Cabrio 238 km/h, od 0-100 km/h za 7,5 sec, potrošnja 6,1 litar na 100 km).

Ovde i napomena da će serija 3 Coupe biti dostupna i sa xDrive pogonom na sva četiri točka, kao i to da prodaja startuje još ovog proleća (ali cene još nisu saopštene).

Novosti za sezonu 2010. inače ima i pod haubom serije 3 sedan i karavan (Touring). Pomenuti 3,0 litarski turbo benzinac je naime ugrađen i u ove dve karoserijske verzije, kod kojih je najveća brzina 250 km/h, a ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 5,6 odnosno 5,7 sekunde kod 335i Touringa (sedan troši 8,4 a Touring 8,5 litara goriva na 100 km). 

Takođe, 316d je u 2010. dostupan i u 316d Touring varijanti (2,0 litarski četvorocilindrični dizel sa 85kW/115KS i 260 Nm, najveća brzina 201 km/h, od 0-100 km/h za 11,2 sec, potrošnja 4,5 litara na 100 km, emisija CO2 je 119 g/km).

Dalje, BMW 318d razvija 105kW/143KS i 320 Nm (najveća brzina 210 km/h, od 0-100 km/h za 9,1 sec kod sedana, a 9,4 sec kod Touringa, potrošnja 4,5 litara na 100 km i 120 grama CO2 po km), BMW 320d raspolaže sa 135kW/184KS i 380 Nm (BMW 320d sedan 235 km/h, do 100 km/h za 7,5 sec, potrošnja 4,7 litara, 125 grama CO2 po km, 320d Touring 233 km/h, do 100 km/h za 7,7 sec, potrošnja 4,8 litara, emisija CO2 je 128 g/km), dok BMW 325d ima šestocilindrični dizelaš sa 150kW/204KS i 430 Nm (BMW 325d sedan može do 242 km/h, do 100 km/h za 7 sec, potrošnja 5,7 litara, emisija 151 g/km, BMW 325d Touring 240 km/h, do 100 km/h za 7,2 sec, potrošnja 5,8 litara i emisija CO2 je 153 g/km).



čitanja : 4259



Komentari

BMW nastavlja sa svojim suludim putovanjem ka ponoru...kjriticno (unistavaju i ono sto im je bilo ok)

Autor MB Fan 17 Jan 2010, 01:16

@MB Fan
sta to unistavaju kad se promene skoro ni ne vide?

Autor carobnjak 17 Jan 2010, 10:55

uopšte nema potrebe obraćati pažnju na hejtere!!! Izgleda svežije i to je ono najbitnije, a ono što mi se posebno sviđa je ručica menjača koja sada izgleda 5x lepše nego pre

Autor logan 17 Jan 2010, 11:09

slazem se sa logan-om..bmw je opet uradio ono sto najbolje zna-pravu stvar..

Autor shomi 17 Jan 2010, 11:14

@logan
ta rucica menjaca je postojala i do sada. To je samo ako se izabere sedmostepena transmisija sa dvostrukim kvacilom. I to je izgleda samo kod modela 335i, i 335is.

Autor vlada 17 Jan 2010, 12:33

Enterijer je perverzno dobar...

Autor Jonie 17 Jan 2010, 13:31

kad planiraju da zaposle nekoga na radno mesto -dizajner instrument table, ja koliko vidim to radno mesto je ugaseno sistematizaciom negde 89te jos!!

Autor srbenda 17 Jan 2010, 14:34

instrument tabla je fenomenalna jednostavna i jako čitljiva. Inače, pripadne mi muka kad vidim digitalnu tablu sa brojevima umesto klasičnih pokazivača i kazaljki i kad vidim tablu u sredini vozila, ala toyota prius.

Autor miki 17 Jan 2010, 18:26

@ vlada
grešiš pogledaj sada ručicu menjača i ukucaj na google-u 335is i videćeš da se razlikuju

Autor logan 17 Jan 2010, 19:23

,,sta to unistavaju kad se promene skoro ni ne vide?"
Upravo je to i problem ,,promene" a ne vide se. Pa koja je poenta praviti ih ako se ne vide?
Ali ja ovde i ne vidim da je nešto uništeno ili narušeno, jednostavno blago doterivanje (premda ja ne mislim da to dolikuje premijum firmi), ali je okej. Automobili izgledaju sasvim dobro, moderan dizajn, sve je na svom mestu.

Autor MasterHaosis 19 Jan 2010, 15:52

da li znas sta si rekao?!?

Autor carobnjak 19 Jan 2010, 17:02