
Pored produžene Li verzije nove serije 5, BMW će krajem meseca na Salonu automobila u Pekingu prikazati i seriju 5 Gran Turismo sa xDrive pogonom na sva četiri točka (standardno raspored 40% : 60% napred/nazad, po potrebi do 80% pozadi).
Radi se o verziji 550i xDrive Gran Turismo, koju pokreće 4,4 litarski V8 benzinac sa 300kW/407KS i 600 Nm obrtnog momenta (u paru sa osmostepenom automatskom transmisijom).
BMW u press saopštenju međutim ne navodi podatke o performansama i potrošnji ove "petice" GT.

Ostalo je isto kao i kod običnog 5 GT modela, počev od od prilično kontroverznog dizajna, preko luksuzne unutrašnjosti, pa do dugačkog spiska najmodernijih sistema.
Zadnja vuča je neprevaziđena. Kakav xDrive :-).
5 GT se prodaje bolje van svih očekivanja. Toliko o tome.
nisi ga video uzivo predpostavljam, meni naj auto sajma definitivnooo
X drive nije potreban po suvom vremenu, ali zimi pravi veliku razliku. Ja sam se prvi put uverio na MB E430 i razlika je bila tolika, da sam po snegu bio mnogo agresivniji po pitanju voznje, a sa svakodnevnom zadnjom vucom, ne bih mogao ni da pokusam da vozim malo brze od ostalih. U poredjenju sa Japancima, zadnja vuca je kralj. Prednja vuca mnogo "bezi"...