
Na Salonu automobila u Pekingu, koji se održava od 25. aprila do 2. maja, inostrane i kineske kompanije će predstaviti 990 vozila (uključujući 89 automobila koji će doživeti svetsku premijeru i 65 koncept vozila), a od tog broja čak 59 će izložiti Geely (sa svojim podbrendovima Emgrand, Englon i Global Eagle).
Među njima se nalaze i mali gradski automobili, kompaktni hatchbackovi, mali i valiki SUV-ovi, pick-up vozila, luksuzne limuzine, MPV-ovi, sportski model Tiger GT...





Geely o većini ovih noviteta nije saopštio konkretnije detalje, mada i ove slike dovoljno govore.



Posebnu pažnju privlači luksuzni GE, koji sada manje liči na Rolls Royce, serija SUV modela Emgrand EX7, EX8, EX9, pick up EL9, limuzina EC8, MPV-ovi GV5, EV7 i EV8, zatim manji SUV-ovi GP5 i GX5, električni IG, Englon Taxi i Englon SX6 SUV (sa prednjim delom u stilu Mitsubishija).









Emgrand EX7 je kompaktni SUV (dužina 4544 mm, širina 1832 mm, visina 1671 mm, međuosovinsko rastojanje 2660 mm), nalik Toyoti RAV4, u čijoj paleti će se naći 1.8 i 2.0L motori (sa 5-stepenim manuelnim i DCT menjačem sa duplim kvačilom), dok će nešto veći EX8 najverovatnije pokretati 2.4L agregat.



Seriju Englon SC5-RV / SX5 / GC5 modela pokreću 1.3 16V motor sa 68kW/92KS i 120 Nm kao i 1.5 16V sa 82.5kW/112KS i 138 Nm (u paru sa manuelnim petostepenim i CVT menjačima).




SMEŠNI, ALI ZA KOJU GODINU ĆE POTPUNO PREUZETI I TRŽIŠTE AUTOMOBILA.
ŽIVI BILI PA VIDELI!
Ovi nisu normalni, predstavljaju milion automobila!
Mada ima nekoliko koji nisu losi.
Imao sam priliku da citam nedeljnik VUS (Vjesnik u srijedu) koji je stampan 1965. Bio je prikazan plan Japana za osvajanje svetskog trzista automobila. Mislim da se radilo o cifri od 50.000 za 1965 do milion za 1970. Naravno sve je ostvareno i premaseno. I sa Kinom ce biti slicno.Ne treba se smejati.