home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Pošto su nedavno predstavili novi Touareg, Sharan i Touran, u Volkswagenu su sada osvežili i najluksuzniji (ali i ne baš uspešni) model u svojoj ponudi – Phaeton.

Premijera će biti održana na Salonu automobila u Pekingu, što naravno nije nikakva slučajnost, imajući u vidu prostu činjenicu da je u Kini prošle godine prodato 1400 Phaetona, odnosno za 40 odsto više nego 2008. (ove godine se planira oko 2.000 komada).

Što se izmenjenog izgleda tiče, opet isti zaključak kao i kod drugih novih ili redizajniranih Volkswagena u poslednje vreme – bez iznenađenja. To se i očekivalo, pa je i Phaeton dobio karakteristične crte lica novijih modela nemačke marke, odnosno nova prednja svetla, gril i drugačiji branik, uz izmenjeni zadnji deo (sa LED svetlima) i novi dizajn alu točkova.

Uz unapređeni navigacioni sistem i Dynamic Drive Assist, to je u principu to.

Phaeton će se i dalje nuditi u standardnoj i produženoj verziji (sa 506 odnosno 518 cm dužine), sa dva ili tri sedišta pozadi, dok paleta motora obuhvata V6 sa 280KS, V8 sa 335KS, W12 od 450 konja i V6 dizel sa 240KS (ovom potonjem je potrošnja smanjena na 8,5 litara na 100 km, a emisija CO2 na 224 grama po kilometru).  

Cene za sada nisu saopštene.



čitanja : 7415



Komentari

Hmmm. Mislio sam da su obustavili proizvodnju Phaetona.
Nije lose,ali dzaba.
Premium su samo Mercedes,Audi,BMW,ostali mogu da se postave na glavu dzaba... Phaeton je sigurno odlican auto ali ne moze da pobedi trojac,nedostaje ekskluzivitet.
Cak i da naprave malo bolji auto opet ne bi uspeli.
Ne moze VW da se probije kao luksuzan auto.
Mada enterijer je jedan od najlepsih,kao i u Touaregu...

Autor Aleksandar 22 Apr 2010, 11:58

Bilo bi zanimljivo videti uporednu listu Phaetona i Lexusa LS,bas me zanima koji se vise prodaje...

Autor Aleksandar 22 Apr 2010, 12:00

Terao bih ja ovo bez pardona, mocna masina! Unutra je prelepo odradjen...

Autor Mikelangelo 22 Apr 2010, 12:07

Ma terao bi svako,al je pitanje da li bi ga kupio,tj izbrojao pare...

Autor Aleksandar 22 Apr 2010, 12:28

Pitanje je zasta bi se dalo oko 80-90 hiljada? Za Audi,Bmw,Mercedes ili Phaeton?

Autor Aleksandar 22 Apr 2010, 12:33

Iako nisam VW fan, čak naprotiv, ne volim ih, ovaj auto mi je od prvog dana simpatičan, kako zbog svoje nenametljivosti, tako i zbog svog elegatnog gospodskog izgleda. Svakako, ovaj auto nije izbor estradnih zvezda i kruga kontroverznih bizMismena, što ga čini još privlačnijim. Takođe, iskustva vlasnika ovog automobila su sva u superlativima. Dakle, da ne žiim ovde u BG nego negde u zapadnoj evropi, verujem da bih baš njega izabrao pod uslovom da ispunjavam finansijske pretpostavke za njegovo posedovanje. (to svakako nisu pare za kupovinu polovnog a onda pozajmljivanje para za nabavku delova iz aftermarketa za svaki kvar, i psovanje cene registracije...)

Autor Stole 22 Apr 2010, 12:38

Za njega je ok platiti toliku registraciju,ali ovde u Srbiji se placa 2 000eura za registraciju auta od nekoliko hiljada eura,to je za streljanje,vlade naravno...

Autor Aleksandar 22 Apr 2010, 12:46

A i za motore,katastrofa... registracija motora preko 1000ccm je oko 600 eura,uzas. Evo sad su neki dan protestovali motoristi (udruzenje motorista). za 2-3 registracije isplatis motor drzavi. Da ne pricam sto nema, kao u normalnim zemljama sezonske registracije,pa se plati za 3 ili 6 meseci reg. koliko se i vozi motor,nego ovde rezu za celu godinu,katastofa...

Autor Aleksandar 22 Apr 2010, 12:51

zadnja polovina auta kad se gleda iz profila je ruzna ko djavo. Nema ovde te slike, ali ne verujem da su to promenili na ovom restilizovanom modelu. Nikad ovaj auto nece da bude konkurentan. Pa nije dzaba puko mercedes sa maybahom u segmentu gde vladaju rols i bentli.

Autor toma 22 Apr 2010, 12:52

Trebalo bi uvesti,kao nase komisije Hrvati,cena registracije prema vrednosti vozila,pa ko ima za skupa kola ima i za registraciju. A ne ko ovde neko ko vadi oci sa starim kolima hoce da mu naplate 1000-2000 eura. Banda drska...

Autor Aleksandar 22 Apr 2010, 12:54

jedino kad bi ga ponudili po ceni bmw 5-ice i mercedes e-klase, onda mozda

Autor toma 22 Apr 2010, 12:54

Aleksandre, za streljanje vlade jeste! Sve to ide u njihov džep!

Autor MasterHaosis 22 Apr 2010, 12:54

@Toma
Da. Da idu logikom Skode,vise muzike za manje para...

Autor Aleksandar 22 Apr 2010, 12:56

Nije ovo unutrasljost i spoljasnost novog modela. Bice slicno ali ove slike nisu validne

Autor aqaviva 22 Apr 2010, 13:02

Stari je bio bolji ovo nekako sljasti...

Autor n 22 Apr 2010, 13:03

@Aqaviva
Ne verujem da bi autoblog pogresio,verujem da ovo jesu validne slike...

Autor Aleksandar 22 Apr 2010, 13:04

Ovo je pravi gospodski auto, nema sta. Sta vise, seku aleksic ne mozes da vidis da se u ovome vozi, sto je veliki plus, makar za mene... Voleo bih da imam para da ga kupim...

Autor blitzman 22 Apr 2010, 13:15

Nisam uopste VW ljubitelj, ali ovo je pravi gospodski auto, nema sta. Sta vise, seku aleksic ne mozes da vidis da se u ovome vozi, sto je veliki plus, makar za mene... Voleo bih da imam para da ga kupim...

Autor blitzman 22 Apr 2010, 13:16

@blitzman
Sta vise, seku aleksic ne mozes da vidis da se u ovome vozi, sto je veliki plus... :)
Svakako...

Autor Aleksandar 22 Apr 2010, 13:20

Ja mislim da se Angela Merkel vozi u Phaetonu, sto samo za sebe govori o ovom autu. Meni se uvek dopadao, mada je sada malo zastareo.

Autor Vladigar 22 Apr 2010, 13:53

@ aqaviva Ovo JESU prve zvanične slike obnovljenog Phaetona.

http://www.netcarshow.com/volkswagen/2011-phaeton/

Autor auto 22 Apr 2010, 14:02

Volkswagen Phaeton je zadesila sudbina kao i Opel Omegu. Odlicni automobili, sa velikim prostorom unutra, ali upravo nedostatak dobrog PREMIUM pedigrea i zelja ljudi da se voze u necemu na cemu ce im zavideti komsije je dovela da Phaeton prodje lose. Jer, mora se priznati da ni svojevrmeno Opel, a ni Phaeton nisu bas tako jeftini.

Autor borko 22 Apr 2010, 14:09

Phaeton je bio deo manijakalnog plana Ferdinand Piëcha kojim je on mislio da napravi od VW luksuznu marku (čemu onda Audi?).

Projekat je spektakularno doživeo slom, a naročito je propast doživeo u SAD čije je i tržište bilo glavna meta (sad je NR Kina). VW je ta manijakalnost koštala preko 600 miliona € (troškovi razvoja). Zato i ne izbacuju novi model jer nikada neće popuniti nastalu rupčagu.

Autor Boris 22 Apr 2010, 14:59

Jos jedan model iz tog projekta Piech-a je bio i Touareg koji je ipak uspeo kao model...

Autor doVla 22 Apr 2010, 15:22

Nije mi jasno sto svu paznju i sredstva ne usmere u A8,ali sada je vec kasno za to.
Novi A8 me je razocarao dizajnom...

Autor Aleksandar 22 Apr 2010, 15:28

@Aleksandar
Skroz si u pravu sto se tice A8-ice, to vise nije auto od kojeg ti se dize kosa na glavi zbog strahopostovanja, sada je to fensi auto, veliko razocarenje za mene. Sto se tice samo Phaetona, rado bih ga uzeo, cak mozda i pre nego A8.

Autor Zoran 22 Apr 2010, 15:48

Nisam ljubitelj VW Grupacije (izuzev Seat-a) bas iz razloga sto nemaju mu.. da izbace modele sa konkretnijim dizajnom. Audi bi trebalo da pravi ovakve modele za te pare:
http://autoworld.files.wordpress.com/2009/01/audi-a7-sportback-concept-live-at-2009-detroit-auto-show-img_10.jpg

Autor doVla 22 Apr 2010, 15:52

...a ne sve da se zavrsava konceot modelima. Pokazuju da imaju ideje,ali od hrabrosti... NISTA.

Autor doVla 22 Apr 2010, 17:40

@ Aleksandar

Da li se vise prodaje Lexus LS ili VW Phaeton??? Jel to ozbiljno pitanje?

Lexus je najprodavania premium marka u SAD, a LS je njihov flagship model. Lexus proda za mesec dana vise LS-a nego VW Phaeton-a za 5 godina! Na stranu to sto se LS i Phaeton ne mogu porediti ni po pitanju luksuza, a kamoli prestiza. Zna se sta cu premium brendovi: Mercedes-Benz, Audi, BMW, Lexus, Infiniti, Maserati (i naravno RR i Bentley) itd itd. VW sigurno nije jedan od njih.

Autor Filip 22 Apr 2010, 19:02

izuzetna limuzina,pre bih ga kupio nego audija ili bmw-a upravo zato što je redak na našem tržištu a po kvalitetu ne zaostaje za svim premijum modelima u svojoj kalasi.Što se mene tiče i stari dizajn je dovoljno moćan da bi bio i sada konkurentan.Jedino bih se duboko zamislio između njega i mercedesa s klase.

Autor Nikola 22 Apr 2010, 19:50

@Zorane
Potpuno delim tvoje misljenje
@Dovla
Da!(samo da jos malo doteraju masku da ne izgleda kao kromanjonac)
@Filip
Znam za USA ali za Jevropu me interesuje...

Autor Aleksandar 22 Apr 2010, 21:58

@Filip
tako je!

@Aleksandar
to znaci da ti zivis u SAD?!?

Autor carobnjak 22 Apr 2010, 22:15

Ovakav dizajn nikad ne izlazi iz mode.

Autor automobi.li 22 Apr 2010, 22:39

Mi "savremenici" ovoga vremena smo navikli, ali kako ce neko za 20-30 godina da razlikuje razne generacije "jaje jajetu" VW automobila, VELIKO je pitanje...
Bice tu i posebnih kvizova...

Zasto li nastavljaju i dalje sa ovim volanom kao iz Ikarbus autobusa...

Autor Panchev9 22 Apr 2010, 23:04

@Carobnjak
Molim?

Autor Aleksandar 22 Apr 2010, 23:36

Ljudi,cini mi se da bi bolje izgledao da nema hrom oko maglenki,sta vi mislite?
Mislim da bi izgledao ozbiljnije,ovako izgleda "kineski",sljasti mnogo...

Autor Aleksandar 22 Apr 2010, 23:45

@Lexus LS vs. VW Phaeton
U prve tri godine kako je Phaeton predstavljen je prodato ~19.000 komada na svetskom novou, dok je u istom periodu prodato ~170.000 Lexusa LS,
tj. oko 9 puta vise.

Autor lok 23 Apr 2010, 09:14

audi a6 ili audi a8 ali stariji ne onaj sad malo lici svijetla mada i zadnja na audi 8.........

Autor zastava 23 Apr 2010, 10:05

@Lok
Hvala,jos ako bi mogao da nam izneses podatke koliko su prodali Mercedes, Audi i Bmw cisto da napravimo paralelu...

Autor Aleksandar 23 Apr 2010, 10:26

Svidja mi se.

Autor Volkswagen Owners Manuals 23 Apr 2010, 12:15

@Aleksandar
nisam dobro procitao, mislio sam da si napisao da te Jevropa ne interesuje umesto interesuje... :)

Autor carobnjak 23 Apr 2010, 15:20

P.S. Lexus je prvenstveno i namenjen americkom trzistu!

Autor carobnjak 23 Apr 2010, 15:21

@Carobnjak 15:20
Ok :)

15:21 Znam...

Autor Aleksandar 23 Apr 2010, 17:59

@Aleksandar
to je bilo namenjeno onima koji broje prodate primerke Lexus-a u Evropi. Prodaju se tek par godina unazad a u Americi 20!

Autor carobnjak 23 Apr 2010, 18:02

@Aleksandar
Ne znam za BMW i Audi, neka neko iskopa, ali evo recimo 2007. je prodato ~100.000 S Classe (bez SL-a)

Autor lok 23 Apr 2010, 21:54

@Lok
Ukupno? U Jevropi ili u Americi?

Autor Aleksandar 23 Apr 2010, 23:02

@lok
gde si care, jel si pazario SX?
Ima test na b92.com, jel si citao? Unutrasnjost mu je zaista jadna, ostalo je ok...

Autor carobnjak 23 Apr 2010, 23:03

vozio sam se u u modelu iz 2006 paheton i stvarno moram reci da je auto savrseno kao A8 je il BMW 7 velik udoban prostora ima dosta, nebi pogresili ako bi ga kupili kojim slucajem jer ima sve sto imaju i ostali,to je auto pravljeno sa najvise rucnog rada tako da je svaki detalj extra, ali mora se znati da ako ode neki dio nije bas lako naci cak i u Njemackoj morate cekati mnogo da zamenite jer rucni rad ide teze a i skupo je naravno. Samo ko ne zali pare neka ga kupi nece pozaliti sigurno.

Autor Serbian Boy 12 Sep 2010, 17:03

Auto je govno obisli smo ga jugom. Tero sam ga po ataru karter sam otkino i odma se cuje homokineticki!!!!! I zdr sam besan!

Autor steva 21 Sep 2010, 03:05

Ovaj auto vozi bivsi premijer Srbije "Zivkovic" i to matiran, vidjam ga cesto i deluje stvarno zapanjujuce, i mislim da mu bas lezi mat stil, sve sto sljasti je bezveze na njemu....

Autor puff 10 Jan 2011, 01:56

Ispravka:

stariji tim ima

Autor puff 10 Jan 2011, 01:57