
Od početka prodaje nove generacije, Volkswagen je plasirao nešto više od 310.000 primeraka Pola, čija je paleta sada proširena i BiFuel verzijom (sa pogonom na benzin i na tečni naftni gas - TNG).
Pod haubom se nalazi 1,4 litarski četvorocilindrični motor koji troši 8,1 litar goriva na 100 km i emituje 132 grama CO2 po km (sa pogonom na TNG), odnosno 6,1 litar i 146 grama CO2 po km sa pogonom na benzin.

Autonomija sa pogonom na benzin iznosi do 660 kilometara (rezervoar je zapremine 45 litara), a sa pogonom i na TNG (rezervoar od 52 litra), autonomija raste za dodatnih 640 kilometara i iznosi 1.300 km.
Novi Polo BiFuel je u Nemačkoj dostupan po ceni od 16.325 evra pa naviše, a
može se dobiti sa Trendline, Comfortline i Highline opremom.
Tehnicki automobil identičan kao Škoda fabia. Spoljni izgled u poređenju sa Škodom je takođe diskutabilan, jer su oba automobila u nekom retro stilu, po meni neprikladnom pa pomalo ružnom.
A cena? E tu postoji razlika jer Škoda fabia abiente 1.4 16v, košta tačno 11 000 eura, znaci oko 5 000 eura manje od Pola i to kad se odbije cena ovog naučnog TNG uređaja. Ovim sam dao odgovor Carobnjaku na jučašnje pitanje oko cene Audija A1 od 16 000 evra.
Mada se mora dodati, ako se radi o TSI motoru, TNG u Srbiji mislim da nije moguće korektno ugraditi zbog direktnog ubrizgavanja benzina.
@Laik
Uređaje za TNG (Zavoli) kod motora sa direktnim ubrizgavanjem, ugrađuje firma Relektronik iz Zemuna, po ceni od oko 1000 eura.
@Predrag
U Srbiji se svašta ugrađuje. Moderni turbo benzinski agregati imaju direktno ubrizgavanje benzina a posebno zbog smanjenja termičkog opterećenja klipova i ventila. Uvođenjem direktnog ubrizgavanja benzina injektorima je omogućena uptreba malih benznskih turbo agregata a pionir je Renaultov agregat 1.2 tce 16v.
Pitanje: Jesi li siguran da ugrađivanje TNG indirektno u ovakve agregate ne nanosi štetu?
PS
Isto radi i Kole u Čačku!
@Laik
Mi sa motornih vozila znamo šta je to direktno ubrizgavanje :)
Mislim da je VW sa svojim 1.2 TSI motorom, daleko prešišao renoov 1.2 TCE.
@Predrag
Mislim da nisi u pravu. VW TSI ima 8 ventila, deklarisano ima malo veću snagu i obrtni moment. Renault 1.2 tCE ima 16V i voleo bi da možeš da ga probaš. Ima overbust oko 5%,sto VW nema. Mala je reč reći kako to ide.
Vozio sam i 1.2 TSI u jetiju i golfu. I oni su OK.
Činjenica je da su ovi motori jako osetljivi na "naš" benzin i da su popravke jako skupe.
@Laik
Mislio sam zbog karakteristike obrtnog momenta (175 Nm od 1550-4100 o/min.).
Kako ide Yeti 1.2 TSI?
@Predrag
Jeti 1.2tsi ide fantastično. Menjač ima 6 brzina i praktično u koju god brzinu ubaciš on se ne buni i živahan je.Ima i ASR tako da i OFF Road nije nemoguć. Za male pare kome treba...
Jedina zamerka je što osnovna varijanta nema bord kom.
čarobnjak, šta ti kažeš za ovu BiFuel verziju?
Za te pare kolko košta taj BiFuel Polo, može da se kupi Audi A1! Mnogo pametniji izbor.
@MasterHaosis
Mene je Fabia 1.4 16v sa naknadnom ugradnjom uređaja za TNG koštala 12426 eura.
Od opreme ima: uređaj za TNG, ABS, ASR, ESP, servo, klimu, centralno daljinsko zaključavanje, bord kompjuter, tempomat, dnevna svetla, el. podizače, dva Air Bag-a, CD MP3/USB sa 8 zvučnika, parking senzore, el. retrovizore sa grejačima, svetla za maglu, podešavanje sedišta po visini, podešavanje volana u dve ose...
Zar nije bolji BiFuel na škodin način? :))
Predraže, lele brate pa ti si naručio babarogu! Pa ta tvoja Fabija ima da pojede onog Pola, i bazni A1.
@Laik
"Ovim sam dao odgovor Carobnjaku na jučašnje pitanje oko cene Audija A1 od 16 000 evra."
Polo i Fabia NISU konkurenti A1!
Normalno da je 4-5000 skuplja kad je to premijum "B" klasa!
@Predrag
zar sumnjas u mene? :)))
Zaboravio si kakve ja sve imam "musterije"...?
@MasterHaosis
iskreno, boli me uvo za Bifuel!
Naravno da bih pre uzeo A1, ali samo kad bi me neko terao... :)))
Za 15500 bih ODMAH uzeo Fiat Bravo 1.4 T-jet 120 ks Dinamic...
@carobnjak
A1 će biti premijum isto kao i mercedes A klase.
Oni koji to ne shvate su potencijalni kupci a uzgred prvi mačići se u vodu bacaju.
@Laik
nisi u pravu! Isto to su pricali za A3 a ona i Golf su nebo i zemlja...
Jel si procitao link koji je Boris postavio za liste cekanja za A1?
@carobnjak
Ti na toj listi su oni koje sam naveo gore. Došlo je vreme za rasprodaju pa tako i u Audiju. Šta može biti premijumna malom autu? Neko skupoceno vešanje ili motor, ili DSG menjač? Malo lepe plastike i završne obrade i cena gore za 5000. Ako misliš da je Audi A3 nešto i to si se prešao. Malo bolji slučaj nego sa ovim A1.
Ja sam rekao moje mišljenje. Isto je bilo i sa mrcedesom koji se sad udružuje sa renaultom.
@Laik
posto ja postujem tudje misljenje, pitao bih te sta znaci biti "premijum" automobil?
P.S. izvinjavam se, nije Boris postavio link nego Panchev9!
http://autoklub.jutarnji.hr/potvrdena-lista-za-cekanje/767704/
Autor Panchev9 12 Maj 2010, 14:18
"Iduće godine proizvodnja će se povećati na 80.000, dok će u 2012. proizvoditi 100.000 primjeraka. Audi A1 cilja prvenstveno na mlađe kupce, a prema procjenama njemačkih stručnjaka, čak 90 posto kupaca biti će po prvi puta Audijevi klijenti..."
MasterHaosis i ostali... :)))
@carobnjak
Za mene je premijum automobil, veliki jako kvalitetan, cenjen u visokom društvu i značajno skuplji od onoga što vredi.
A1 je samo ovo zadnje.
Šuplje teorije ne volim a svako neka voli šta hoće da voli. Samo ljubav uvek kratko traje.
Toliko
@Laik
aha sad vidim u cemu je problem...
Sve sto si naveo je tacno osim VELICINE, to nije kriterijum!
U svim klasama postoje premijum vozila...
Jos treba dodati vrhunske materijale za enterijer, bogatu standardnu opremu i naravno pouzdanost...
Koliko je to shvatam, bifuel u svojoj režiji je mnogo isplativiji... Kod Opela su ga naplaćivali 2200eura... Plus, Pola ne bih vozio, osim da ga ne dobijem na Bingu, koji ne igram:)))
A1 će biti jedan od onih polovnjaka koji više vrede posle godinu dana, kao Mini što je bio...
@blitzman
mislis osim da ga dobijes? :)
Meni je Polo ok, za razliku od Golfa, jedino sto ga previse forsiraju, te ona nagrada te najbolji u onom i ovom, sasvim prosecan auto ali nema neku manu...
@carobnjak
da, to:)))) Po meni, nema novog auta koje nije ok, ali ja kad vidim blizu Futoške pijace bilbord na kome piše: Zašto se ljudi u Srbiji kunu u Golf? Reko bi ja zašto, ali bi mi obrisali komentar:))
,,Jos treba dodati vrhunske materijale za enterijer, bogatu standardnu opremu i naravno pouzdanost...
Autor carobnjak 13 Maj 2010, 23:32"
Ljudi, ovaj čarobnjak je kralj!
Ali kralj i svaka reč neka mu se pozlati! I to što ima strpljenja da se raspravlja sa svakakvima to je extra.
haha, Laik, a A1 već nije cenjen u društvu? Eno čarobnjak što dao onaj link za listu čekanja. I A1 neće biti kvalitetan kao svi drugi Audijevi modeli?
I čarobnjak je u pravu, kada kaže da premijum ima u svakom segmentu. Pa i u malom segmentu može biti premijum, jednostavno ubaciš luksuz u bilo koji automobil. Još odavno su rekli za A1 ,,iako malih dimenzija, od tehnologije i luksuza iz večih modela mu neće ništa bitno nedostajati"
Eto, isto kao i Fijat500. Odličan primer. I kod FIjata 500 u malom automobilu su stavili malo luksuza s tim što su oni išli na italijanski šarm i moderan dizajn u retro stilu. Ali opet, sve proporcije skladne, sve što ti treba, skuplji materijali, motori, solidna oprema, i sve to u malom automobilu.
i čarobnjak, u pravu si i to. Bolje da kupiš tog brava za 15500 nego A1. Ipak je Bravo i veći, i bolje opremljen predpostavljam, i jači motor ima i sve. Čak mu je i luksuz tu negde.
@carobnjak
@Moron
@MasterHaosis
@...
Za 3 nedelje se u prodaji pojavljuje Yeti 1.4 TSI. Mojoj sreći nema kraja :):):):):):):):)
Kada sam u salonu pitao da li znaju kada će početi da se proizvodi Yeti 1.4 TSI, rekli su mi da se to neće dogoditi. Ma oni nemaju pojma.
Izgleda da smo Škodita i ja u nekoj tajnoj vezi :)) hahahahah
...ili je u pitanju neka magija? Od kada se družim sa čarobnjakom, izgleda da je i to moguće ;))
Evo link:
http://new.skoda-auto.com/COM/about/info/news/News/Pages/2010_28_MY2011.aspx