home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Peugeot će od 10. juna startovati sa prodajom nove verzije 308-ice, i to modela 308 GTi koji razvija okruglo 200 konja.

Tačnije, pod haubom se krije 1.6 THP benzinac sa 147kW/200KS i 275 Nm obrtnog momenta (u u paru sa manuelnim šestostepenim menjačem), što je dovoljno da ubrzanje od 0-100 km/h iznosi 7,7 sekunde. Po fabričkim podacima potrošnja goriva iznosi 6,9 litara na 100 km, a emisija CO2 je 159 grama po kilometru.


Sem jačeg motora, 308 GTi je dobio i prilično diskretan aero body kit (prednji spojler, zadnji difuzor i krovni spojler), modifikovano ogibljenje, kočioni sistem sa diskovima 340 mm napred i 290 mm pozadi, dve hromirane izduvne cevi, aluminijumske točkove od 18 inča (gume 225/40 R18), aluminijusmke pedale, sportski volan sa zaravnjenim donjim delom i GTi oznake.

Kao što je pomenuto na početku, prodaja startuje narednog meseca, a njegova cena u Francuskoj kreće od 26.900 evra.  



čitanja : 10090



Komentari

I to je onaj motor koji ima DS3, razvijen u saradnji sa BMW-om.
Lepo i skupo

Autor Dejan L 20 Maj 2010, 11:56

Ruzan kao i svaki 308, mogli su da urade neke izmene na karoseriji, posebno na prednjem delu, kako je ranije bilo najavljeno. Ovo je GTI vise kao nivo opreme nego kao modifikovan model, bas kao sto je to nekad bio slucaj kod Golfa 4 GTI.

Autor Mix 20 Maj 2010, 14:44

Ružan mu je zadnji far, sve ostalo je mmmm. Daj mi, daj mi, daj mi 308 bele boje, želim ga

Autor Slavkoni 20 Maj 2010, 15:02

al su mu nasadili one retrovizore, kao da su se u poslednjem trenutku setili da ih stave.

Autor dzigi 20 Maj 2010, 15:26

Vozim VTI 1.6 i mogu reci da je apsolutno fantastican motor! Necujan tih 120 ks , ali se mora ici u vece obrtaje!! Przio sam ga 6k obrtaja...do jaja

Autor Petar 20 Maj 2010, 15:38

Petar
Posto sam prvoredno "gadjao" baš taj motor, čak ga i malo probao ( a posle ipak uzeo HDI ), daj to malo "jasnije". Zaista me interesuje sve, pa i koliko troši i koja je cena održavanja. Tek da znam koliko sam pogrešio, ako se to uopšte može zvati greškama i pogodcima ...

Autor Moron 20 Maj 2010, 15:52

Malo u odnosu na konkurenciju...

Autor blitzman 20 Maj 2010, 16:12

Imam 2.0 HDI, u gradu trosi oko 7 litara, na otvorenom manje od 5 litara, supruga vozi 1.4 HDI , u gradu 6 litara ne prelazi ni u najvecim guzvama, a na otvorenom racunali smo, olovka i papir, sve crno na belo 4.3 litra. Kupite hdi slobodno

Autor BGman33 20 Maj 2010, 16:13

@Bgman33 Probaj sad 1.6hdi, to je motor, a vozio sam i 1.9jtd stvarno je dobar, samo mogu da ga pohvalim, znas sta je 1.6hdi naspram 1.9tdi motora i 1.9jtd motora, ma zmaj u malom

Autor Miskopisko 20 Maj 2010, 16:19

uopste ne izgleda sportski...

Autor hh 20 Maj 2010, 17:53

Meni na ovom modelu uopste nekako ne lezi da bude sportak,tj da izgleda tako...Ne znam...
Inace Hdi motori su izuzetno dobri :D

Autor Dusan 20 Maj 2010, 18:10

Bolje da su spjler stavili ispod prozora na gepeku neg sto su produzili krov spojlerom

Autor Dimitri 20 Maj 2010, 18:19

Golf GTI ubrzava 6.9.
civic type r za 6.6.
megan sport za 6.1.
leon cupra za 6.4.

ono što hoću da kažem je da je ovaj pežo najgori u klasi.

Autor Milisav 20 Maj 2010, 18:49

@Moron

Potrosnja je malo ispod 8,5l po kompjuteru u proseku u proslih 3500+km (90% gradska voznja, i to gazela 2x dnevno u spicu). Pri 120km/h@~3k obrtaja kompjuter seta izmedju 5.5 i 6l/100km . Motor je ultra tih ili dobro izolovan ili oboje - prakticno necujan. Izmedju 3 i 4,5k obrtaja je glavna zabava... Nemam neke zamerke, malo je neubedljiv kada ga palis hladnog ujutru u smislu da za nijansu slabije odgovara na gas...

Autor Petar 20 Maj 2010, 19:28

u klasi je sa recimo civic R, megane RS po ceni isti, perfomanse na strani japanca....ne bih puno razmisljao o odluci koji da uzmem....sigurno ne bih 308

Autor NemanjaBB 20 Maj 2010, 19:47

Petar
Po mom misljenju, pezo ima dosta dobru zvucnu izolaciju kabine ( na 308 je bolja nego na 307 ) i motor se slabo cuje unutra. Prilikom probe tog "tvog" VTI motora ja sam isti ( naviknut na zvuk "starog" 2.0 HDI-a od 90 ks iz 307 ) tako slabo cuo da mi je nekako bilo "neprijatno", tako da sam vise blejao u obtromer nego u put ispred sebe. To je, ipak, sve stvar navike.
Ne reče mi koliko u Veranu koštaju A i C servisi za taj motor i koji je "interval"? To me baš interesuje. Recimo, za moj sadasnji 1.6 HDI iz 308 SW su oko 75 i 175.
Inače, taj bord ti "laže", tu dileme nema, samo je pitanje koliko. Kod mene 5-6%. Posto pisem "svaki litar" ( jer račune dajem knjigovodji ), znam da u STVARNOSTI, na prethodnih preko 24.000 km, u proseku je trosio oko 5,4 ( mozda je rezim bio "pola" - "pola", ne mogu "garantovati" ). Secam se da je na prvih 10k "bord" pokazao 4,8, a u stvarnosti je bilo 5,08 ...
Mislim da pezo nije najbolji, daleko od toga, ali svakako nije ni "dno ponude" :)

Autor Moron 20 Maj 2010, 21:26