
Seat nemačkim kupcima nudi i specijalno Sport Limited izdanje trovratne Ibize SC (SportCoupe), koja će biti dostupna u limitiranoj seriji od samo 300 komada.
U oči prvo naravno upada "Lumina Orange" boja karoserije (sa kontrastom u crnim 17-inčnim alu točkovima, krovu i retrovizorima), dok se pod haubom krije 1,6 litarski benzinac sa 105 konja.


Deo paketa čine i aerodinamički kit (izmenjeni branici, set pragova, zadnji krovni spojler, zadnji branik sa difuzorom i dve centralno smeštene izduvne cevi), sportska sedišta, kožni volan (prošiven narandžastim koncem), senzori za kišu i park assist system.

Što
se cene tiče, Ibiza SC Sport Limited u Nemačkoj staje 20.620 evra.
Koja sprdačina sa motorom 1,6 MPI. Kad sam video fotografiju odmah sam posmislio 1,4 TSI (iz FR ili Cupre), kad ono...
VW se baš trudi da upropasti SEAT.
I za preko 20 000 evra dobijete manuelnu klimu sa ovim prekidačima od šporeta.
CCC
20.000€
Ma da su ovi narandžasti detalji od zlata, ne vredi te pare! U ovom zlom trenutku po seat , oni eksperimentišu sa ibizom na 101 način, umesto da menjaju postojeće neartikulisane modele
Extra je ali je mnogo skupa... Da je neki jaci motor (sportski) pod haubom ok ali ovako...
Baš ljuta mašina... Čudo da nisu stavili poznati sofisticirani VW motor 1,4 od 80 ks ...
Moron
Nemoj tako, ja imam onaj sa +6 KS ;)
Lepo sam pre neki dan rekao, da Ibiza i Seat-i uopšte, imaju zastarele motore, i svi su me bili napali. :(
Predrag
Seat i Skoda imaju onako zastarele ili napredne VW motore kako to VW odredi ...
Ne znam zastomislite da su MPI motori zastareli. Uostalom oni jedino i jesu podesni za kvalitet goriva u Srbiji. Osim toga, podesni su za autogas. Ali ako mislite da je FSI/TSI neki strasan napredak varate se.Vecina prodaje i u zapadnim zemljama su sa tehnologijom indirektnog ubrizgavanja (MPI). Tu iskljucujem izuzetke tipa Nemacke kojima je cilj da guraju "nove" TSI motore.
@Krkan
jeste ali oni su se tek pojavili, rano je za statistiku... Za nase uslove su najbolji ti stari i jednostavni motori...
Pa to ja i kazem - da je jedinoMPI za ove uslove, A biobi i za Zapad da imaju kakvu-takvu mrezu punionica LPG. A cak i bez toga MPI motorima nista ne fali.
Krkan
U pravu si. Sutina moja "zle opaske" je bila da uz ovakav zaista lep eksterijer ide mozda malo jaci motor, ako ne neki TSI, mozda bar FSI ...
Mada, Carobnjak je takodje u pravu, jer ce tek vreme pokazati vrede li cemu na duge staze ti TSI motori.
Koliko znam ti MPI motori od 80ks i 86ks su popuno isti, od kojih je jedan "underclocked" softverom, i nista vise. Znaci, kupite Octaviu i abijete je na 86ks (ili vise)bez problema. Kazu takodje da i kod ovih MPI ima dosta lufta za tuning kao kod TDI, mada nisam siguran za to. Ovo za 80/86ks sam prilicno siguran.