home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Seat nemačkim kupcima nudi i specijalno Sport Limited izdanje trovratne Ibize SC (SportCoupe), koja će biti dostupna u limitiranoj seriji od samo 300 komada.

U oči prvo naravno upada "Lumina Orange" boja karoserije (sa kontrastom u crnim 17-inčnim alu točkovima, krovu i retrovizorima), dok se pod haubom krije 1,6 litarski benzinac sa 105 konja.


Deo paketa čine i aerodinamički kit (izmenjeni branici, set pragova, zadnji krovni spojler, zadnji branik sa difuzorom i dve centralno smeštene izduvne cevi), sportska sedišta, kožni volan (prošiven narandžastim koncem), senzori za kišu i park assist system.

Što se cene tiče, Ibiza SC Sport Limited u Nemačkoj staje 20.620 evra.



čitanja : 3973



Komentari

Koja sprdačina sa motorom 1,6 MPI. Kad sam video fotografiju odmah sam posmislio 1,4 TSI (iz FR ili Cupre), kad ono...

VW se baš trudi da upropasti SEAT.

Autor Boris 01 Jun 2010, 10:10

I za preko 20 000 evra dobijete manuelnu klimu sa ovim prekidačima od šporeta.

Autor Darkko 01 Jun 2010, 10:57

Da, šporet ga krasi.

Autor automobi.li 01 Jun 2010, 11:02

Disaster...

Autor Panchev9 01 Jun 2010, 12:13

CCC
20.000€
Ma da su ovi narandžasti detalji od zlata, ne vredi te pare! U ovom zlom trenutku po seat , oni eksperimentišu sa ibizom na 101 način, umesto da menjaju postojeće neartikulisane modele

Autor Dejan L 01 Jun 2010, 14:03

da je lepa,lepa je ali za taj kes smesi se seat exeo!!!

Autor milan 01 Jun 2010, 14:36

Extra je ali je mnogo skupa... Da je neki jaci motor (sportski) pod haubom ok ali ovako...

Autor Aleksandar 01 Jun 2010, 17:29

Baš ljuta mašina... Čudo da nisu stavili poznati sofisticirani VW motor 1,4 od 80 ks ...

Autor Moron 01 Jun 2010, 18:43

Moron

Nemoj tako, ja imam onaj sa +6 KS ;)

Lepo sam pre neki dan rekao, da Ibiza i Seat-i uopšte, imaju zastarele motore, i svi su me bili napali. :(

Autor Predrag 01 Jun 2010, 18:49

Predrag
Seat i Skoda imaju onako zastarele ili napredne VW motore kako to VW odredi ...

Autor Moron 01 Jun 2010, 19:29

Ne znam zastomislite da su MPI motori zastareli. Uostalom oni jedino i jesu podesni za kvalitet goriva u Srbiji. Osim toga, podesni su za autogas. Ali ako mislite da je FSI/TSI neki strasan napredak varate se.Vecina prodaje i u zapadnim zemljama su sa tehnologijom indirektnog ubrizgavanja (MPI). Tu iskljucujem izuzetke tipa Nemacke kojima je cilj da guraju "nove" TSI motore.

Autor Krkan 01 Jun 2010, 21:58

@Krkan
jeste ali oni su se tek pojavili, rano je za statistiku... Za nase uslove su najbolji ti stari i jednostavni motori...

Autor carobnjak 01 Jun 2010, 22:01

Pa to ja i kazem - da je jedinoMPI za ove uslove, A biobi i za Zapad da imaju kakvu-takvu mrezu punionica LPG. A cak i bez toga MPI motorima nista ne fali.

Autor Krkan 01 Jun 2010, 22:11

Krkan
U pravu si. Sutina moja "zle opaske" je bila da uz ovakav zaista lep eksterijer ide mozda malo jaci motor, ako ne neki TSI, mozda bar FSI ...
Mada, Carobnjak je takodje u pravu, jer ce tek vreme pokazati vrede li cemu na duge staze ti TSI motori.

Autor Moron 01 Jun 2010, 22:11

Koliko znam ti MPI motori od 80ks i 86ks su popuno isti, od kojih je jedan "underclocked" softverom, i nista vise. Znaci, kupite Octaviu i abijete je na 86ks (ili vise)bez problema. Kazu takodje da i kod ovih MPI ima dosta lufta za tuning kao kod TDI, mada nisam siguran za to. Ovo za 80/86ks sam prilicno siguran.

Autor Krkan 01 Jun 2010, 22:17

Malolitražni benzinski motori sa turbinom su sadašnjost, da ne kucam jedina budućnost, zbog EU politike.

MPI motori nemaju nikakvog lufta za tuning.

Autor Boris 02 Jun 2010, 10:18

Za 20 'iljada se mozhe uzet Clio 200 sa extra opremom i 100 konja jachim motorom!
Ali najjace je to shto su joj metnuli dvostruke izduvne cijevi na sredinu vece od onih kod FR/Cupra...
Facepalm!

Autor Trophy 02 Jun 2010, 13:59