
Dosadašnji 1.9 TDI PD dizelaš u Škodi Superb zamenjuje 1.6 TDI CR koji razvija istu snagu ali uz manju potrošnju goriva i emisiju CO2.
Tačnije, četvorocilindrični 1.6 TDI common-rail agregat takođe ima 105KS i 250 Nm obrtnog momenta, ali je potrpšnja smanjena sa 5,7 na 5,1 litar na 100 km.
U Velikoj Britaniji cene za Superb
1.6 TDI CR (sa manuelnim petostepenim menjačem) počinju od 17.480 funti.
Od napred prelep, otpozadi mi se i ne svidja bas, karavanverzija je mnogo lepsa. O kvalitetu ne treba mnogo trositi reci, VW je skodu doveo do nivoa da nijednog svetskog politicara, doktora ili bilo kog uspesnog coveka nije sramota da se vozi u Skodi, jer je jednostavno odlican auto. A gde ce nas Fiat odvesti, pitanje je, u svom poslovanju u Srbiji se pokazao kao pravi nemilosrdni kapitalista, ime Zastave se gasi, radnici rade bez plata, za razliku od Skode koju je VW uzdigao do pravih visina u automobilskom svetu.
Sledeca promena je sraf na levom tocku pa doktori nek navale na skodu. Inace prevod sa ceskog skoda-nezgoda.