
Lada je za novu prodajnu sezonu doterala i Sport varijantu Kaline 1119 hatchback, pod čijom haubom se nalazi 1.6i 16V agregat koji raspolaže sa 98 konja.
Kalina Sport za 2011. je dobila novi branik, zadnji spojler i novi dizajn aluminijumskih točkova, dok u unutrašnjosti novost predstavljaju drugačiji volan, doterana instrument tabla i centralna konzola srebrne boje.

U standardnoj opremi se nalaze i sportska sediša, klima, ABS, el. podizači
stakala napred i pozadi, alu točkovi od 15 inča, ogibljenje je niže za 20 mm, dok je kao opcija dostupan i navigacioni sistem.

U kombinaciji sa manuelnim petostepenim menjačem, Kalina Sport može do
maksimalnih 170 km/h.
Obicno kada se prica o nekim sport verzijama tu su podaci o Nm i 0-100km/h...
Sada realno neka svako stavi prst na čelo i razmisli sledeće:
Ova kalina je u stvari corsa dizajnirana i projektovana davne 1994. god, malo izmenjeni farovi i to je to, čak se proizvodila pod imenom chevrolet sail. I sad za punto klassic iz 2003. kažu uvalili nam Italijani prastari model???
Ma nemoj. Kao dokaz evo link:
http://www.carrobonito.com/wp-content/uploads/2009/10/chevrolet-sail-sedan.jpg
Ne zna se da li je gore da je ovo nastalo od Corse is 1994. ili su u Ladi potpuno samostalnim naporima došli 2010. do auta koji izgleda kao da je iz 1994.
Mislim da ga ni to što je jeftin ne opravdava puno...
Kokpit dosta podseca na FIAT Bravo/Brava,sve je diskutabilno pocev od volana.
Baš je sport... može celih 170km/h koliko je skoro mogla i Lada 1600 iz 1979 koju je moj ćale vozio...
1.6i 16V sa celih 98ks, pa to razbija... :) I bez turbine još pre 10-tak godina izvlačilo se preko 100KS (reno megan 1.6i16V 107ks, Alfa 156ts 120ks, fiat brava 1.6 103ks, Peugeot 206 1.6 , 110ks, itd)