
I Fiatova Panda je doživela manje izmene za novu prodajnu sezonu.
Ipak, promene na Pandi modelske godine 2011 su veoma skromne pa je najveća novost u stvari to da svi motori sada zadovoljavaju Euro5 standard, uz manju potrošnju goriva i emisiju CO2.
Tako Panda 1.2 8v sa benzinskim motorom od 69KS postiže maksimalnih 162 km/h, do 100 km/h ubrzava za 13,4 sekunde, prosečno troši 4,9 litara goriva na 100 km (fabrički podatak) i emituje 113 grama CO2 po kilometru, dok Panda sa dizelašem 1.3 Multijet 16v sa 75KS i standardnim DPF filterom ima potrošnju od 4,2 litra na 100 km (emisija CO2 iznosi 109 g/km a maksimalna brzina 165 km/h).
Što se ostalih detalja tiče, 2011 Panda je dobila i proširenu paletu boja (sada 15 boja, uključujući i nove "Azzurro Volare" i "Verde Eccentrico"), nove poklopce točkova, bogatiju opremu, kao i kvalitetnije materijale i nove boje u enterijeru.

2011 Panda će moći da se dobije u šest verzija (Actual, Active, Dynamic, Emotion, Climbing i Cross), u varijantama sa pogonom na TNG i metan i sa 4x4 pogonom.
Što se cena tiče, primera
radi, 2011 Panda 1.2 8v sa 69KS i Actual opremom u Italiji košta 9.250 evra.
Ne može panda koja je u klasi chery ego-a i chevrolet sparka, suzuki alto-a da košta ovoliko.
@ carobnjak
Pa mogu i ja da cenim moj bicikl 10.000 din, ali ga neću nikad prodati za te pare.
Fijat bi da panda opstane na tržištu, a nema konkurentnu cenu za nju. A plus je zastarelog dizajna u odnosu na konkurente