
Toyotina Tundra modelske godine 2011 je dobila pojačani bazni V6 benzinski motor, a u ponudi i dalje ostaju 4.6L i 5.7L V8 agregati.
Taj bazni 4.0 V6 VVT-i benzinac sada razvija 270KS i 376 Nm obrtnog momenta (ranije 236KS i 360 Nm), u paru sa petostepenom automatskom transmisijom.
4.6 V8 inače ima 310KS i 443 Nm, a 5.7 V8 raspolaže sa 381KS i 543 Nm (oba V8 motora u paru sa šestostepenim automatikom)
2011 Tundra će američkim kupcima biti dostupna u Regular, Double Cab i Crew Max verzijama i sa tri različita međuosovinska rastojanja (3220 mm, 3700 mm i 4180 mm), standardni su 18-inčni točkovi dok se kao opcija kod Tundre Limited nude alu točkovi od 20 inča sa gumama 275/55 R20 (sa opcionim TRD Off-Road paketom i 17-inčni alu točkovi sa B.F. Goodrich off-road gumama 285/70 R17).

Standardni deo opreme između ostalog čine i ABS, EBD, Brake Assist,
Automatic Limited-Slip Differential (Auto-LSD) i VSC sistemi, kao i vazdušni
jastuci za noge vozača i suvozača i dvozonski klima uređaj.
malo veliko za moj ukus, netreba mi toliki enterijer. ali u sustini jako dobar pickup. imali su sitnih problema kad su se pojavili u prodaji 2008 jer je to bio prvi pravi full-size pickup iz toyote. danas sve kompanije prave odlicne pickupe, ne mozes pogresiti bez obzira koji kupio