
Glavni novitet korejskog Hyundaija na jesenjem Salonu automobila u Parizu biće ix20, manji MPV model sa pet sedišta.
Za dizajn ix20 je inače odgovoran Hyudaijev evropski centar za istraživanje i razvoj u nemačkom Riselshajmu, ali drugačiji prednji i zadnji deo (uz doterani enterijer) ne može u potpunosti da sakrije činjenicu da je kao baza poslužila Kia Venga. ix20 je dugačak 410 cm, širok 177 cm, visok 160 cm, međuosovinsko rastojanje iznosi 263 cm, a zapremina prtljažnika sa oborenim zadnjim sedištima je 1486 litara.


U paleti motora će se naći 1.4L benzinac sa 90KS i jači 1.6L sa 126KS, kao i 1.4 CRDi dizelaš od 90 konja (ovaj potonji po fabričkim podacima troši 4,5 litara goriva na 100 km i emituje 119 grama CO2 po kilometru).

Kako stvari sada stoje, ix20 će evropskim kupcima biti na raspolaganju već ove jeseni, a što se cene tiče, ix20 bi u Velikoj Britaniji trebalo da košta manje od 12.500 funti.


Па зар ознаке ix, нису биле резервисане за теренце, за овај су могли искористити ознаку као i25 или тако несто. овако одустају од система ознака и само уносе забуну
I ja sam mislio da iX znači terenac, ali izgleda da im je cilj da zbune kupce... Valjda da se zvao i25 imao bi manje kupaca i lošiji pedigre za (pre)visoku cenu od 12500 funti! Ovako, kao sa tim X-om, 12500 navodno nije toliko visoka cena :)
Ne može biti ix25 jer će kroz jedno 30-ak godina i20, postati, i21, i22, i23, i24, i25... Tako su se već zeznuli sa ix 55. Svaka generacija će nositi broj više
Ипак мислим да би било боље да имају посебан назив за сваки модел, као Опел, Фиат, тојота... Некако индивидуализује модел у оквиру произвођача