
Sem prvih slika novog ix20, dostupne su i fotografije restilizovane verzije najmanjeg Hyundaijevog modela i10.
Poput ix20, i restilizovani i10 će svetsku premijeru doživeti na predstojećem Salonu automobila u Parizu.
Ipak, njegov doterani izgled ne predstavlja iznenađenje, budući da je prošle nedelje već najavljen kroz Hyundai BlueOn koji nije ništa drugo nego novi i10 u varijanti sa elektropogonom.
U svakom slučaju, restilizacijom je naviše izmenjen prednji deo ovog gradskog automobila, što u praksi znači nova svetla, branik i masku. Pozadi su promene doživeli branik i grafika svetala, a uz manje doterivanje unutrašnjosti to je u najkraćem to.

Novost je takođe i 1,0 litarski trocilindrični benzinski motor sa 68KS (sa CO2 emisijom od 99 grama po km), a treba pomenuti i 1.2L benzinac pojačan na 86 konja.


Poput mnogih velikih, tako uradi i hyundai, da svi modeli od napred budu identični.
ix 35, novi accent (verna), nova sonata, novi ix20, pa i10 i tako redom
Па вјероватно желе да имају препознатљив изглед својих аутомобила, као и друге велике компаније, што Хјундаи свакако јесте, највећи бродоградитељ на свијету. Нису они Ферари па да се могу зај....... да им сваки други аутомобил другачије изфледа
Nešto mi zadnji deo smešan, visok i zdepast a točkovi sićušni... Deluje kao neki kineski mališan!
Posto je, kako neki kazu 'pre-restilzovan' bio "fenomenalan", onda ce ovaj da "zatvori konkurenciju"...
Meni lepo izgleda za mali gradski automobil. A zar ne postoji i onaj jači, "kačket" ili "kapa" motor? Što toga sada nema?
Ovaj auto je i ranije bio najbolji u klasi, a sada je o tome više bespredmetno i pričati.
Kappa motor je dobio VVTi varijabilno upravljanje ventilima i sada je takođe još jači, mada je i ranije bio najjači u klasi.