
Lexusov hibridni premium hatchback model CT 200h će videti i posetioci ovogodišnjeg Salona u Parizu, dok je prodaja ovog najmanjeg modela u Lexusovoj gami na Starom kontinentu najavljena za novembar.
Po fabričkim najavama, CT 200h u segment kompaktnih automobila treba da uvede novi stepen sofisticiranosti i pažnje ka detaljima, bez kompromisa u pogledu stila ili uživanja u vožnji.

Što se tehničkih podataka tiče, CT 200h kombinuje elektromotor (60kW/82KS i 207 Nm) i 1,8 litarski četvorocilindrični VVT-i benzinski agregat (73kW/99KS i 142 Nm), a snaga se preko CVT transmisije prenosi na prednje točkove (veličine 17 inča).

CT 200h postiže maksimalnih 180 km/h, ubrzanje do 100 km/h traje 10,3 sekunde, potrošnja po fabričkim podacima iznosi 3,8 litara goriva na 100 km, a emisija CO2 je 89 grama po km.

Moguća je i vožnja samo na elektropogon, ali samo na relaciji do 2 km i do brzine od 45 km/h.

Dužina automobila je 4320 mm, širina 1770 mm, visina 1430 mm, međuosovinsko rastojanje je 2600 mm, zapremina prtljažnika iznosi 345 litara a koeficijent otpora vazduhu je 0,28.
U opremi će se između ostalog naći i Pre-Crash Safety system, Adaptive Cruise Control, osam vazdušnih jastuka, ABS, Brake Assist, Traction Control (TRC) i Vehicle Stability Control (VSC).

Što se cene tiče, za sada je samo najavljeno da će u Francuskoj bazna verzija
koštati manje od 30.000 evra.
Meni su odvratni, svi do jednog, branik kao trupac, a ćoškovi kao gasbeton blokovi, po izgledu treba da se zove Moskvič, a ne Lexus.
Moćni i luksuzni, a tako ružni, hyundai izgleda modernije i savremenije. Lexus kombinuje dizaj iz osamdesetih sa dizajnom iz video igrica.
Kontrolna tabla kopija bmw-a
A tek ova plava na tasteru start i na audio uredjaju, ,,extra'' se slaže sa bojom drveta, nema šta, ja bi šefa dizajna Lexusa odmah otpustio
Lexus od BMW kopira i zadnje staklo svojih sedan modela. Leksus je plagijat u svemu, sta je ovo luksuzni auris sa polomljenom limarijom? Dobrodosli u devedesete i dizajn konfuzije. Ova okrugla meglejka se tako uklapa u kockasti branik, da bi ja odma dizajnera proglasio za budalu godine. Hromirana lajsna sa vampirskim zubima na masci ladnjaka, grize po drumovima, grize, kida, al ne vredi, konkurencija je odavno otisla u 22. vek
Pa ni farovi nisu ništa posebno, lepše bi mu stajali, na sve ove četvrtaste delove, farovi od avensisa
Mnogo gluposti sam cuo!!!
Ne mozemo pricati o dizajnu, jer se ukusi razlikuju!!!
Meni je ovaj auto prelep!!!
Te ostre linije... izgleda kao da mozes da se poseces bilo gde... jako opasno deluje... tako istice neku sofisticiranost...
Vi ga napljuvaste, bez ikakvog osnova... te kopija, plagijat...
Cime BMW ili Audi mogu da konkurisu ovome?!
Audi mozda A3... ali vidi ovo, a vidi A3.
A BMW, nema auto u ovoj klasi, mozda serija 1, ali to nije ista kalasa.
A po vama ovo plagijat?!?!?!
Po meni jedina rasprava ovde moze da se vodi, da li Djulieta i ovaj CT?
dejan l i boris
Sta vi znate o eleganciji i luksuzu, cuj uporedjuje te bmw-dosadni i odvratan enterijer sa lexusom???? po cemu to lexus kopira bmw, neko je rekao i volan , dobro nije rekao i tockove....
Ovde mozes da se naslusas glupih i smesnih komentara.
To sto se tebi ne svidja (dejanL boris)auto, dejan je vec objasnio , ukusi su razliciti nekom se nece svideti nekom hoce, a to sto ti iznosis neke glupe konsatacije sa okruglim maglenkama kako ne idu ili ti farovi kako ne valjaju , kako bi bolje stajali od avensisa... to je vec smesno,i glupo sa tvoje strane.
Inace auto je odlican, samo mi je slabo ubrzanje i max brzina za motor od 183ks
Zadnje staklo kao toyota IQ, ovo je toyota IQ 5 door.
@ Boris
Gle stvarno maska ima hromirane vampirske zube, ccc
@ Dejan!
Druže daj malo smanji doživljaj, 90% komentara kaže da je grozan i demode kao da je iz devedesetih, nisi ti sad pronašao toplu vodu. Ne zameri mi, ali djulijeta je 1.000.000x lepša
Neka i 99,99% komentara kazu da je ruzan i staromodan, meni se i dalje svidja.
Djulijeta jeste lepa, ali koliko god da se svima svidjala, ja bih ako biram po izgledu ipak uzeo Lexus.
I tu nema sta ko da mi zameri ili ja nekom da zameram.
Jednostavno mi je lepsi.
Ali kada sam pomenuo Djulijetu, nisam mislio na izgled (smatrao sam tu raspravu zavrsenom), nego u fazonu sta je bolja kupovina po vama.
Ovaj ima kao neki eko-motor, Djulijeta ima jako fine dizele...?
I meni lici na Mazdu i to puno. Postujem Lexus kao marku,ali izgleda da su i oni poceli da kopiraju izgled....
Sprčen izgled sa bojom kake, gornji deo kontrolne table od bmw-a, donji mešavina volvoa i kompjuterskog miša, volan original bmw, dakle rezime - najružniji auto c klase
Zadnji brisač briše bar 20% vetrobrana. I sve to za samo 30 hiljadarki. Čestitka "konstruktorima"
Kako se Ameri lože na lexus pa to nije zdravo, Što ga više gledam, niti je ružan niti je grozan niti je odvratan, već sve ujedno, čak i izduvi za vazduh su original od bmw-a. Toyota je uništila sve svoje modele, a sad to isto radi i lexus. Direktor toyote je izjavio kako će toyote u budućnosti biti elegantne i da će se vlasnici emotivno vezivati za toyotine modele. Pa da i mržnja spada u emocije, samo negativne. Ja želim leksusu sve naj-naj zbog tehnologije i kvaliteta, ali dizajnerski su rugobe na kvadrat. Par kineskih automobila c klase izgledaju mnogo bolje od ovog ct200h
@Moron
Mislim da ima opciju "produzenja"... Tu je negde dugme sa strane... Nesto kao stara tv antena...
Panchev9
Na ide to tako brate, ja probao... Cim sam uzeo ovaj PSA, shvatih da mu je zadnja metlica kraća od one pre sa 307, a kupac samo sto nije dosao po stari. Rekoh, da ja to zamenim na brzaka. Zamenih, ukljucih, brisač krenu, ali zape gore ( za malo, što kažu za "konjski nokat" ) i umalo na novom ne polomih "ruku". Prvi dan ... Još tada sam shatio blagodet brzog gašenja motora ( a i šta znači biti proklet )...
ovo je sve smesnije i smesnije hehe German 73 po cemu je to od gore isti kao bmw? nemoj da brukas lexus sa bmw-ovim enterijerom ,sigurno ti je isti po tome sto ima navigaciju kao bmw kec? ako je tako onda po toj logici ovaj lexus i bmw kec izgledaju isto kao volvo s80 joo iz 2001god, sta sve necu cuti, opet taj famozni VOLAN koji je isti kao kod bmw hehe jaoo zivotee lutalicoo kakav treba da bude kockast,ako lici na bmw, jos volan??? kako volan moze da lici na jednu marku automobila, vecu glupost nisam mogao da procitam. Pricas o dizajnu lexusa uporedu bmw trojku sa IS, trojka je smesan naspram is.....
Moron
Zadnja metlica je "zadnja stvar". Ali veliki broj proizvođača ne pravi metlice i konstrukciju brisača da može da briše šoferšajbnu do vrha i da se metlice pravilno uklapaju, bez preskočenih delova, koji "zapinju" za oko. Takav jedan je Peug. 207 a ima ih more.
Jednostavno se pitam, da li je projektant video svoje delo?
Mange
Ja nekada ( kad vidim neke "detalje" ) mislim da su projektantni idioti ili bar neki "blaži retardi". Kad pominješ zadnji brisač, kada radi, svaku put se čuje neki čudan zvuk oko pola, kao da malo zapne. Uvek... Rekoh sebi "Aman, koji mu je, pa nov je?" Dugo mi je trebalo da shvatim da zapinje metlica za nalepnicu "Verano motors", koja je zalepljena spolja pri vrhu na sredini obe šoferke. Doduše, napred na zapinje, pošto su brisači kao na "tristaću". I kada sam nazad skinuo nalepnicu, sve je bilo ok.
Moron
Evo nekih idiotskih rešenja na Chevroletima:
- kod Avea ne može da se zameni polen filter dok se ne zgužva, zbog toga što mora da se prugura između table i neke šine,
- Kod Avea i Sparka mora da se izvadi zatvorena polica da bi se promenio polen filter,
- da bi se zamenio semering na spojničkom vratilu menjača, kod Sparka mora da se rasklopi ceo menjač,
- da bi se kod Lacetti-a zamenile doboš papuče, potrebna su dva "izvođača radova", zbog toga što na glavčini ležaja točka nije napravljen odgovarajući usek, da bi alat mogao da priđe,
- da bi se zamenio evaporator (unutrašnji hladnjak klime) kod Cruz-a, potrebno je izvaditi kompletnu komandnu tablu,
- da bi se zamenila sijalica prednjeg fara kod Captive, potrebno je skinuti far, a kod ostalih modela par "sitnica" i pri tom dobro "izlomiti" prste...
Predrag
U novije vreme vozila se "sklapaju" u fabrikama bez razmisljanja o kasnijim radovima. Imas takvih idiotarija i na ovom mom sadasnjem HDI, recimo kod zamene filtera goriva, pitaj tamo pa ce da ti kazu ...
Današnja tendencija je napraviti vozilo koje se ne može održavati bez ovlašćenog servisa.
Postoji toliko gluposti i primera da bi mogao da pišem celu noć. Što se filtera klime tiče, misterija je često naći mesto gde stoji. A zamena sijalica na pojedinim kolima je nemoguća misija bez servisa.
Mange
Svaki dan dolaze u servis da im se zameni sijalica. Uglavnom je problematična leva strana. Na svim dosadašnjim automobilima nisam imao takav problem.
Predrag
Ima automobila gde je potrebno skinuti branik i far, radi zamene sijalice. Recimo modus. Računa se rad 4 majstorska sata. A sijalice kojje mogu da se nabave, ne mogu da ogodine, kako su dobre sve od reda.
Predraze,
Za sijalice nisam smeo da prijavim da sam ih menjao 45min, kontao sam svi ce misliti da sam debil.
Sada vidim da je to normalno kod novih kola, ajd sto se namucis, nego ruke crne i krvave kada zavrsis. To je na novom Clio III.
A na starom Meganu 1997. god. sijalice sam sve menjao za 10min. i na farovima i zadnja svetla sve.
Na ovom novom srecom nazad jos ne riknjavaju, ko zna sta ce onda biti.