
Lancia za predstojeći Salon automobila u Bolonji (počinje 4. decembra) nije pripremila neki novi model, pa će pažnju posetilaca pokušati da privuče novim verzijama već dobro poznatih modela.
Među njima je Lancia Ypsilon Collection edition, novo ograničeno izdanje najmanjeg modela u ponudi ove italijanske marke.
Poenta svega je naravno atraktivniji estetski nastup, pa su glavne
karakteristike ove serije aluminijumski točkovi od 16 inča, hromirani detalji
(prednji gril, kvake, bočne lajsne i lajsna na zadnjem braniku), zatamnjena
kućišta prednjih svetala, retrovizori u crnoj boji, a u kabini koža, alkantara,
hromirani detalji, kao i nove patosnice. Deo serijske opreme između ostalog čine i ABS, EBD, klima
uređaj, radio/CD i svetla za maglu.

Kupcima će na raspolaganju biti 12 boja (uključujući i sedam dvobojnih kombinacija), kao i izbor između sledećih motora: 1.2L i 1.4L benzinci (1.4L i u verziji sa pogonom na TNG) i 1.3 Multijet dizel.
U Bolonji će biti izložena i Musa 5th Avenue sa dvobojnom karoserijom (Angelico white sa crnim krovom ) i sedištima i prednjim panelom u Poltrona Frau koži. Motor je 1.4 sa 77KS koji može da koristi i TNG.

Auto je ružan, ubija u pojam. Pa zar je to taj italijanski dizajn, koji je kao uništio VW.
Kad bi VW ovako nešto prizveo, neki bi povraćali, ovako ništa!
@Dule,
Sta ti je konkretno ruzno,zanima me tvoje subjektivno misljenje.Ne za'ebavam se.
@Uros Cuore Sportivo
Farovi, prednja maska, velika limena površina između maske i farova.
Čak me ovaj donji podseća na ružnog Modusa i ima male staklene povržine i vrata kao na skladištu.
Sramota!
@Dule,
Ok,kapiram. Znaci cenim da volis VW hladnokrvnost,malo neutralan dizajn. Vidis meni je Polo ok(spominjem ga zato sto je najblizi Ipsilonu po velicini,a mozda je i FOX bolje oredjenje),nije ruzan,ali nikad se za njim necu okrenuti na ulici.Tacno se zna kakav ce biti naslednik a ja to ne volim.Necu ga ni pamtiti ovakvog za par generacija.Lancija me s druge strane ne ostavlja ravnodusnim,mozda bi promenio neke detalje,ali sve je skoro tu.Enterijer je sjajan. By the way,ne kapiram sta mislis pod "malim staklenim povrsinama".Cini ti se to zbog obojenih A,B,C,D,E,F stubova u crno,sve su samo ne mali.Preglednost je odlicna.
@Uros Cuore Sportivo
Novi Polo je neverovatno ružan. Linija vrata je u stilu vozila od pre 10 god, kao recimo punto clasic. I prednja maska je u nekom retro stilu, odvratna. Čak mi se i golf zbog iste ne sviđa. Nadam se uskoro novom i drugačijem golfu.
A lanca mi se nikada nije sviđala a ova je kataklizma.
Lancijin polozaj u FIAT grupaciji je vec duze vreme strasno nepovoljan...Nemaju jasnu politiku,uslovljenu ogranicenim budzetom,promasene modele...Moja prva asocijacija na nju je luksuz velikih modela,reli nasledje koje je jace nego kod bilo kog drugog proizvodjaca a oni nista od toga ne iskoriscavaju.Nekada je postojala Delta,ljuti hechbek kada je postojao samo jos GTI i Ford Eskort WRC,Lancia Thema koja je imala i verziju sa Ferarijevim motorom i spojlerom koji se izvlaci iz gepeka kad to niko nije imao(doduse na ustrb prostora u njemu ali dobro:).Ne zaboravimo sportske kupee ili kabriolete poput Aurelie,Stratosa...Sta sad postoji.Preteski i neshvaceni Thezis,Delta koja je odbacila svoje nasledje i postala nesto izmedju Kompakta i karavana srednje klase(mada odlicno izgleda).Y koji treba valjda da bude premijum konkurent Miniju,Fijatu 500 ili sta vec.Da ne pominjem Musu koja je kao neki premijum MPV,klasa koju niko nema-iz opravdanih razloga.Libra...Lep auto,koji nije dobio naslednika ili su tezili da Delta uzme deo tog kolaca.Totalno ludilo.Da ne spominjem odsustvo sa nekih trzista,kao sto je Britansko...A ja jos volim Lancu,valjda iz lepsih vremena.:)
Uros Cuore Sportivo,
većinu Lanči koje si spomenuo, sam imao prilike da vozim, a neke još uvek posedujem i upravo to što si naveo me je inspirisalo za nadimak koji koristim na ovom blogu.
Lancia samo malo treba da promeni ovu dosadnu masku, a kod delte zadnji far, sem toga ne stoji svakom modelu krov drugačije boje.
Takodje nova delta je kao dabar , a maska, to joj dodju zubi.
Ipak bih joj smanjio prtljažnik i C stub, dobila bi onaj efekat sportskijeg izgleda
Znam,ja sam imao priliku da se vozim u Themi pokojnog rodjaka,i ona je bila ceo svet za mene.Kad sam bio klinac dobio sam od njega brosuru,sa listom opcija motora,opreme i enterijera..i zaljubio se.Bilo nekad... https://www.youtube.com/watch?v=zRTd4Gi_3jI&feature=related
Delta integrale je '89. sa svojih 5,7 sekundi do 100 km/h bila startnija od svih Nemaca, sa izuzetkom par najjačih Poršea, A Folcika je taj rezultat napravio tek prošle godine modelom golf R.
Nemoj,zaplacem kad se setim...A tek Fulvia,pa onaj njen nikad ostvareni prelepi naslednik od pre par godina...Zapita se covek,sta oni generalno ocekuju od sebe trenutno,koje je to cudo?
To je Fijat pustio niz vodu, pogotovo u ovoj kombinaciji sa Krajzlerom.
Ma ne sumnjam ja da ce ovo sa Krajslerom poci napako,nego se bojim koliko ce nisko pasti nakon toga...Italijani su to,prokleti bili sto ih volim.A i ja sa njima u isto kolo... :D
Postoji samo jedan model C segmenta koji je toliko originalan, ekstravagantan, pomalo ekscentrican, koji ne podseca ni na jedan drugi, a to je samo DELTA!
Problem je sto ostali modeli iz porodice nisu nimalo zanimljivi, ali i to ce se promeniti...
DELTA HF INTEGRALE je bila svima decacki san! Steta je sto se posle izgubila ta sportska crta, pa se nesto kao pokusava sa elegancijom i prilicno cundim dizajnom, koji po svaku cenu mora da bude poseban. To nazalost dovodi do toga da je dizajn poslednjih 10-tak godina prlicno otuzan. Steta.
@Bleki
to je zato sto je napravljen dogovor pre 20-ak godina unutar grupacije da ce Fiat imati obicna vozila, Lancia lux a sportska su rezervisana za Alfe...
Inace nisam ljubitelj Lancie ( Alfa je moja energija) ali nova Delta me je oborila s nogu i to tek kad sam je video uzivo, fotke je nisu dostojne...