
BMW je na ovogodišnjem Salonu automobila u Parizu predstavio 6-Series Coupe
concept koji je najavio novu generaciju serije 6, a koja je sada otkrivena ovim
prvim zvaničnim slikama.
BMW je za sada doduše objavio samo slike "šestice" u kabriolet izdanju (fabričke oznake F12), dok kupe tek sledi.
BMW-ov kabrio i dalje ima klasičan platneni krov (otvara se za 19 sekundi, pri brzinama do 40 km/h), a nudi mesta za četiri putnika. Zapremina prtljažnika iznosi 300 litara, odnosno 350 litara sa zatvorenim krovom.

Imajući u vidu pomenuti 6-Series Coupe concept iz Pariza (inspirisan BMW Concept Gran Coupeom sa Salona u Pekingu), izgled novog BMW-a serije 6 Cabrio ne predstavlja iznenađenje.


Kako bilo, novi BMW 6 Cabrio je dugačak 4894 mm (74 mm više od prethodnika), širok 1894 mm (+ 39 mm), visok 1365 mm (- 9 mm), a međuosovinsko rastojanje iznosi 2855 mm.

Pod haubom BMW-a 650i Cabrio se nalazi 4,4 litarski V8 bi-turbo motor sa direktnim ubrizgavanjem, koji razvija 407KS (u paru sa novim BMW osmostepenim automatskim menjačem).

BMW 650i Cabrio može do maksimalno 250 km/h (elektronski ograničeno), a do 100 km/h ubrzava za 5 sekundi. Po fabričkim podacima, potrošnja iznosi 10,7 litara goriva na 100 km.

Manju potrošnju ima slabija verzija BMW 640i Cabrio sa šestocilindričnim benzincem koji raspolaže sa 320KS i 450 Nm obrtnog momenta. BMW navodi da ova varijanta na 100 km troši 7,9 litara goriva i da emisija CO2 iznosi 185 grama po kilometru. BMW 640i Cabrio do 100 km/h ubrzava za 5,7 sekundi i takođe može do 250 km/h.

U opremi će se između ostalog naći i alu točkovi od 19 inča (gume 245/40
R19), sistem regeneracije kočione sile, LED svetla za maglu, iDrive system, Dynamic
Stability Control (DSC), ABS, Dynamic Traction Control (DTC), Cornering Brake
Control (CBC), Dynamic Brake Control (DBC), sistem za nadgledanje pritiska u
gumama, sistem koji vozača pozorava na vozilo u mrtvom uglu, kamera za vožnju
unazad, Head-Up diplej, BMW Night Vision, aktivni cruise control...

BMW 6 Cabrio će se proizvoditi u fabrici Dingolfing u Nemačkoj, dok će cene i novi detalji biti objavljeni naknadno.

Kasnije će ponuda nove "šestice" naravno biti proširena, a među budućim verzijama će se naći dizelaš i novi M6. Taj budući M6, za razliku od dosadašnjeg M6 sa 5,0 litarskim V10 motorom od 373kW/507KS i 520 Nm, imaće međutim V8 bi-agregat sa oko 570 konja.
Sto mi cudno izgleda.
Nekako su farovi mnogo duboki,odnosno kao da su prosireni za donju liniju migavca.
Moram priznati da mi se vise svidja Banglova 6-ca.
Ova je nekako mnogo jednostavna.
Nema one falte "plamenog" dizajna.
Mnogo mi je "siromasna",nedostaju joj detalji.
Pogledajte napred,nista nema,siromasno,jednostavno.
Prosla je lepsa.
Imam potpuno isti utisak kao PITBULL. Fali joj ona "nadrk*na" BMW emocija, koju nazalost vise nemaju ni nova 5-ica ni nova 6-ica.
ljepsi je bio koncept nekako ostrije izgledao naprijed..ali eto,ovako je sa svakim novim dizajnom bmw-a,u pocetku svakog nervira ali posle godinu dana i na ulici kad se vidi ureze se u pamcenje..
Prednji farovi, sedi dole, kec ko vrata. Bočna slika velika praznina, nešto fali, ne znam šta
svi vi gore, kec ko vrata. Ponovni pokusaj na sutrasnjoj sesiji!
e stvarno "ružni" farovi
http://www.bimmerfile.com/wp-content/gallery/6_output/P90066864_highRes.jpg?1653434413
:) :) :) :)
Meni se svidja, narocito unutrasnjost, a cini mi se da instrument tabla podseca na aston martin, ali to mu nije minus.
Imam i utisak da jae ovo ogroman auto
@Dejan L,
Od novih BMW-a samo Z4 cenim. Bangl,koliko kog lud bio(svako spomnijanje kocepta GINA je slucajno :),umeo je da napravi auto za kojim se okrenes,malo ga volis...malo ga mrzis..ali ga i dalje gledas,pokusavas da ga razumes..Bar je takav efekat imao po mene. Sadasnja petica,sedmica...nista!Ni da se okrenem...Tuga!
Kompleksashi, do pre dve godine ste pljuvali po Banglu, kao sto sad pljujete po Adrianu. Ne zaboravite da za razliku od npr. Audia koji bolje izgleda na slikam nego uzivo, BMW mnoooogo bolje izgleda uzivo nego na slikama. Nemojte da vas mrzi, odvojite se malo od Autobloga i skoknite do Delte i pogledajte uzivo X3. Jedina stvar koju BMW ne zna da radi, to je da napravi dobre promotivne fotke. Doduse na svakom BMW-u ima toliko sitnih detalja, flame surface oblika, da je zaista tesko to predstaviti na 2d fotkama.
@ Pitbull
Isto kao ford focus 1 i 2
2.generacija konzervativnija od 1.
Sustina,Bmw zadnjih godina jedino nesto 'special' sto je izbacio je prethodna 6-ica(koja je vrhunska) i koja po meni mnogo bolje izgleda od ove nove!!Nova Bmw 5 mi se ne svidja uopste,nekako jako mlaka,neupadljiva,Bmw 7 isto...Dok npr Audi izbacio A1 koji je bum na trzistu,pa eto i R8,A5,A7 ! Mecka sa novom E klasom pokazala Bmw-u kako se to radi(PO MENI),pa E klasa kupe,SLS...Ovo je sve moje misljenje.
@PITBULL
Zaboravio sam na njega :)
A bas sam gledao da nesto ne zaboravim,i eto :)
Izvinite :D
@dusan
De zaboravi bas najboljeg :)))
@Djordje
Na BMW-ovu zalost a na radost Mercedesa i Audija je Bang otisao.
Plakace oni za njim.
Pravice ga od blata.
BMW se sad bori za drugu poziciju mada ako ovako nastavi,nece dugo potrajati da ga Audi "obidje".
poredak ce glasiti ovako :
1.Mercedes
2.Audi
3.BMW
Ovo je vrhunski automobil. Prosto rečeno prelep je. Kao što je već neko rekao BMW mnoooogo bolje izgleda uživo nego na slikama. Kad sam bio na sajmu automobila u BG-u čak mi je i onaj BMW 5 GT izgledao dobro. Kad ga vidite uživo onda pričajte mada i ovako izgleda mnogo dobro. Drago mi je sto je Bengl otišao. BMW se sad vraća na svoj stari dobro ugaženi put.
Mišljenje je kao dupe, svako ima svoje. Ljubitelj sam BMW-a sve od modela 2002, E3 i E9 pa do pojave Bengla. Srećom, nije dugo potrajao, i BMW vraća agresivnost svojim vozilima i ponovo mi se dopadaju. Radujem se...
A posebno me ne interesuje kakav je poredak. Ono što sam ja u praksi mogao da vidim, dovelo je do zaključka da BMW pravi kvalitetnija vozila od Mercedesa. Takodje, Mercedes je nešto o čemu ne razmišljam ni u snu, na mojoj listi se ne nalazi ni pod tačkom razno. Možda, nekad, kad odem u penziju... Ko zna!
U cemu se BMW bori za drugu poziciju. Prema pozicijama na trzistu, medju najvrednijim brendovima na planeti, medju proizvodjacima automobila prvi je BMW ciji brend (ne fabrika, ili kompanija, vec samo brend) vredi 23 milijarde $, mercedes je na 3 mestu sa vrednoscu brenda od 13 milijardi dolara, dok je audi na tamo nekom mestu sa vrednoscu brenda od oko 4 milijarde dolara. TACKA. Audi je u prvih 10 meseci prodao 918000 vozila, dok je bmw prodao nesto preko milion (bez rolsa i minija). Cak je i Autobild napisao da je serija 5 daleko ispred E klase sto se tice dizajna spolja, a unutra i da ne govorimo. O kakvoj ti to borbi za drugo mesto govoris. Osvestite se ljudi ostrasceni.
Tomo, to je bilo, videćeš na kraju godine. :) Opet Mercedes na prvom mestu.
Meni je ovaj BMW fantazija i jedva cekam da ga vidim uzivo, ako uopste i stigne kod nas...
Zaista ne vidim smisao rasprava ko je bolji u premijum trojci, svaki je dobar na svoj nacin!
Zanimljivi su mi ovi "pljuvaci" koji se kao po komandi jave prvi! I naravno onaj "multibatica" iz Lazarevca prednjaci. :)
Njima se ne svidja, njima je ruzan, njima je vecito najgori...
Ha ha ha ha...
Jao jao.. a siguran sam da ni u "mokrim snovima" ne dostizu zadovoljstvo upravljanja ovakvim supersofisticiranim dostignucima automobilske tehnike.
Izgled automobila jeste impresija i nadahnuce umetnika dizajnera i kao takav je naravno sklon komentarima. Moj licni je:
Trenutno apsolutno savrsenstvo!! :)))
Ovo je sigurno odlican auto, ali dizajn mu je stvarno slaba strana. Pa nema ni jedan estetski dopadljiv detalj!
Jos jednom, odlican auto ruzno upakovan!
@Gagiba
slazem se sa poslednjom recenicom, ali posle Alfe 8C Competizione...:)))
Hm,odakle da pocnem,aj prvo sta ne valja.Kao sto i vecina rece pre mene prednji farovi su mlitavi,to bi bilo sve.Enterijer obara sa nogu,zadnji deo takodje,meni licno je i profil jako lep.
Jednom prilikom sam objasnio kako izgleda proces dizajniranja jednog automobila,da ne ponavljam sada,ono sto je bitno je to da je poslednja faza kada direktor sa menadzerima odabere jednu od tri ponudjene varijante koja ide u serijisku proizvodnju.E sad uporedite izgled BMW-ovih modela i rezultate prodaje i bice vam jasno.BMW zeli da bude lep onima koji ce i da ga kupe.:)
http://www.bimmerfile.com/wp-content/gallery/6_output/P90066864_highRes.jpg?1653434413
ponavljam link iz mikijevog posta. Dakle ovo je ono od farova sto ce se videti uzivo. Ovi farovi, sa ovim uvucenim delom sa migavcima (o ovakvom originalnom pristupu mercedes, a posebno audi nece moci ni da sanjaju jos barem nekoliko decenija) izgledace bolesno dobro uzivo. Zadnji deo - UBEDLJIVO najbolji zadnji deo made in Germany, dugo godina unazad. Zivi bili pa videli - kod hotela Jugoslavia ili u Strahinjica bana, kad budete videli sesticu pored bilo kog Audija....ccc...ccc... Ma audi ce biti, aj da se ne izrazim nepristojno, ali recimo smesan.
http://www.germancarforum.com/bmw-pictures/35806-f12-6-series-convertible-picture-thread.html
evo gomile slika na jednom mestu. Trebalo bi da i neregistrovani na ovom forumu mogu da vide. Proverite i uzivajte!
Bolja je stara šestica. Kome je ovo savršen auto, može slobodno da napusti Auto blog. :D Eno vam na B92 sajtu , većina negativni komentari. Pazite sad poređenje, CL 500 koji je za ovo avion i veća klasa ubrzava za 4,9 do 100, a ovaj za 5 sek. :D Podrazumeva se da je Mercedes teži barem 400 kg. :)
https://www.youtube.com/watch?v=oE1pl655Wc4
@ toma
E nek si im rekao.
@ McLaren
Meni je ovaj auto savršenstvo i ne želim da napustim Auto blog, a ti nemožeš ništa da preduzmeš po tom pitanju.
Ubrzanje je veće za 0,1s. Velika stvar. Jel ti imaš uopšte predstavu koliko je 0,1s ???
A i siguran sam da je taj CL500 koji je teži ujedno i smotaniji prilikom upravljanja. To kažem zato što su to dokazali predhodni modeli. BMW je uvek bio Bog za krivine.
@McLaren
biću najsarkastičniji što je moguće kad kažem "baš si pametan". Sobzirom da 650i kabriolet ima 2015 Kg, to bi onda značilo da cl500 ima BAREM 2415 Kg. Koliko li onda imaju ML i GL. Aj sad, beži sa Autobloga. Idi na burek.rs, ili slične sajtove, gde se diskutuje o opuštenijim temama. Pa taj SL500 posle 3 godine su morali da ga potpuno restilizuju, skroz su mu promenili prednju masku i farove. Kao da je potpuno novi model. Sigurno su to uradili zato što je pre restilizacije bio mnogo lep.
http://www.germancarforum.com/6-series/35794-official-pictures-bmw-6er-convertible-4.html
na ovom linku pri dnu strane imas direktno poredjenje stare i nove sestice pa gledaj. BTW stara sestica uzivo izgleda mocnije od SL500. Konstantno iznosis lazi, odnosno nastupas na autoblogu po principu što je babi milo to se babi snilo. Mercedes SL500 je lakši od novog 650i kabrioleta za 100kg, i do 100-tke ubrzava za 5.4s. Toliko o tome. A sto se dizajna tiče, mercedes CL je lakše napraviti lepim i poželjnim, jer je to dvosed, a 6-tica je četvorosed, tako da ako baš hoćeš ona treba da se poredi sa E klasom kabriolet.
@ toma: i ti lupetas nema sta.
CL nije dvosed uopste nego je SL.
SL je prestiznije auto od 6ice.
SL je skuplje auto od 6ice , narocito AMG modeli.( duplo skuplji !?!)
SL je lepse auto od 6ice.
i SL pre 10 godina je lepsi od gotovo sve i jednog bmw danas.
E kabrio je lepsi od 6ice kao i E od 5ice.
CL je teze auto od 6ice barem 150kg. CL je u klasi 7ice sto se tice tezine.
CL je luksuzni big coupe nesto bmw nema u ponudi.
iskreno sam se nadao da ce mu duzina bit oko 5metara i barem 1,9 sirina da se malo odvoji od tog GT stila i bude malo vise elegantniji jer bmw gubi bitku sa dizajnerima , audi pravi lepsa auta a mercedes je uvek.
novi bmw 6ica je lep auto svakako ali za bmw lepotu i stil cak mozda i prelep , no za ostale je i dalje piatnje ukusa i meni se ne scidja puno kao ni nova 5 ica sto je totalni promasaj dizajnera kad je stavite pored nove E klase.
a bmw pravi dobre masine nema sta , tu deru vecinu , no ne svakom segmentu , prednjace 3.0 r6 motori po ugladjenosti i twin turbu , vec dosadan 4.4 twin turbo je extra masina bolja od mercedesove 5.0 , 5,5 ali ne i BMW 6.0 V12 od MB V12 , problem za bmwa je sto mercedes ima duplo vise kubikaza i masina u ponudi od tretmana koji ima bmw copy and paste.
u dizel tehnici bmw je usavrsio tehniku , no u pogledu snage i obrtnog , mercedes prednjaci vec vise od deset godina , na pravcu je brzi ali ne i u krivinama , naravno to se ne odnosi na sportske modele kojih ima podosta i naravno novi cls koji je najlepse auto (treba bit realan) od sve ijednog bmwa zajedno.
nekupuje se auto samo zbog handlinga (bmw) , nego i drugi stvari , sve ostalo ide u prilog MB. lepsi je za vozit a tek enterijer je puno zanimljiviji od bmwovog , svakog , ljudi znaju za lepotu i stil bolje od bmwa a to su stvari koje prve uocavas , ne kakav je handling ili je li laksi za 200 ili 500 kila
ja sam pomesao cl i sl, totalni gubitak identiteta, sl, cl, slk, clk, sls, s, e, k_rac palac. CL jeste po obliku i funkciji isti kao i 6, ali 6-tica je kupe verzija 5-ice, a CL je kupe verzija S-klase. CL500 ima istu tezinu kao i 650 cabrio, ustvari tezi je za 50kg. Ali poredimo babe i zabe. Kupe i kabrio. Kabrio ima mnogo veci koeficijnt otpora vazduha. Daj da poredimo sa nadolazecim kupeom koji ce imati 210kg manje. I znam da vi ljubitelji mercedesa (zbog ociglednih razloga) mislite da je veca masa pozitivna stvar, ali ja sam siguran da ce na nekoj krivudavoj trkackoj stazi m3 da oduva CL600 koji ima preko 600ks, ali i oko 2.2 tone. Ko si ti da sudis da je 5-tica totalni dizajnerski promasaj. Profesionalni dizajneri i novinari su dali svoje misljenje, ali ti mozes da imas svoje misljenje. To ti niko ne brani. A moje je da je E klasa lepa napred, pozadi i posebno bocna linija su totalno nakaradni.
Znao sam da neće ništa ukapirat' i odmah odoše na drugu klasu automobila. hehe Batice, ja mogu da ti predajem, a ti što si polupismeni Bmw fan ja ti nisam kriv.
I samo da kažem da Bmw 650i ima 1715 kg, dok CL500 ima 2140 kg. I ima motor od 4600 kubika V8 bi turbo sa 435 ks i 700nm. Pogledaj sada Bmw-ov motor koliko ima konja i obrtni moment. :)
Ako sam ja polupismen, ti si totalno nepismen. BMW 650i ima 1715Kg. Ali stari model, i to kupe. Kabriolet je tezi 210Kg. Tako da stari 650i kabriolet ima 1925Kg, a novi ima 2015Kg. Mercedes je taj motor predstavio pre nekoliko meseci. BMW ima 4.4 litara biturbo sa 407KS, i 600Nm obrtnog momenta, vec skoro 3 godine, i sa 6 kupe ili sa restilizovanom x6-ticom za 10 meseci, motor ce imati 457Ks i 660 ili 680Nm. E sad nije fora samo nabudziti Nm. Na primer mercedes tih 700nm, ostvaruje od 1800-3500 obrtaja, dok BMW svoj max. obrtni momenat u rasponu od 1750-4500 obrtaja. Kod x6-tic vec sada postoji opcija koja kosta oko 1500e, zove se performance pack, i izmedju ostalog dobija se sa motorom koji umesto 407 ima oko 450ks i obrtni momenat, cini mi se 670Nm/1500-5000 obrtaja.
Ti da si Bmw fan znao bi da je taj motor došao prošle godine sa novom sedmicom. hahaha I ko je pominjao tjunirane modele. Đorđe, vozi ti tvoj Jugo i ne mešaj se gde ne treba. Ljudi, treba prvo da vozite automobile, pa nešto dobro da posedujete pa da pratite hiljade testova, pa da čitate mnogo sajtova i časopisa pa tek da pričate nešto.Još ste vi mali, ali doći će i vama nekada pamet.
Da li se to smejes samom sebi. Nova sedmica je predstavljena pocetkom jula 2008. A ovaj biturbo motor na salonu u Frankfurtu u septembru 2007., u x6 konceptu, a od pocetka 2008. i u serijskoj verziji x6. Dakle niti je tacno da je predstavljen sa novom sedmicom, niti je tacno da je sedmica predstavljena prosle godine. Aj sad se jos malo smej. Ti, ono sto se kaze, jednom zines, dva govna pregrizes.
Sto rece Djordje, dzaba trosim ionako jeftinu tastaturu.
MB neznam za koji amg ali znam da umesto 544 sa performance packom dobijes preko 570 konja i umesto ionako dzinovski 800 dobijes nedostiznih 900Nm. sto su previskoe brojke i za dolazeci m5 m6 koji sigurno nece se tako rasipat.
a sto se tice nove erije 5 , ona je promasaj i e60 je bio nesto posebno , ovo izgleda kao nedorecena nova serija 7 , nema sumnje da mercedes ima bolje dizajnere i bolje ljude oko sebe.
Uvek su mi bili smesni ovi pateticni verbalni sukobi o lepoti nekog automobila i o performansama,narocito "jakih" modela.Kada je Mercedes stvarao sl black series,dobili su naredjenje od menadzmenta da stvore auto koji ce imati 1000 ks.Kada je kao takav bio na prvom testu nije mogao da krene.
Zasto?
Zato sto su mu se gume cepale pre nego sto se odvoji i jedan metar od starta.Sa druge strane Ferrarijevi modeli nemaju neku enormnu snagu ali znaju da je prenesu na tockove.Da ne govorim o upravljivosti,stabilnosti i drugim stvarima.
mnogo mi smesni neki likovi ovde (da ih ne imenujem, prepoznace se), koji daju komentar kako je nova sestica fuj, zatim taj isti komentar sa copy/paste postave na b92, a onda se opet ovde vrate i kao argument u raspravi o tome koliko je nova sestica fuj kazu : eto i na b92 forumu kazu da je nova sestica fuj. Boze kakav metolski sklop.
Neki od ovih ovde likova takodje na tom drugom pomenutom sajtu ostavljaju poruke tipa: prednji deo i farovi na grand coupe konceptu i coupe konceptu su super, a na ovoj serijskoj sestici su blagi uzas. A upravo su faraovi i "bubrezi" identicni i na konceptima i na serijskom modelu. Razlika je samo u prednjem spojleru izmedju grand coupe koncepta i coupe koncepta (kao i serijske sestice, stim sto su u odnosu na coupe koncept, na serijskom modelu izbacili one hromirane detalje u prednjem spojleru). E svakakvi ljudi ima....