Nakon novog A8, A1 i A7 Sportbacka, na redu je novi A6. Audi će naime u prvoj polovini sledeće godine kupcima ponuditi novu generaciju modela A6, koji će i dalje biti dostupan kao sedan i karavanski Avant.
Sem modernijeg izgleda (inspirisan A7 i A8 modelima), novi A6 će doneti i poboljšano upravljanje, veći komfor, unapređenu bezbednost, manju potrošnju i redukovanu emisiju CO2.
Što se motora tiče, u početku će u ponudi biti 2.8 FSI (204KS) i 3.0 TFSI (300KS) benzinci, kao i 2.0 TDI i 3.0 TDI dizelaši (3.0 TDI sa 204KS i 245KS).
Kasnije se očekuju i sportski S6 i RS6 modeli, kao i hibridna varijanta (hibrid će kombinovati 2.0 TFSI benzinac sa 211KS i elektromotor sa 45KS).
U ponudi će biti i start/stop sistem, regeneracija kočione sile, quattro pogon, Audi Drive Select, LED svetla, manuelni šestostepeni menjač, Multitronic, S-Tronic menjač sa duplim kvačilom...
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Foto : Autoblog.nl / Audi
Ako izuzmemo zadnji deo,jako lep.
Enterijer preslikan iz A8.
Prednji deo mi se najvise svidja.
Zar nisu mogli lepse stopove da stave?!
Ko ce tacan odgovor da znade?
a.ovo je uvecani A4
b. nije nego je umanjeni A8
c.oba odgovora su tacna...
P.S. ""dusan" ce sigurno pogoditi...:)))
Ne sumnjam u kvalitet materijala i izrade ali, ova kombinacija boja enterijera je zastarela kao i dizajn zadnjeg dela vozila koji je u fazonu od pre 10-12 godina bez obzira na diode.
Na ovaj nacin Audi "puca sam sebi u nogu" kada je u pitanju naprofitabilniji proizvod te fabrike. Unistice ga E-klasa i BMW-5 koji iako imaju starije modele(ovo shvatiti relativno) deluju svezije. Cak i Honda Accord i 300C deluju bolje od A-6.
trenutni A6 mi se ne sviđa, tj kad se gleda sa strane izgleda prazno, previše dugačak i falu u nešto. Ovoj je veliki korak napred, ima par stvari koje mi bodu oči kao što je volan koji je blagi očaj (na izgled mislim)i ova zadnja svetla koja su skinuli sa passata koji tek izlazi mada nisu loša, ceo auto izgleda fino mada bih više voleo da vidim neku osnovniju verziju kako izgleda. Za sad prihvatljivo, ali su ipak mogli malo više razlika da naprave između ostalih modela (A4, A6, A7 i A8 svi su isti samo za broj veći) :D
Unutrasnjost prelepa,prednji deo takodje,kvalitet sigurno na mestu.Sve ostalo vec vidjeno,odavno.Bocna linija jako tuzna,da nije onih prepustenih svetala pozadi..nije vredno pomena.
Prednji deo extra, zadnji očekivao sam više originalnosti, bočna silueta kao izduženi A4. Sve u svemu prednji farovi zlaze ka blatobranima i nisu više dosadno trapezoidni, elegancija sačuvana, sve u svemu zadovoljan sam
zadnji c stub je uzak tako da ce preglednost biti bolja, ali sto se dizajna tice, taj deo je ala audi 100 iz 1990. Sto se tice zadnjih svetlosnih grupa, mislio sam da gore od a8 ne moze ali sam se zeznuo. Prednja svetla su ok po obliku, ali ovi led-ovi unutra me podsecaju na pipke od hobotnice. Mislim generalno je ok, to je to, Audi. Ali nekako je skroz flat, ravan, povrsine su nemastovite. Pogledajte mu samo haubu kako je totalno ravna, pa je uporedite sa haubom na e-klasi ili 5-tici. Inace, da skrenem sa teme, svi znaju da sam dosta kritikovao e klasu. Danas sam imao priliku da na mom parkingu dugo gledam novu e klasu kupe. Jako je lep. Izgleda kao da je ceo dizaj radjen za kupe verziju i onda su samo nakalemili zadnja vrata i dobili limuzinu. Tako da se ispravljam - svidja mi se e klasa kupe, ali ne i limuzina. Nekako nakaradnu bocnu liniju ima od b stuba ka kraju. Kao oni automobili iz golf klase kad im nakaleme rep.
Zaboravio sam da pohvalim felne,super su.Zasto taj D stub mora da bude tako tanak...
Boje enterijera su baš dobro uklopljene. A honda Accord može samo da gleda i uči, 300C mi nikad i nije bio nešto posebno. I otkud to da honda accord pokušava da se umetne medju Mercedes, Audi i BMW?
@ Uroš
I treba da bude tanak, a ne kao kod nekih da zaklni vozaču ceo kamion. Audi misli na sve, a ne samo na modu debelih C (D) stubova, pomodarstvo koje Audi nikad neće sebi dozvoliti i zato je i ostao ono što jeste pravi klasik i elegancija.
Videćemo još kad ga prikažu u crnoj boji, pa ćemo komentarisati
sto neko rece, svelo se na lepe felne. Zakljucak - ko voli Audije volece novi a6, ko je ljubitelj drugih marki, ovo ce biti samo jos jedan Audi.
Ova sadašnja A6-ica je meni najbolji Audi prosto odiše nekom elegantnošću jer ja kad pohvalim Audi onda su stvarno odradili vrhunski posao jer nisam njihov ljubitelj al istina sve su to uspjeli da pokvare redizajnom i onim bezveze led osvetljenjem na datom modelu. Po meni više nemaju tu ministarsku notu koji je imao predhodni model.
@ nikola
A šta je isto, ajde pokloni se i počni, nabroj sve sličnosti!
Idi malo na google pa pogledaj slike dobro. Kažem ja lepo ko ne razlikuje Audi modele, njemu treba dioptrija!
Manje ovaj A6 liči na A8, nego bmw petica na sedmicu!!!!!
@Dejan L,
Taj prozorcic izmedju C i D stuba je gotovo neupotrebljiv.U voznji se neces osvrtati na njega jer nema svrhe toliko se okretati,pored retrovizora i senzora za detekciju u mrtvom uglu.Eventualno kod voznje unazad da uocis pesaka.
Honda Accord je auto srednje klase,a Legend bi mu bio konkurent da nije ukinut nedavno. Slazem se sa Tomom,izgleda nekako ravno,hauba bez ijedne falte,nabora,nazovite to kako hocete.I zasto uvek srebrni mora da bude a ne recimo plav,crven...
Enterijer slican A7-ici,pozadi blagi ocaj,medjutim sve to verovatno bolje izgleda nocu kada se upale sve te silne diode koje su,po pravilu kod Audija,zanimljivo rasporedjene.Iz profila isti A4.Nista sto dosad nije vidjeno kao sto vec rekoh.
@carobnjak
Zanimljivo...Nije umanjeni A8,nema veze sa njim,neko spomenu enterijer,enterijer je iz A7,a ne A8...Takodje nije ni uvecani A4...Samo onaj ko mrzi Audi,on namerno ne zeli da vidi razlike.
@dusan
sudeci po komentarima drugih i tvojem plitkom rezonu, ispada da svi mrze Audi...
Razlike naravno da postoje, samo sto se moraju traziti lupom!
@ Dejan L
Sto bih ti "rekao" mozes samo sebe da lazes da nije umanjeni A8!!!
Ja gotivim Audi, ali čim sam ugledao fotografiju pomislio sam da je A4, a onda kao: ma ne, ovo je A8, i tek onda pročitam da se radi o novom A6. Totalno sam razočaran...i ovaj uglasti grill mu uopšte ne stoji
Kako kod da se okrene,ne deluje kao A8 toliko koliko Bmw 5 deluje kao Bmw 7. . .
Preciznije receno A8 sa farovima A1. Zamislite kad bi BMW nakacio na peticu farove sa seije 1...cc..cc..ccc
@ Dejan L
ti si stvarno ostrscen ljubitelj Audija, sto nije zamerka, ali si neobjektivan po pitanju ostalih. Accord sasvim pristojno parira evropskim brendovima a 300C je i za klasu ispred pomenutih ali na svom, americkom terenu. Tu mogu da dodam i Camry koja je zrela za zatezanje bora ali ipak konkurentna.
@carobnjak
Kažeš nema razlike između Audija, osim možda pod lupom.
Koja je razlika između, Julije i Brava, osim u šminci?
@Energy drink,
care.... Uporedi profile,frontalni i zadnji deo pomenutih automobila.Usput proveri i znakove pomenutih automobila.Hm,po tebi je sminka citav niz "nebitnih" detalja kao sto su gril,prednji i zadnji farovi,unutrasnjost,potvpuno razlicita spoljasnost...Lud si 100%,ali me uvek odusevis!
Audiju nalaze manu uglavnom oni koji uopšte nisu kupci Audija. Koga je briga što liči na A8, A7 ili šta već... Audi me je uvek osvajao detaljima koji se tek "na dodir" mogu otkriti, fotografije to nisu u stanju da prenesu...
Meni ovaj auto izgleda odlično!
@Uros Cuore Sportivo
Pitanje je lepo bilo, koja je razlika osim šminkeraja? Ti nabroja samo šminkeraj.
Izgleda da ludom ne možeš da odgovoriš. Preispitaj tvoje šminkerske stavove i ozbiljno odgovori.
Uzgred rečeno, šminka ti je jako ružna, bar za nas obične, nerazumne.
@Red bull,
Brate...NIKO..ponavljam..NIKO ne prica ovde o slicnosti motora,shasije,vesanja,rada klima uredjaja jer se to ne vidi,i ne moze se tvrditi o slicnostima a i na kraju krajeva potpuno je nebitno.Ono sto ti nazivas "sminkeraj" je sve sto se vidi i JEDINO o cemu se moze diskutvati.JEDINO,upamti to.Kako mozes da lupas takve gluposti.Ono sto ti o ovoj diskusiji potcenjujes i nazivas "sminkerajom" svi na ovom forumu koriste u diskusiji.Pogledaj gore u komentarima i uzivaj.
@Energy saver,
Niko(dobro,bar ja..) ovde ne spori da je A6 jedan kvalitetan auto,ali "sminkeraj"(uvek se nasmejem kako pishash po radu dizajnera hahaha) odlucuje o njegovoj kupovini dobrim delom.Lako je Audiju da A6 kupi neko ko je vec posedovao Audi.Fora je u tome da vlasnika BMW 5,i Mercedesa E klase i ostalih proizvodjaca nateras da kupi ovaj auto.Za ocekivati je da auto za koji pljunes 50000 evra bude dobar,ali on treba da govori i o tvom ukusu.O tome se ovde prica.Niko ne spominje tvoje lamele,potrosnju,ventile,lezajeve,spone ili cime se vec zanimas svaki dan. Ko voli uzece ga,ko ne-procitaj gore razloge.
@Uros Cuore Sportivo
Pusti, Audi, BMW, MB, to su auti, to vozi klasa.
Nego pričam o našminkanom Bravu, tz. Juliji, koju kupuje umišljena gospoda, plitkog džepa a posle se nateže za gorivo i zmske gume.
U najmanju ruku to su kola za budale. Kad vidim prednji "roštilj", i druge vilage detalje, filovane sa lošim kvalitetom, zgadi mi se!
@ Uroš
Audi se ne kupuje zato što je poslednja reč mode ili trenda u auto industriji, niko kao Audi nije uspeo da opstane, s obzirom na minimalne promene, drugi su morali da skaču od kiča do futuristike, a Audi se prodaje samo svojim kvalitetom.
Audi je klasik koji neće propasti kao neki tamo neuspeli trenutni modni kičeraj.
Ozbiljni i neiskompleksirani kupuju Audi, a svi ostali samo i jedino žele da budu primećeni.
Spolja jako lep auto, ali ga unutra malo unistili, onaj centralni greben sa menjacem sirok kao da je od lade nive, gde covek noge da stavi
@Energy sever,
Necu vise trositi reci na tvoje komentare,zelim ti PUNO srece u daljem radu u radionici.Cenim da ce ti trebati...Ali secacu te se po smesnim komentarima kao sto su "šminkeraj" i "kič" za odredjenu marku.Živeo!
@Dejan L,
Oces da kazes da A7,A5 kupuju zaista ljudi koji bi da imaju kupe ali bi da imaju 4-oro vrata zato sto im to zaista treba...Ne lupaj,marka kao i svaka druga,nista njihovi klijenti nisu drugaciji od drugih.
@Dejan L
Joj covece sto me nasmeja. Sta kazes, audi kupuju neiskompleksirani, a ostali kiceraj kupuju oni koji hoce da budu primeceni. Aj reci mi ko kupuje auto koji je okicen led-ovima kao da je made in swarovski. Pa kad su audi, bmw i mercedes u pitanju, od njih je audi jedini zapravo teska kicerica. Sav svetluca sa led-ovima. Dobro rece neko gore, na ovim slikama izgleda bezveze, al u mraku kad se ukljuce svi ti lampioni(nije cudo sto je veoma popularan u kini), eee onda je do j*ja...
I da, navikavajte se bre na te diode. U EU se dnevna svetla polako uvode kao obabezna, tako da će malo po malo svi to ugradjivati. E sad da li u faru, da li u braniku...
@Uros Cuore Sportivo
U jeb..e, ti mu dođeš, baš onako kao neki dizelaš, umetnik sa kičicom nadaren kinetičkom dizajnu!
Živeo i ti meni umetniče!
Nego ti si umetnik a koga glumi čarobnjak osim auto Šojića?
PS
Dešo L, fini čova, je njegova senka :))
@ toma
A Mercedes nema led-ove?
I ti se razumeš k mara u kriv K
Što se blamiraš kad ne znaš?
Svi novi mercedesi imaju LED farove ili dnevna svetla u branicima.
@ Djordje
Nema toma pojma, a hoće nešto da kaže da se vidi da i on nešto zna, može pod ruku sa ovim, ime mu ne želim više pominjati, a ne želim ni da on moje uzima u usta
@toma
Danas skoro svi proizvodjaci imaju bar jedan model sa LED dnevnim svetlima,a upravo je sve pocelo od Audija.Poceo je i Mercedes da ih ugradjuje sve masovnije,ima ih Lancia Delta,Honda CRZ,Citroen C5 facelift,Land Rover Discovery i Range Rover,Maserati Quattroporte,VW Passat,Mercedes CLS,E klasa,SL,Opel Insignia,Astra,Lexus IS,Bentley Mulsanne i Continental GT,Alfa Giulietta i da ne nabrajam,a ima ih jos mnogo.Pa sad mi kazi kako to da je Audi "kicerica" posto on moze biti samo jednostavan i dosadno dobar.Nema ni jedan detalj na bilo kom Audiju koji je kic i to ne kazem iz razloga da li volim ili ne ovu marku vec se to vidi odmah.
@ milan
Džabe brate, možeš ti davati argumente i činjenice koliko hoćeš, oni imaju svoje ,,argumente'' , umesto da spuste loptu, mazohisti i dalje čitaju istinu i stvaraju sami sebi duševni bol, samouništavaju se, od toga žive zli ljudi, hrane se bolom koji im nanosiš
Majstore svaka ti čast. Podržavam te potpuno. Za sve si u pravu. Svaka čast.
@ DejanL
Druže ne nerviraj se oni treba da se nerviraju jer si ih pokopao činjenicama pa nemaju kud nego samo napadaju!
@ DejanL
Mislim da bi trebao da postaneš admin bloga jer su ti sve primedbe, zamerke i pohvale na mestu!!!!!!!!!!
@ DKanarevo
HVALA! Pa da me tek onda mrze. Jel misliš samo na ovu temu ili čitaš inače moje komentare? Biću skroman i reći ovo, ipak je carobnjak veći poznavalac i najobjektivniji komentator ovde, ali ljudima jednostavno predstavlja trn u oku.
Mene ovde poznaju po !!!!!!! znacima uzvika i ???????? znacima pitanja, molim te pomisliće da se ja sa nekim 2. imenom potpisujem
IJAOOOOOOOO, kako kompleksi rade. To bre. Pa nisam pricao o umerenoj upotrebi led-ova. Dakle nisam govorio u upotrebi led-a generalno, vec o onoj koja prelazi u kic. Kod novih BMW-a svako stop svetlo je od leda, Ali to su led trake, linije,na kupe konceptu su sva prednja svetla od led-a, ali to lici na nesto sto podseca na farove automobila, a kod audija je sve nacickano, hiljade lampioncica. Pa pogledaj samo te farove. Ko neki americki crni reper sa dijamantskim zubima da ti se iskezio u facu...
2004. bio u Bubanj potoku, test dan BMW Radulović kuće. Počeo sa Minijem, završio sa peticom. Ko nije vozio Audi, taj može samo da hvali bmw, meni ni 1 od njih nije odgovarao. Mini je užasno tvrd i šupalj, konzerva, riče dok ne postigne obrtaje.
Trojka kao da me steže, kao da će da me istisne iz sebe, sem ubrzanja koje je odlično, ostale osobine su bzvz, bolje je kočio moj Audi 80 B4 1993.god, ,možda je problem glupa zadnja vuča kod bmw-a.
Tada sam shvatio da je bmw samo za one željne brzine i ničega drugog, ama baš.
I kad god me pozovu iz poštovanja odem, ali sam zadnji put 2008. ocrnio mini samo tako posle vožnje, da su me gledali s mržnjom
Deki, ucinilo ti se, nisu te gledali sa mrznjom nego sa cudjenjem pomesanim sa zaljenjem... Ceo svet, svi svetski novinari, hvale Minija i BMW,ne izgled, veliki cajger, mesto na zadnjoj klupi, kvalitet itisona u gepeku itd nego voznju a tvoja malenkost... Plus prednja vuca, zadnja vuca, brate nemas pojma, motor kod BMW-a je pomeren iza zadnje osovine, odnos optercenja osovina je kod neopterecenog vozila priblizno pedeset - pedeset a volan oslobodjen vibracija je je pojam za svaki auto sa prednjom vucom... Mozda ti ne lezi BMW - Mini, naucio (na lose), stvar ukusa, o tome necemo raspravljati, ali da ne valja... Ma hajde, smesno...