
Nova Renaultova limuzina se na evropskom tržištu zove Latitude, dok je za Bliski istok odabrano ime Safrane, koje je francuski proizvođač već koristio.
Latitude / Safrane međutim predstavlja samo doteranu verziju već poznatog modela Samsung SM5, a koji proizvodi Renault Samsung Motors (korejski deo Renault-Nissan alijanse).

Novi Safrane se najavljuje kao prostran i komforan porodični automobil, čije dimenzije izgledaju ovako: dužina 4887 mm, širina 1832 mm, visina 1483 mm i međuosovinsko rastojanje 2760 mm (zapremina prtljažnika je 477 litara).

Novi Safrane je u bliskoistočnim zemljana dostupan od početka ovog meseca, i to sa 3,5 litarskim motorom koji razvija 240KS.

Ivan Mitić – Autoblog.rs
iako nije nešto sad dizajnerska fascinacija, ali je lepa limuzina, posedovao bih je
Previse je glomazan, Ja bi prije uzeo megana, fluense ili lagunu. Istina sad imam trenutno staru lagunu 2000g. sa full opremom, digitalnom klimom i fabrickim plinom nije lose auto pogotovo za moje potrebe jer je mijesto malo Banjaluka. Nesto kontam bolje je uzeti polovan Renault nego VW jer kad ga odvedes u servis i izmjenjajuti gotovo sve onda dodjes na cijenu VW, a imas prakticno ,,nov'' automobil.
Uvek mi se svidjao Safrane. Posle su ga us***i sa Lagunom. :) Dakara, kako radi ta tvoja?
@McLaren
sta si u stvari hteo da kazes u drugoj recenici? Prethodni Safrane nema nikakve veze sa starom Lagunom (2 razlicite klase) dok je novi prakticno limuzinska verzija aktuelne Lagune...
@carobnjak
Srecna Nova ;)
Nemoj da primecujes McLarenove komentare,covek jednostavno pise mnoge gluposti :)
@dusan
hvala, takodje, ja sam svima prvi cestitao Novu godinu...:)
Svi ste vi meni isti, sve vas voli carobni ( i pomalo tovari)! :)))
@McLaren
Moj djed ga je uzeo 2005g. 92500km je bio presao, istina bio je sav rastelovan. Onda ga je odveo u servis i promijenili sve bukvalno a iznos je bio nesto malo manji od 1400 evra, samo zub. remen je 420 evra. Al od tada nisam bio nikako u servisu istina i ne vozim Ja puno auto posto je malo mjesto volim vise prosetat. Sad ima nekih 135000 km sa satu.
Al djed mi je imao MB W123 zuti prvi vlasnik bio dok je radio u Njem. prodao ga 2004.g a bio je presao 74000km za 28g. Imao je neki problem sa karburatorom pa je trosio po gradu preko 20 lit. a nije bilo nekog relevantnog majstora koji bi mogao rijesiti kvar a posto je bila velika kubikaza i registracija nije bila mala odlucio da ga proda. A policija nas je znala zaustaviti i ne trazi dokumenta samo obidju oko auta i kazu svaka cast.
Ocu da kazem na kraju dobar je ovaj reno al ljubav moja ne prezaljena je w123,
Eto znao sam da necete razumeti. Dusane, ti si dokazao da pises gluposti jer bi te svi ispravljali.. Hehe Dakara, napravili ste skoro nov auto cim ste toliko ulozili. Dakara, eh W123.. Kako je to samo kvalitetan auto. Mada mislim da je najbolji automobil uopste svih vremena W124. Dizajn, kvalitet, udobnost, motorizacija, popularnost, tradicija, ama sve. Pogledaj koliko ih ima na ulici a Audi 100 i Bmw petica mnogo slabije, tako reci vise su na otpadu. :)
@MCLaren
Skoro sam se vozio u 124-ci.
Neverovatno koliko je taj auto udoban,godine kao da mu nista ne mogu.
Iako je mator,opet imas onaj osecaj da se vozis u Mercedesu,odma se oseti razlika spram drugih kola.
Cim sednes u Mecku,potpuno drugi osecaj.
Ladja.
A lepo si rekao,vecina kola tog godista se nalaze na otpadu. :)
@McLaren
Hahah...Vidi koliko ih na ulicama...Najbolji auto svih vremena W124?Koliko ga ima na ulici?Znaci Golf 2 je bolji ;)
Inace,pogledaj cene covece Rolsova i Jaguara '70-tih,pamet ce ti stati ;)
Golf (dvojka) stvarno jeste kvalitetan auto,uostalom zato toliko muke ima konkurencija sa njim.
Ali porediti voznju u Golfu i 124-ci je kao porediti voznju Ponija (bicikla) i Harlija.(Harley Davidson) :)
Reanult ce imati slabe rezultate sa ovakvim modelima. To je jednostavno tako.
W124 je za svoje vreme bio odlican, ali sada je 2011g. !!!
Imao sam prilike da vozim dizela i on nije imao "ubrzanje" nego "pomeranje unapred". :) Tezak a spor i trom motor.
Kvalitet je bio za pohvalu.
W124 se proizvodio od 84-te do 96-e. Legenda automobilizma. Sa njim na putu ne mozes da se umoris. Imao je i siroku paletu motora, za svakog po nesto. Sigurno se secate E500, E60 AMG i E 65 Brabus u dve verzije. Pitbull, samo da vidis moju 124-ku pao bi u nesvest. Stalno mi dolaze ljudi da im je prodam ali se to tesko prodaje, vec je 15 god kod nas. Fabricko stanje, bez greske, presao 196 500, radi kao benzinac. Hehe 250 D mu je motor.
@McLaren
Ne moze nesto takvo da bude legenda automobilizma!Legenda automobilizma je nesto mnogo vece,Mercedes 300SL,Audi Quattro,Jaguar E type,Ford Shelby Mustang '69,Porsche 550,356,Aston Martin Db4-Db5,Lancia Delta Integrale,Lancia Stratos...Ti bas pljujes po automobilizmu...W124 legenda automobilizma...heheheheheeh...
Dušane,
kao što vidiš i golf II i W124 mogu za nekoga da budu legende.
Dalje ne bih komentarisao.
kao sto kazu cigani 123ka je najbolji auto na svetu!ako ima opelov motor!! :))))))
vozio sam , tvrdim ! w123 je udobniji 5 puta od naslednika osecaj u njemu je bio kao u tenku sedista ko fotelja kuci. cudo od vozila!!
Pa majku mu citajte tekst. Hehe Znaci, prodaja, upotrebljivost, luksuz, kvalitet i sve ostalo sto sam nabrojao. A ona 4 modela sto sam nabrojao su bile najbrze limuzine na svetu. Ljudi, citajte malo. I danas su skuplji i brzi od novih sportskih automobila. I zato sve ovo ga svrstava u najbolji auto svih vremena. To uglavnom svi potvrdjuju. I dan danas E klasa je tata.
Meni su ostale u lepom sećanju mečke 123-ojke, kao klinac sam se često vozio u tome. 300 D je bio pravi zmaj na drumu, a zvuk motora raj za moje uši, dok je "biser" lenjosti svakako bio 200 D automatik. Ubrzavao je kao da je "variomatik", malo mu je bilo celo Popovo polje da ubrza... Njegov imalac je vremenom "odlepio" i ubacio motor iz modela 230.6, posle čega se preporodio.
Izmedju W123 i W124 uvek glasam za W123. To je bila poslednja mečka za moju dušu.