home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Posle promocije 2011 Dodge Chargera na poslednjem Salonu automobila u Los Anđelesu, Chrysler LLC je za ovogodišnji Salon u Čikagu pripremio i novi 2012 Dodge Charger SRT8.

Charger je inače najveće izmene u odnosu na staru verziju pretrpeo na prednjem i zadnjem delu, što u praksi znači izmenjena svetla i karakteristični gril, redizajnirane branike i aluminijumsku haubu motora. Uz modifikovano ogibljenje, dorađeni enterijer (sa novim trokrakim volanom, izmenjenim prednjim panelom i kvalitetnijim materijalima), novi dizajn alu točkova, bogatiju opremu (uključuje i Electronic Stability Control, adaptivni cruise control, sistem koji vozača upozorava na vozilo u mrtvom uglu, kamera za vožnju unazad...) i bolju zvučnu izolaciju, to je to. 

Na pomenutom Salonu u Los Anđelesu su predstavljeni Chargeri sa novim 3,6 litarskim Pentastar V6 motorom sa 292KS i 352 Nm obrtnog momenta i 5,7 litarski HEMI V8 sa 370 konja (za Charger R/T  koji do stotke ubrzava za manje od 6 sekundi), a ovaj 2012 Charger SRT8 pokreće 6,4 litarski HEMI V8 sa 465KS i 630 Nm (sa W5A580 petostepenim automatikom, maksimalna brzina oko 280 km/h).  

Sem jakim motorom, 2012 Charger SRT8 se odlikuje i agresivnijim eksterijerom (crni prednji gril, aero body kit...), adaptivnim ogibljenjem ("Auto" i "Sport" mod), Brembo kočnicama (diskovi 360 mm napred i 350 mm pozadi), poboljšanim upravljanjem, setom alu točkova od 20 inča, sportskim izduvnim sistemom i sportskijom unutrašnjošću (kožni SRT volan sa zaravnjenim donjim delom, sportska sedišta...).

U opremi su i Harman Kardon sound system sa 19 zvučnika, Keyless Enter-N-Go, adaptivni cruise control i Forward Collision Warning, zatim sistem koji vozača upozorava na vozilo u mrtvom uglu, vazdušni jastuk za kolena vozača, electronic stability control (ESC)...

I 2012 Charger SRT8 će se proizvoditi u Brampton fabrici u Kanadi, a prodaja u SAD-u startuje krajem godine.

Ivan Mitić - Autoblog.rs


čitanja : 1672



Komentari

Boja opcinjava!!! Iako ne razumem u potpunosti ove Muscle car automobile jer ih nikad nisam vozio, ne mogu da ostanem ravnodusan. Ovo ima smisla samo u Americi,zbog cene goriva i grandomanije,mislim da bi ovde bio malo smesan. Kolika je duzina ovog cuda?Cini mi se da dimenzijama blizu visoke klase.

Autor Uros Cuore Sportivo 09 Feb 2011, 14:10

1cm duži, a 2 cm širi od nove Mercedes S klase.

Autor Bole 09 Feb 2011, 14:19

nikako mi se ne svidja prednji branik, ali ostatak je perfektan. posebno novi hemi

Autor mile antena 09 Feb 2011, 14:26

@Bole,
Predpostavio sam. Pretpostavljam da kvalitetom ne mogu da se porede,ali je verovatno odnos cena/dobijeno neverovatan za nase pojmove s ove strane bare.
@mile antena,
I meni smeta taj crni branik unutar grila. Da su ga bar s ukusom istakli s jednom ili dve tanke crvene linije bilo bi bolje. Ovako,izdaleka kao neka rupa velika,izgleda kao da zeva :D

Autor Uros Cuore Sportivo 09 Feb 2011, 14:31

@UCS
Pa naravno da ne mogu da se porede ni kvalitetom ni cenom.
Merc S550 380 KS 93,000 dolara
Dodge Charger R/T 370KS 30,000 dolara.

Merc S600 510KS 160,000 dolara
Charger SRT8 465KS 41,000 dolara.

Iako Charger SRT8 ima 20" točkove, Brembo kočnice, oslanjanje sa automatskim prilagođavanjem načinu vožnje, karbon u unutrašnjosti, električna kožna sedišta sa hlađenjem i grejanjem, Harman Kardon zvučni sistem od 900 wati i 19 zvučnika, 8.4 incha touch screen na centralnoj konzoli,... ne može da se poredi sa Mercedesom - to je jasno čim se vidi razlika u ceni.

Autor Bole 09 Feb 2011, 15:02

@Bole,
Sve je to lepo za S klasu, ali iz ovoga sto si naveo cini mi se da taj sto kupi Chargera R/T nece puno patiti. Zar nije i poenta muscle automobila na pocetku bila da je upravo za radnike "plave krvi". Otud i cena.A ona je zaista konkurentna. Ovde bi bila sigurno ista cifra ali u eurima.

Autor Uros Cuore Sportivo 09 Feb 2011, 15:16

Agresivan!!! Koliko znam ovaj je u klasi sa E, 5, A6. A za iste pare koje staje SRT8 tamo preko jedva da se kupi evropejac sa 3.0 motorom. Za jos 10.000 ga tjuniras i imas lagano 600+ ps.
@mile antena
Da li je istina da i policija koristi Chargere u Americi?

Autor loshmi89 09 Feb 2011, 15:16

@loshmi89,
u velikoj meri, posto je to jedan od retkih full-size automobila sa zadnjom vucom i v8 (posebno sad kad je ford prestao da proizvodi crown victoria).
inace, ovde u americi konkurenti chargera su ford taurus, chevrolet impala, toyota avalon, buick lacrosse ... (zanimljivo, svi su sa prednjom vucom i v6)

Autor mile antena 09 Feb 2011, 15:19

@mile antena
Mozda su mu to konkurenti po velicini i ceni, ali realno, ovaj auto je napravljen za one koji zele Muscle Car a imaju porodicu. Mogu zamisliti koliko su "cool" klinci koje tata dovozi sa ovim u skolu. :)

Autor loshmi89 09 Feb 2011, 15:30

loshmi89,
drugog automobila sa zadnjom vucom, v8 i slicnom cenom nema na trzistu. postojao je pontiac g8, ali je on ugasen kad i ceo pontiac.

Autor mile antena 09 Feb 2011, 15:33

Kakav besmislen auto, ali da zivim u Americi rado bih ga vozio. Izgleda kao 10 godina star model, ali ima smek, ima jak motor, ima macho pojavu - nekom dovoljno da se odluci za kupovinu. Cena u Americi je stvarno vise nego povoljna!

Autor Damko 09 Feb 2011, 15:41

loshmi89
Slazem se u vezi konkurenata, mislim da bi to bila e klasa, a6, bmw 5, sab 9-5 u Evropi, ali sa potpuno drugacijom filozofijom.
Dobro je sto jos uvek ima automobila koji su dosta originalni.

Autor Damko 09 Feb 2011, 15:44

maska je malo ružna, ostalo ima smisla.
Za pohvalu je dizajn zadnjeg jednodelnog fara

Autor Dejan L 09 Feb 2011, 18:38