
Volkswagen of America, Inc. je najavio novu, sportskiju VW Jettu GLI, modelske godine 2012.
Jetta GLI pod haubom ima 2,0 litarski turbo četvorocilindrični benzinac koji raspolaže sa okruglo 200 konja i 280 Nm obrtnog momenta pri samo 1700 o/min. (u paru sa manuelnim šestostepenim ili DSG menjačem sa duplim kvačilom).

U paketu su i sportski podešeno ogibljenje, VW-ov XDS diferencijal, alu
točkovi od 17 ili 18 inča, bogata oprema (premium VIII radio sa Bluetooth i
iPod konekcijom, multifunkcionalni displej, dvozonski klima uređaj, navigacioni
sistem, keyless entry...), sportska sedišta i sportski volan sa zaravnjenim
donjim delom (prošiven crvenim koncem), aluminijumske pedale, šest vazdušnih
jastuka, electronic stability control (ESC), sistem za nadgledanja pritiska u
gumama i Volkswagenov Intelligent Crash Response System.

Cene za 2012 Jetta GLI se u SAD-u, u zavisnosti od opreme, kreću od 23.495 do 26.445 dolara.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Na ovim slikama izgleda i lepo i agresivno, dok motor obecava zavidne performanse. Zamerka je naravno cena, koja je za americko trziste previsoka. Mile je tu da me ispravi ako gresim ;)
@Nemanja,
jeste da je to 200 hp za kompakt, ali po mom misljenju to je previse, moze se kupiti mnogo boljih auta sa manje. honda civic si sedan, nissan sentra se-r i slicni pruzaju isto za manje novca. a za isti novac do kraja godine ce se moci kupiti 247 hp ford focus rs i 260 hp chevrolet cruze ss.
da ne govorim da za one kojima su performance najbitnije, 305 hp ford mustang kosta svega $22,500, a 312 hp chevrolet camaro $24,000
Jetta model 2011 u USA je od 15.995,00 USD, slika ne laze http://www.vw.com/en/models/jetta.html ili ti u prevodu oko 11000€. Šta mislite ko je platio naše političare da ne dozvoljavaju uvoz vozila iz USA a da dozvoljavaju iz GB. A ta priča da nije EURO3, može da prodje jedino kod dece u vrtiću, jer stručnjaci iz centara za motorna vozila se smeju na takve zaključke onih "pisara" iz zavoda za standardizaciju. Bilo bi mi jasno da su studirali prava u Kragujevcu, pa da nemaju veze sa strukom, ali inženjeri mašinstva u tako egzaktnoj nauci... Ipak ih treba zaposliti u vrtiću jer su dobri zabavljači. Nije mi jasno zašto Američka administracija u Beogradu ne preuzme neke korake protiv samovolje pojedinih političara. A znam da to mogu
@mile antena
Pa posto vec neko vreme pratim ovaj blog, a posto su komentari cesto zanimljiviji od same vest, popamtio sam cifre koje si pominjao, malo proverio i rezultat je moj komentar malocas. Nisam bio sarkastican :) U Evropi je to dosta povoljno, ali tamo za te pare, ihihi. Konkurencija cini cuda.
Ja mislim da je dosta bilo price o cenama auta u SAD. U Evropi je druga prica i cene su znatno vece, kako u Nemackoj tako i u Srbiji i to je tako. Auta namenjena SAD trzistu ne mogu se uvesti nigde u EU, pa i u Srbiji obzirom da nas vode tamo. Stvar je u homologaciji koja je u SAD, Australiji, Kanadi puno drugacija u odnosu na EU.
Za ovo ne treba kriviti srpske politicare, nisu oni krivi, vec EU propisi. Citao sam da je Murano I pretrpeo preko 2000 izmena, uglavnom sitnih kako bi mogao da se prodaje u Evropi.
@McLaren
vidi sliku, pa mi reci, GOLF ILI JETTA?
http://1.bp.blogspot.com/_3kC7x8v3a0s/SMau1MjYaGI/AAAAAAAABKQ/l9uuIiCROyc/s400/VW+Golf+VI+Manual+Interior+4.jpg
@McLaren
sad se satih, NEMA TE NA TEMI https://autoblog.rs/blog/auto/vesti/2011/02/08/bmw-group-u-januaru-2011.-povecao-prodaju-za-28
RAZBIJANJE, A?
@AUTI
http://www.straitstimes.com/BreakingNews/Money/Story/STIStory_632543.html
Mogli bi ovo da izbacite :)
volkswagen se hvali da je smanjio cenu 2012 jette sa $17,500 na $16,000, ali ono sto nece javno da kaze da je u proslosti standardan motor bio 2.5l sa 170 hp dok je sada 2.0l sa smesnih 115 hp, sto je ubedljivo najmanje u klasi. ako se izabere ovaj 2.5l motor na 2012 modelu cena uopste nije manja vec je identicnih $17,500
Auta namenjena SAD trzistu ne mogu se uvesti nigde u EU................... Kakav vic!!!!!!!! I ti treba da se igraš sa decom u vrtiću!!! Zajedno sa onim pisarima :-) Jedine razlike su: 1. Prednja i eventualno zadnja svetla, tipovi sijalica, mekše ogibljenje. Ostalo je sve isto. A inače što se tiče zagadjenja pogledaj malo na sajtovima Američkih zakonodavnih organizacija koje su dozvoljene granice zagadjenja i kako ih testiraju, pa uporedi sa zahtevima EURO3 ili nekog drugog EU standarda. Jetta 2003 je potpuno ista kao Bora 2003 samo sa malom razlikom po pitanju bezbednosti, Američki model ima 8 airbag-ova i automatski menač.
@USA car lover
Mogu se uvoziti samo kola koja se prodaju i u Evropi, kao npr. Merc ML, Nissan 350z.....
A ne mogu kola koja se striktno proizvode za druga trzista, a nema ih u Evropi. Bar ja tako mislim.
@loshmi89,
ja sam nedavno u beogradu video nissan titan, koji je veliki pickup (sa 5.6l v8 motorom) koji se proizvodi specificno za americko trziste. ne secam se koje tablice je imao. znaci moguce je uvesti i vozila koja su specificna za ostala trzista.
@mile antena
Ali ga registrujes tako sto platis odredjene ljude,ili imas ljude koji mogu da zavrse...
Evo primera...Covek tu u gradu vozi Tuarega za Americko trziste,vozi ga na Americkim tablama,napred ima tablicu svog psa,i neko mi je rekao da ne moze da ga registruje bas zato sto je za Americko trziste,sad sta je tu i koliko tacno,ne znam...
Jedini uslov da moze da se uveze je dokaz da ispunjava Euro 3 norme. Problem je sto je to prakticno nemoguce dokazati...
Vise puta pisalo u auto-casopisima...
@dusan,
znam da je moguce voziti aute sa americkim tablicama ako ima americki pasos, ali mislim da postoji limit na koji period se to moze raditi.
Ne znam kako je za vozila koja se su namenjena i EU i USA tržištu, ali oni koji se prodaju u USA ne mogu da se registruju kod nas (moglo je do pre dve-tri godine čini mi se, a onda su uveli zabranu). Znam da drugar nije mogao da registruje Hummer H2. Amerikanci su poslednji put mogli da se registruju zajedno sa vozilima na CG table.
@ all
Placam ko mi napravi varijantu za uvoz amerikanca :-)direktno u SRB. Moze u svim zemljama EU, ali u SRB ne!!!!! Ima navodno varijanta da se vozilo registruje u D i kada se dobije saobraćajna na kojoj piše minimum EURO 3 nema problema za uvoz, ali mi to deluje mnogo sumorno. Ili pazi ovo Toyota Prius ne zadovoljava EURO 3!!!! Hahaha. O ovoj temi mogu da napišem doktorat na temu kršenja ljudskih prava!!!!
Bilo nekad davno da coveka koji je uvezao sam nekog "forda" (mislim "fokus") koji je zadovoljavao "evro 4" nisu hteli da puste, kazu pametni carinarnici - u Uredbi vlade stoji "evro 3".
Dok nekome kap ne prelije casu
http://arhiva.kurir-info.rs/Arhiva/2007/mart/08/V-08-08032007.shtml