
BMW će posetiocima Ženevskog salona automobila od 3. do 13. marta 2011., prikazati mnoge jedinstvene inovacije na poljima pogonskog sistema i inteligentnog povezivanja vozača, vozila i okruženja. Sve ovo doprinosi ravnomernom, stalnom povećanju efikasnosti vozila i zadovoljstva u vožnji.
Sa svojom izuzetnom tehničkom stručnošću i doslednom strategijom razvoja, BMW otvara vrata novim rešenjima, koja su istovremeno održiva i privlačna, a koja predstavljaju odgovor na pitanje individualne mobilnosti u budućnosti. Novi modeli i konceptualni automobili izloženi na Međunarodnom salonu automobila u Ženevi 2011. bacaju svetlost na inovativnu moć najuspešnijeg proizvođača luksuznih automobila na svetu.
Vodeće mesto u svetu automobila koje BMW zauzima svojim razvojem inovativnih sistema asistencije u vožnji i mobilnih usluga, biće dodatno učvršćeno na Međunarodnom salonu automobila 2011. svetskom premijerom izuzetnog konceptualnog vozila. BMW studija „Vision ConnectedDrive“ demonstrira sadašnje i buduće metode mobilnog umrežavanja na posebno usredsređen način. Konstrukcija i tehnologija ovog spektakularnog roudstera su usmereni ka pretvaranju vozila u integralni deo mrežnog sveta. Udobnost, bezbednost, informacije i zabava u vozilu mogu se precizno optimizovati inovativnom funkcionalnošću, individualno skrojenom da odgovara potrebama kako vozača, tako i putnika. Nove tehnologije i koncepti dizajna su primenjeni u cilju dodavanja novih aspekata nepogrešivog zadovoljstva u vožnji BMW automobila.
BMW predstavlja automobilističkoj publici novi aspekt svog prepoznatljivog zadovoljstva u vožnji svojim razvojem električnih automobila. U okvirima BMW EfficientDynamics, automobil sa isključivo električnim pogonom je zauzeo ključnu ulogu na putu ka automobilizmu bez emsija ugljen dioksida. Po prvi put, električni automobil, delo BMW konstruktora se nalazi na samoj granici da postane dostupan svima u svakodnevnoj upotrebi. Međunarodni salon automobila 2011. je poprište svetske premijere BMW ActiveE, vozila nulte emisije štetnih gasova, koje nudi sportsko osećanje, tipično za marku BMW, za četiri osobe.
Pored toga, BMW je učvrstio svoje vođstvo na polju proizvodnje vozila sa konvencionalnim pogonom, uviđanjem tehnologija koje povećavaju efikasnost. Na Ženevskom salonu automobila 2011., publici će po prvi put biti predstavljen BMW 320d Turing Edicije EfikasneDinamičnosti (EfficientDynamics Touring Edition). Njegov četvorocilindrični dizel motor motor razvija maksimalnu snagu od 120 kW/163 Ks sa potrošnjom od samo 4,3 litra na 100 kilometara prema testu po standardu (CO2: 114 g/km). U srednjem segmentu luksuznih vozila, the BMW 320d EfficientDynamics Touring Edition, zajedno sa Limuzinaom slične konfiguracije, pruža ubedljivo najbolju kombinaciju zadovoljstva u vožnji ekonomičnosti.
Pored svega toga Ženevski salon automobila
će takođe biti mesto svetske premijere novog BMW X1 xDrive28i, a time i nove
generacije dvolitarskih benzinskih motora. Po prvi put će na četvorocilindrični
motor biti ugrađena BMW TwinPower Turbo Technologija sa sistemom turbo punjača
zasnovanim na principu Twin Scroll, zajedno sa ubrizgavanjem visoke preciznosti
i potpuno varijabilnim sistemom kontrole ventila VALVETRONIC. Dobijeni rezultat
ubedljivo ispunjava ciljeve BMW EfficientDynamics - više zadovoljstva u vožnji
sa značajno manjom potrošnjom i emisijom CO2.
Inovacija koja pleni - BMW Vision ConnectedDrive
Svetska premijera
Otkrivajući konceptualnu studiju BMW Vision
ConnectedDrive, BMW pruža javnosti uvid u budućnost inteligentnog umrežavanja
između vozača, vozila i životne sredine. Izražajni dizajn i inovativna
tehnologija demonstriraju viziju BMW ConnectedDrive i njen potencijal da
zaokruži optimalni stepen udobnosti, bezbednosti i informisanja / zabave u
automobilu, putem ciljnih razmena informacija. Govoreći nepogrešivim BMW
jezikom forme i funkcije, ovaj konceptualni dvosed roudster otelovljuje
isključivu usredsređenost na zadovoljstvo u vožnji; privlačna svetlosna
instalacija simbolizuje protok informacija koji se nalazi u srcu BMW-ovog
sistema ConnectedDrive. BMW Vision ConnectedDrive, pionirski sitemi podrške
vozaču, novoosmišljeni ekran i operativni koncept, kao i inovativna tehnička
rešenja priključenja na svet informisanja / zabave daju uvid u još inentzivnije
iskustvo u vožnji, pomoću budućeg inteligentnog umrežavanja.


Kao pionirska tehnologija koja povećava
zadovoljstvo u vožnji, BMW Vision ConnectedDrive opravdava svoje postojanje na
krajnje ubedljiv način, dajući inteligentna rešenja koja smesta plene. Karakter
ove konceptualne studije, prikazane u obliku roudstera dvoseda, predstavlja
jednu od komponenti umreženog sveta, kako po pitanju konstrukcije, tako i po
vrednostima ekstenzivnih tehnoloških inovacija. BMW ovim vozilom demonstrira
jedinstveni potencijal koji se može ostvariti kako sadašnjim, tako i budućim
razvojem BMW ConnectedDrive, optimizujući udobnost, bezbednost, i uživanje u
informisanju i zabavi u vozilu.


Bezgranične mogućnosti dostizanja još većeg
zadovoljstva u vožnji putem inteligentnog umrežavanja su još upečatljivije
demonstrirane na Ženevskom salonu automobila svetskom premijerom BMW Vision
ConnectedDrive, dizajnom karoserije i enterijera konceptualnog vozila,
nadahnutom postavkom rasvete, novim prikazom i operativnim konceptom, kao i
multimedijalnom prezentacijom na izložbi. Konstrukcija podstiče vezu između
vozača i vozila, dijalog između vozača i
putnika, kao i interakciju putnika vozila sa okruženjem. Funkcionalne oblasti
BMW ConnectedDrive su simbolizovane na tri nivoa – udobnost, bezbednost i informisanje
/ zabava. Elementarna razmena podataka i informacija za sve tri funkcionalne
oblasti je vizuelizovana višeznačnom kompleksnom svetlosnom instalacijom i
prezentacijom na izložbi.

Pored harizme dinamike generisane u tipičnom BMW stilu, pomoću duge haube koja se utapa u vetrobran, velikog međuosovinskog rastojanja i sedišta postavljenih pozadi, dizajn konceptualnog vozila vizualizuje fuziju eksterijera, enterijera i spoljne sredine, kakav je moguć samo kod BMW ConnectedDrive. Površine, snažno izražajne i moćno izvajane, pojačane su izražajnim linijama koje teku. Princip slojevitog projektovanja, koji zahteva da individualne komponente vrše veći broj zadataka, primenjen je kako u izradi enterijera, tako i u izradi eksterijera. Senzori integrisani u velika svetla i zadnju grupu svetala pomažu u praćenju situacija u saobraćaju i spoljnoj sredini. Antene umesto spoljnih retrovizora emituju podatke u spoljni svet i preuzimaju navigacione podatke.
Unapređeni Vetrobranski ekran (Head-Up
Display) predstavlja jednu od inovacija na planu konpcepta ekrana i upravljanja
porodice BMW Vision ConnectedDrive. On daje trodimenzionalni prikaz informacija
i ikona koje čine optičku fuziju pogleda na put ispred vozila i virtualnog
sadržaja. Na primer, ova aplikacija
naglašene realnosti precizno projektuje podatke o mogućem skretanju u odnosu na
stvarno vidno polje. Podaci se prikazuju ili u prednjem planu ili u pozadini, u
zavisnosti od važnosti i od trenutne situacije u saobraćaju. Pored toga,
konceptualno vozilo je opremljeno grupom instrumenata sa mogućnošću slobodnog
programiranja; njegov ekran se nadopunjava sa projekcijama koje generiše
Vetrobranski ekran (Head-Up Display). Obim i širine njegove funkcionalnosti
daleko nadmašuju mogućnosti klasičnih instrumenata. Putem ekrana, koji
prikazuje podatke u tri dimenzije, pojedinačne informacije se mogu optički
naglasiti u većoj ili manjoj meri u zavisnosti od situacije u vožnji, kako bi
se ostvarila odgovarajuća pažnja.

Suvozači u vozilu BMW Vision ConnectedDrive takođe mogu preko Informacionog ekrana za putnike (Passenger Information Display) da koriste prednost dodatne funkcionalnosti koje pruža inteligentno umrežavanje. Suvozač može da procenjuje informacije ili detalje vezane za adrese koje navigacioni sistem dobija preko BMW mreže i da ih po potrebi prosledi na vozačev panel sa instrumentina. Tako ova interakcija između vozača, suvozača, mreže i okoline dostiže nove nivoe. Emotional Browser omogućava prijem još raznovrsnijih i individuelno podešenih informacija. Tokom putovanja sistem prima i filtrira dodatne informacije o sredini kroz koju se vozilo trenutno kreće, bilo da se radi o ljudima, osećanju ili lokaciji. Ova lična konfiguracija se može podesiti na početku putovanja, ali se može podesiti i na putu, da bude manje ili više detljna, da bi odgovarala ličnim potrebama.
Spreman da krene: BMW ActiveE, prvi BMW sa isključivo električnim pogonom
Svetska premijera
BMW je već napravio korak dalje ka vozilima
nulte emisije CO2. Predstavljanjem BMW ActiveE, ovaj proizvođač luksuznih
automobila podvlači svoje čvrsto opredeljenje ka razvoju električnih automobila
u granicama ovog projekta. Znanje i podaci prikupljeni prilikom terenskih
testova BMW ActiveE se primenjuju u daljem razvoju Vozila Megacity (Megacity
Vehicle), automobila čiji je početak serijske proizvodnje Grupa BMW najavila za
2013. godinu. BMW ActiveE pokreće električni motor koji razvija snagu od 125
kW/170 Ks. Inteligentni raspored pogonskih komponenata i sistema za smeštaj
energije je utro put za tipičnu BMW dinamiku u vožnji i povećanu finkcionalnost.
Vozilo zasnovano na modelu BMW Serije 1 Kupe poseduje četiri sedišta normalne
veličine i prtljažni prostor zapremine 200 litara, pogon na zadnjim točkovima
domet od oko 160 kilometara u svakodnevnim uslovima vožnje.

Nulta emisija, četiri sedišta i sportsko
osećanje tipično za marku BMW. Ovo su najupečatljivije odlike BMW ActiveE čija
će svetska premijera biti jedna od najznačajnijih događaja Ženevskog salona
automobila 2011. BMW Grupa predstavlja sledeću veliku prekretnicu na putu ka
održivom automobilizmu bez ugljen dioksida. Pored modela MINI E, BMW ActiveE je
drugo električno probno vozilo koje je proizvela BMW Grupa. Ovaj automobil
ubrzava od nula do sto kilometara na čas za 9 sekundi i daje snagu od 125
kW/170 Ks pri maksimalnom obrtnom momentu od 250 Nm; krasi ga dinamičnost i
pokretljivost BMW automobila čak i prilikom kretanja iz mesta – što je jedna od
karakteristika električnih vozila. U svakodnevim saobraćajnim situacijama,
novorazvijena litijum jonska akumulatorska energetska jedinica omogućava
prelazak od oko 160 km (100 milja).

Baš kao i MINI E, novi BMW ActiveE je
konverzioni automobil: električno vozilo zasnovano na karoseriji vozila sa
motorom sa unutrašnjim sagorevanjem. Ali uprkos tome, kod BMW ActiveE, sve
električne pogonske komponente, kao što su akumulatorska energetska jedinica,
elektromotor i elektronika su integrisane u karoseriju vozila koje nije bilo
predviđeno za tu svrhu – a to je postignuto bez gubitka prostora ili udobnosti
enterijera. BMW ActiveE je prvo električno vozilo koje je proizvela BMW Grupa,
koje poseduje četiri sedišta normalne veličine i prtljažni prostor zapremine
200 litara. Posao koji su obavili BMW inženjeri zaduženi za razvoj je još
upečatljiviji kada se uzme u obzir da je ovo „samo“ probno vozilo. U BMW
ActiveE je nulta serija pogonskih i akumulatorskh jedinica budućeg vozila
„Megacity“ koje u nekim aspektima ima sličnu, a u nekim identičnu geometriju,
integrisana u vozilo sa kompletno različitim konceptom, sa ciljem drumskog
testiranja ovih komponenti po prvi put. Izuzimajući mali usisnik za vazduh na
poklopcu motora i manji prtljažni prostor, u pogledu eksterijera i enterijera
skoro da nema razlike u odnosu na serijsku verziju BMW Serije 1 Kupe.

BMW EfikasnaDinamičnost (EfficientDynamics) – novi modeli, novi motori,
nove ideje
Svetska premijera BMW 320d EfficientDynamics Touring Edition i evropska premijera BMW X1 xDrive28i
Nikada ranije zadovoljstvo u vožnji i
efikasnost nisu bili tako blisko i čvrsto isprepletani kao kod BMW 320d,
EfficientDynamics Edition. Nakon uspešnog predstavljanja limuzine, novi BMW
320d EfficientDynamics Touring Edition će biti predstavljen na Ženevskom salonu
automobila 2011. Sa dizel motorom od 120
kW/163 Ks, ovaj automobil predstavlja kombinaciju sportskog duha kakav se
očekuje od jednog BMW automobila i prosečne potrošnje goriva od 4,3 litra na
100 kilometara prema testu EU, kao i
emisije CO2 od 114 grama po kilometru. Osim toga, BMW 320d EfficientDynamics
Touring Edition, luksuzni automobil srednje klase, kao dodatak svojoj udobnosti
nudi i prtljažni prostor koji se može povećati na značajnih 1.385 litara.

U okvirima BMW EfficientDynamics, konvencionalni motori sa unutrašnjim sagorevanjem su takođe predmet stalnog unapređivanja po pitanjima potrošnje goriva i emisije štetnih gasova, paralelno sa daljim razvojem električnih automobila i BMW tehnologije ActiveHybrid. Sa sadašnjim asortimanom modela, BMW je još više povećao svoju prednost u ovoj oblasti, pomoću efikasnijih motora i menjača, zajedno sa mnogim drugim merama koje imaju za cilj povećanje efikasnosti. Drugi primer napretka postigtnutog uz pomoć ove tehnolgije, koja ima veliki potencijal za budućnost, može se videti kod BMW 320d EfficientDynamics Touring Edition, koji će biti prikazan po prvi put na Ženevskom salonu automobila 2011. Sa pogonom na četvorocilindrični dizel motor snage 120 kW/163 Ks, ovaj model daje ubedljivo najekonomičniji odnos između zadovoljstva u vožnji i potrošnje goriva u svojoj klasi. BMW 320d EfficientDynamics Touring Edition postiže ubrzanje od 8,3 sekunde od 0 do 100 km/h i ima prosečnu potrošnju goriva od 4,3 litra na 100 km prema testu po standardu EU sa emisijom CO2 od 114 grama po kilometru.
Integracija klatna sa centrifugalnom silom klatna sa dualnom masom u transmisiji predstavlja jednu od inovacija koje doprinose efikasnosti kod BMW 320d EfficientDynamics Touring Edition. Ona omogućava posebno tihu vožnju bez vibracija prilikom vožnje pri veoma malom broju obrtaja. U kombinaciji sa većim odnosom najvišeg stepena prenosa, postignuto je značajno smanjenje broja obrtaja motora u svim svakodnevnim putnim brzinama. Osim toga, u slučaju BMW EfficientDynamics Touring Edition, Regeneracija kočione sile, funkcija Auto Start-Stop function, Indikator stepena prenosa, Električno asistirano upravljanje, pomoćni sistemi koji se uključuju na zahtev, kontrola sitema Air Vent, aerodinamički optimizovani naplaci od lake legure i gume sa malim otporom doprinose nižoj potrošnji goriva i smanjenoj emisiji CO2.
Evropska premijera novog BMW X1 xDrive28i na
Međunarodnom sajmu automobila u Ženevi 2011. takođe označava i rođenje nove
generacije motora. Novorazvijeni dvolitarski motor pod haubom BMW automobila
Serije X razvija 180 kW/245 Ks i u poređenju sa prošlim modelom, pruža ne samo
mnogo sportskije performanse, već i značajno manju potrošnju goriva. Ovo
dvostruko poboljšanje karakteristika je omogućila BMW tehnologija TwinPower
Turbo.

Po prvi put je kombinacija turbo - punjača
na principu Twin Scroll tehnologije direktnog ubrizgavanja i BMW patentiranog
potpuno varijabilnog sitema kontrole ventila VALVETRONIC kod četvorocilindričog
motora. Rezultat je da novi BMW X1 xDrive28 ubrzava za samo 6,1 sekundi od 0 do
100 km/h sa prosečnom potrošnjom goriva od 7,9 litara na 100 kilometara prema
testu EU.

Važan instrument upotrebljen za dostizanje efikasnosti benzinskih motora je BMW tehnologija TwinPower Turbo, koja je sada dostupna i kod četvrocilindričnih motora. Kod nove generacije motora radne zapremine 2,0 litra, kombinacija turbo - punjača po principu Twin Scroll tehnologija direktnog ubrizgavanja i BMW patentiranog potpuno varijabilnog sitema kontrole ventila VALVETRONIC daje značajno pojačanje performansi, istovremeno značajno povećavajući stepen efikasnosti.
Prvi model koji će biti opremljen ovom novom pogonskom jedinicom je novi BMW X1 xDrive28i, predstavljen u Ženevi. Njegov motor radne zapremine 2,0 litra sa BMW tehnologijom TwinPower Turbo razvija maksimalnu snagu od 180 kW/245 Ks i maksimalni obrtni momenat od 350 Nm, dostupan pri samo 1.250 obrtaja u minuti. Sa ovim motorom ispod haube, BMW model X ubrzava od 0 do 100 km/h za samo 6,1 sekundu. Prosečna potrošnja goriva prema testu EU je 7,9 litara na 100 kilometara sa emisijom CO2 od 183 grama po kilometru. U poređenju sa prethodnim modelom, BMW X1 xDrive28i ima značajno povećanu sposobnost ubrzavanja, dok istovremeno troši 16% goriva manje.
Tokom 2011. godine, BMW EfficientDynamics je još jednom postavio standarde stalnim smanjenjem potrošnje goriva i emisijama gasova. Sa dodatnim inovacijama i primenom tehnologija koje imaju za cilj povećanje efikasnosti na sve više BMW modela, odnos između zadovoljstva u vožnji i potrošnje goriva je još jednom optimizovan. Na Međunarodnom sajmu automobila u Ženevi 2011, BMW predstavlja Vazdušnu zavesu (Air Curtain), aerodinamičku inovaciju kod novog BMW Serije 1 Kupe i novog BMW Serije 1 Kabrioleta, zajedno sa sistemom Auto Start-Stop - takođe u kombinaciji sa automatskim menjačem - kod novog BMW 640i Kabriolet, novog BMW X3, i novih modela Serije 5 sa sistemom xDrive. Dugoročnu perspektiva daljeg povećanja efikasnosti odlikuje usavršavanje BMW tehnoglogije ActiveHybrid i električnih automobila kao i nove funkcije BMW sistema ConnectedDrive koje podržavaju uštede goriva na putu.
Uvođenje dodatnih inovacija BMW EfficientDynamics u modele drugih serija BMW automobila dovelo je do još niže potrošnje goriva i emisije štetnih gasova. Na primer, u proleće 2011. veći broj BMW modela će biti opremljen sistemom Auto Start-Stop u standardnoj verziji - takođe i u kombinaciji sa automatskim menjačem - što će dodatno povećati efikasnost. Pored novog BMW X3 xDrive30d i novog BMW 640i Kabrioleta, najnoviji modeli BMW serije 5 biće opremljeni BMW inteligentnim sistemom pogona na sva četiri točka xDrive. BMW 535i xDrive Limuzina, BMW 530d xDrive Limuzina i BMW 530d xDrive Touring - su opremljeni ovom tehnologijom.
Vazdušna zavesa (Air Curtain), sledeća inovacija iz BMW EfficientDynamics koja ima za cilj povećane aerodinamike, biće poredstavljena u proleće 2011. Novi BMW Serije 1 Kupe, novi BMW Serije 1 Kabriolet i BMW Serije 1 M Kupe su opremljeni novokonstruisanim prednjim branikom sa spojlerom koji smanjuje otpor vazduha. Pažljivim usmeravanjem vazduha, značajno se smanjuje aerodinamički nepoželjno vrtloženje koje nastaje u blizini lukova iznad točkova.



Široki spektar inovacija koje doprinose stalnom smanjenju potrošnje goriva i emisije štetnih gasova zaokružuje razvoj BMW ConnectedDrive. Sa razvojem najsavremenijih sistema za asistenciju vozaču, BMW daje svoj dodatni prilog posebno snažnoj kombinaciji zadovoljstva u vožnji i efikasnosti.
BMW xDrive na putu uspeha - 47 modela sa inteligentnim pogonom na sva četiri točka
BMW inteligentni sistem pogona na sva četiri točka xDrive garantuje maksimalno zadovoljstvo u vožnji na bilo kakvom terenu. Permanentni elektronski kontrolisani sistem pogona na sva četiri točka koji omogućava izuzetnu vuču, optimalnu bezbednost i privlačnu dinamiku više nije isključivo odlika BMW modela serije X. Karakteristične sposobnosti sistema xDrive su sada dostupne kod sve većeg broja modela. Još veći izbor je omogućen dodatnim tipovima motora novog BMW X3, kao i proširenim izborom BMW Serije 5 sa pogonom na sva četiri točka. Do proleća 2011. godine, biće dostupno 47 BMW modela sa sistemom xDrive - od BMW X1 sa očaravajućim sportskim ponašanjem na putu, pa sve do visoko prefinjenog elegantnog luksuznog Limuzinaa BMW Serije 7.

Popularnost BMW inteligentnog sistema pogona na sva četiri točka xDrive rast iz dana u dan. Dosledno se krećući ka razvoju tehnologije i opremanju dodatnih modela ovim sistemom, BMW će i tokom 2011. uneti novine u ovaj razvoj. Najnovija verzija ovog permanentnog, elektronski kontrolisanog sistema pogona na sva četiri točka ne samo da bolje nego ikada optimizuje vuču i stabilnost u vožnji na klizavim površinama, već sada i povećava dinamiku vožnje u krivinama. Na Ženevskom salonu automobila, BMW predstavlja četiri dodatna modela opremljena sistemom xDrive.
Trijumf BMW inteligentnog sistema pogona na sva četiri točka je blisko povezan sa fenomenalnim uspehom koji BMW modeli serije X postižu širom sveta. Pored toga, sistem je demonstrirao svoje jedinstvene kvalitete pozitivnim efektom na sve veći broj modela iz drugih serija. Zahvaljujući neverovatno brzoj i preciznoj reakciji na svaku promenu u uslovima saobraćaja, xDrive garantuje izuzetnu vuču, maksimalnu bezbednost, izuzetno upravljanje i optimalno, glatko kretanje, karakteristično za sve vremenske prilike i putne uslove. Asortiman vozila sa pogonom na sva četiri točka dostupan u BMW ponudi automobila biće ponovo proširen u proleće 2011. Najnoviji dodatak predstavlja BMW X3 xDrive30d, kao i još tri modela sa pogonom na sva četiri točka iz Serije 5. BMW sada nudi ukupno 47 modela koji uživaju prednosti promenljive raspodele vučne sile između prednjih i zadnjih točkova, koju pruža sistem xDrive. Ovo još više doprinosi zadovoljstvu u vožnji po kome je marka BMW čuvena.

Nove perspektive visokih performansi i individualnosti - trenutna ponuda vozila BMW M GmbH i originalne BMW dodatne opreme
Prezentacija BMW ogranka BMW M GmbH na
Ženevskom salonu automobila 2011 se sastoji od novih, aktraktivnih dodataka
ovom asortimanu. Pored ponude modela, nedavno dopunjene BMW Serije 1 M,
Sportskim paketom M za BMW X1, biće prikazani i proizvodi koje je BMW
Individual razvio za novi BMW Serije 6 Kabriolet. Ovim opcijama specifičnim za
određeni model, BMW M GmbH se usmerava ka želji vozača da iskuse vožnju viskih
performansi u svakodnevnim situacijama u saobraćaju, iskazujući istovremeno
sopstveni personalni stil sa naročito eksluzivnim opcijama personalizacije u još većem broju
segmenata vozila.

Još intenzivnije, sportski orijentisano iskustvo u vožnji nalazi se u središtu inovacija asortimana Originalne BMW Dodatne opreme predstavljene u Ženevi. BMW linija proizvoda Performance sada uključuje dodatne retrofit opcije za BMW Serije 1 i BMW Serije 3, kao i za BMW X5 i BMW X6. Među značajnije vesti spadaju i novi BMW sportski upravljač „Performance“ i BMW komplet „Performance Power“ za BMW120d i BMW 320d. Sada je dostupna opciona mogućnost povećanja snage i obrtnog momenta za BMW 520d. Pored svega ovoga, izbor BMW sportskih izduvnih lonaca je proširen, i sada je u njemu i specifična verzija za četvorocilindrični motor, kakav se ugrađuje u BMW Serije 1 i BMW Serije 3 kao i za BMW X5 xDrive35i i BMW X6 xDrive35i. Dalje, kompletan asortiman sportskih komponenti M za BMW M3, dopunjen je mnogim novim dodacima.
Jedini Bmw automobili su petica i sedmica, dok ovi drugi su da ti se smuči. :)