
Mercedes-Benz ima više premijera na ovogodišnjem Salonu automobil au Ženevi, a izdvajaju se nova, treća generacija modela SLK (oznake R172) i kupe verzija C klase.
Novi SLK je dvosed sa tvrdim sklopivim krovom koji je po navodima fabrike dinamičniji od dosadašnjeg modela, naravno uz veći stepen bezbednosti, poboljšano upravljanje, prostraniju unutrašnjost sa kvalitenijim materijalima i bogatiji spisak standardne i opcione opreme (start/stop sistem, Pre-Safe sistem, Attention Assist, Speed Limit Assist, Intelligent Light System, 7G-TRONIC PLUS transmisija, stakleni krov, Airscarf sistem, adaptivna svetla, LED svetla, Harman Kardon audio system, COMAND Online...).


Na početku će biti dostupne sledeće verzije: SLK 200 BlueEFFICIENCY (4 cilindra, 1796 kubika zapremine, 135 kW/184KS pri 5250 o/min., 240 km/h, 0-100 km/h za 7,3 sec, potrošnja 6,1 litar na 100 km, emisija CO2 je 142 g/km, težina automobila 1435 kg), SLK 250 BlueEFFICIENCY(1796 kubika, 150 kW/204KS pri 5500 o/min., 243 km/h, 0-100 km/h za 6,6 sec, potrošnja 6,2 l/100 km, emisija CO2 je 144 g/km, težina 1500 kg) i SLK 350 BlueEFFICIENCY sa V6 agregatom od 3498 kubika i 225 kW/306KS pri 6500 o/min. (250 km/h, 0-100 km/h za 5,6 sec, potrošnja 7,1 l/100 km, emisija CO2 je 167 g/km, težina 1540 kg).
Kasnije stiže i sportska AMG verzija, kao i četvorocilinrični turbo-dizel motor od 2,2 litra zapremine sa 204KS (u modelu SLK 250 CDI koji bi trebalo da se pojavi krajem godine).
Što se dimenzija tiče, novi SLK je dugačak 4134 mm, širok 1810 mm, visok 1301 mm, međuosovinsko rastojanje iznosi 2430 mm, u rezervoar staje 60 litara goriva, zapremina prtljažnika se u zavisnosti od položaja krova kreće od 225 do 335 litara, dok koeficijent otpora vazduhu iznosi 0.30.
Cene u Nemačkoj izgledaju ovako: Mercedes SLK 200 BlueEFFICIENCY košta 38.675 evra, SLK 250 BlueEFFICIENCY 44.256 evra, a Mercedes SLK 350 BlueEFFICIENCY 52.300 evra.
Nakon premijere doterane C klase modelske godine 2011 (na Salonu automobila u Detroitu), u Ženevi je predstavljen i dugo najavljivani Mercedes C Coupe.

Kao i kod obnovljene C klase sedan i karavan, i C Coupe u ponudi ima sisteme Active Lane Keeping Assist, Active Blind Spot Assist, Attention Assist, Distronic Plus, Pre-Safe Brake, Park-Assist sa Parktronic i Speed Limit Assist-om, kao i Start-Stop sistem, sedmostepenu automatsku 7G-Tronic Plus transmisiju...

U početku će Evropljanima biti dostupne tri benzinske i dve dizel verzije. To su benzinci sa 156KS i 250 Nm (od 0-100 km/h za 8,9 sec, najveća brzina 225 km/h, potrošnja 6,5 l/100km, emisija CO2 je 150 g/km), sa 204KS i 310 Nm (240 km/h, do 100 km/h za 7,2 sec, potrošnja 6,5 l/100 km) i sa 306KS i 370 Nm (250 km/h, do 100 km/h za 6,0 sec, potrošnja 6,8 l/100 km), kao i dizel verzije C220 CDI (170KS i 400 Nm, 231 km/h, do 100 km/h za 8,1 sec, potrošnja 4,9 l/100 km) i C250 CDI (204KS i 500 Nm, 240 km/h, do 100 km/h za 7,0 sec).
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Foto : Worldcarfans.comAir-cap i Air-scarf. :D
Vazdusna kapa i vazdusni shal. :D
Opet domaci zadatak za konkurenciju. Gledam danas u novom Top Speed-u test E klase kabria,voze ga u zimskim uslovima sa spustenim krovom. :D
Naslov "sneg u kosi" :D
Bilo bi nemoguce to da nije u pitanju Mercedes,koji resava i taj problem. :D
Imace i drugi ove sisteme jednog dana,za jedno 10-ak godina,mozda... :D
http://blog.mercedes-benz-passion.com/wp-content/uploads/1024_aircap5.jpg
http://farm5.static.flickr.com/4085/5057301303_1a62a3ba5b.jpg
@toma
Mercedes je najbolji! Prosto se oduševljavam lepotom ovih modela. Šteta što nisu i jedan Audi stavili pored ovih krklema pa da se i Dejan L oduševljava zajedno sa mnom!! :)
@Gagiba
Kad uzivo vidis novog CLS-a javi utiske :D
Imas ga na NBG-u u salonu i ispred salona pozira jedan beli :D
Ako mi nadjes lepsi serijski auto,svaka cast ! :D
Samo da ne poredis babe i zabe,tj supersport klasu i "standardna" kola.
Znaci bez Lamboa i sl :D
@PITBULL
Meni je CLS favorit kod MB. Ubedljivo! I ništa ali apsolutno ništa mi ne bi smetalo da posedujem jedan beli! (možda samo održavanje ali snašao bih se već) :)
E sad...kad bih sam imao privilegiju da biram......znam samo da se ne bih strogo vezao ni za jedan brend. Npr...Fantoma za duža putovanja, 6 kabrio za plažu i Kuper S za prodavnicu... :)))
@Gagiba
I meni. :D
Ja bi se "zadovoljio" i sa novim CLS-om i Aventadorom :D
A kad bi mogao da biram kao sheici,bila bi pozamasna garaza. U njoj bi bili i Audi i BMW i Merc.
Ondak Lambo,458,Fantom i Maybach :D
Bio bi i neki Aston,Panamera,Maserati GT :D
Ovaj SLK ima tehnologiju koju konkurencija samo može da sanja... :D Ko kaže da ova dva automobila ne valjaju, nemoj više ništa da komentariše.. :) Bolje mu je samo neka čita i neka ćuti... :D
Mercedes ponovo povecao prodaju za 10% u Februaru. Polako al sigurno Mecka izlazi iz krize koju je imala devedesetih, i ovi novi modeli unazad par godina su perfektni, a motore nisu nikad bolje imali u istoriji. Ako nastave ovako raditi a nema razloga da neće za jedno 2-3 godine ponovo će biti No1. pogotovo kad doće nova A klasa ako bude izgledala upola kao sto pokazuju rendneri
http://mercedes-benz-blog.blogspot.com/2011/03/mercedes-benz-continues-positive-trend.html
http://mercedes-benz-blog.blogspot.com/2011/03/preview-new-mercedes-benz-klasse.html
@Dakara
Samo nek oni i dalje budu najbolji,ne mora da budu najprodavaniji. :D
Ova A klasa sto si postavio izgleda brutalno.
Cini mi se da ima tu necega,jer taj pravac dizajna ima i buduci baby CLS.
Dakara, odlična stranica. :) Ala zakucavaju sa prodajom, svaka im čast. Ali što kaže Pitbull važno je da budu najbolji, ne moraju da budu najprodavaniji.
@McLaren i PITBULL
Znam da zvucim kao BMW fan jer se jedino oni pale na prodajne rezultate al stavih to onako jer su poprilicno dobro odradjeni i selektovani.
Inace ove prve dvije generacije A klase su mi skroz bezveze odradjene, al dobro to je cijena koju moras platiti kad razvijas novi model. Ova nova A klasa ce biti perverzija, ja vjerujem da neće puno ostupati od onog gore crteza sto sam stavio jer ce to biti buduci dizajn MB jer malo posjeca na F800 a najavili su i novu C klasu jako slucnu F800. A sto se tice interijera vidi se mozda najbolje tamo gde su one tri slike jedna do druge i ona u sredini nije nacrtana vec je stvarna skica kako bi trebao izgledati. I samo kad bi bio cijenom kao ovaj sad oko 17-18 hiljada evra bio bi bun pogodak.
jesam MB fan ali ova c class coupe mi se uopste ne svidja jer sem toga sto su skinuli zadnja vrata nisu nista uradili...trebao je krov malo nizi da bude, izgledao bi dosta agresivnije...ali kontam da nisu hteli da prave konkurenciju e coupe, pa je ovo ispalo kao prinudno resenje...a sto se tice novog SLK...respect...extra auto, dobri motori, najnovija tehnologija...sigurno ce da nadmasi oba prethodna modela po prodaji!