
Jedna od najvećih premijera na ovogodišnjem Salonu automobila u Frankfurtu bez ikakve sumnje biće novi Porsche 911 (fabričke oznake 991).
Novi 911 naravno ne donosi nikakvu dizajnersku revoluciju, pa više pažnje ipak privlače informacije o motorima.
911 Carreru će naime pokretati 3,4 litarski šestocilindraš sa 350KS i 380 Nm obrtnog momenta, dok će 911 Carrera S imati 3,8 litarski agregat sa okruglo 400KS i 440 Nm. U ponudi će biti sedmostepeni manuelni menjač i Porscheov PDK menjač sa duplim kvačilom, a novi 911 će imati za 13 do 15% manju potrošnju goriva (911 Carrera sa PDK menjačem će imati prosečnu potrošnju od 8,2 litara na 100 km, a 911 Carrera S PDK će trošiti 8,7 l/100 km).
911 Carrera sa PDK menjačem od 0 do 100 km/h ubrzava za 4,6 sekunde (sa opcionim Sport Chrono paketom za 4,4 sec), dok 911 Carrara S sa PDK menjačem do stotke stiže za 4,3 sekunde (uz Sport Chrono Pack za 4,1 sec).

Takođe, naglasak je i na smanjenju težine (primera radi, 911 Carrera sa ručnim menjačem ima 1380 kg), a iz Porschea najavljuju i poboljšane vozne osobine, elektro-mehanički servo sistem, Aktiv-Tempomat sa Stopp-Funkcijom, kameru za vožnju unazad, kao i izmenjene dimenzije. Novi 911 će naime biti za 56 mm duži, 11 mm niži i sa produženim međuosovinskim rastojanjem (za 100 mm).


Kao što je pomenuto na početku, novi 911 će moći da vide posetioci Salona u Frankfurtu (od 15. do 25. septembra), dok će se na tržištu pojaviti u decembru 2011. godine. I to cenama koje za 911 Carreru u Nemačkoj startuju od 88.038 evra, a za 911 Carreru S od 102.436 evra. Model sa pogonom na sva četiri točka će se u prodaji naći u decembru 2012., a tokom 2013. stiže i novi 911 Turbo.

U planu su takođe i verzije Targa, GT3 i GT2 RS, ali i 911 Plug-in Hybrid koji bi trebalo da se pojavi 2015. godine.
Ivan Mitić - Autoblog.rs


Podaci za Porsche 911 Carrera S PDK
Motor: B6, 3800 ccm
Snaga: 400 KS (293 kW) pri 7400 o/min.
Obrtni moment: 440 Nm pri 5600 o/min.
Dužina: 4491 mm
Širina: 1808 mm
Visina: 1290 mm
Međuosovinsko rastojanje: 2450 mm
Težina: 1420 kg
Gume (napred/nazad): 245/35 R 20 / 295/30 R 20
0-100 km/h: 4,1 s
Najveća brzina.: 302 km/h
Nürburgring Nordschleife: 7.40 min (15 sekundi brže od 997 C2S)
Od napred ima dobroćudan izgled koji više priliči porodičnim automobilima, sa boka i odnazad je pravi sportista.
Svidja mi se pogotovo sto su sredili one ruzne stopke. Sada su farovi malo cudniji :)
Mozda bi druga boja malo to promenila da farovi ne budu toliko upecatljivi.
Jedva cekam 4S :)
morao bih da pogledam fotografije prethodnog modela da nadjem razlike. sigurno ih ima cim se ovoliko trude.
Zavrsna obrada savrsena.
sedmostepeni manuelni menjač
o.O ?
na samaraljkama mozda, tesko da je bukvalno manuelni ?
0-100 za 4.1 ....f430 za 100 konja vise za 4.0 :D
svaka cast na tezini auta..
od pozadi mi malo lici na astona
sav je misteriozan, a s preda standard njihov, malo ljupkiji i to je to :)
Saaaaaaavrsenoooooooo!!!
Kazem ja,jedva cekam novi model,ali zbog toga sto ce biti promena ispod lima :))
'Samo' 400ks i 4.1 do 100 :))
Neko jedva ceka 4s,a ja ubice Turbo,Turbo S,Gt2rs :))
@Nikola
Pa najjeftiniji ce biti oko 90.000,znaci ono,dodas jos par stavki ode na 100 i preko soma :)
Dok ce najskuplja 911-ica ici preko 250.000...Pa sad,ko koliko ima i ko koliko zeli :))
Napaljen sam, kakavw komad!
Svatite nema nista bolje od VAG-a na svwetu i svwemiru-
Kao i uvek radovacu se samo Targa modelu, on mi nekako najvise lezi na oko. Siguran sam da je odlican u voznji i da iskljucivo tako upoznajes njegove najbolje kvalitete. Verovatno najbolji "allround" sportista trenutno. Ustvari, siguran sam da je tako. Enterijer deluje apaticno u ovoj boji. Ipak se ja radujem nekom novom Lotusu...
najubedljiviji do sad...dosta stvari promenjeno na bolje, a opet je ostao onaj prepoznatljivi izgled...svidja mi se kako su sredili zadnji deo...mada su mogli napred da ga urade malo agresivnije...
@Nikola
pocetna cena u Nemackoj je 84.000e
@Tu je svwe savwrseno
kako je tebi dobro :-P
Samo da je malo odgresivniji prednji deo , sve ostalo je za 10+ ! :))