home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Jedna od najvećih premijera na ovogodišnjem Salonu automobila u Frankfurtu bez ikakve sumnje biće novi Porsche 911 (fabričke oznake 991).

Novi 911 naravno ne donosi nikakvu dizajnersku revoluciju, pa više pažnje ipak privlače informacije o motorima.

911 Carreru će naime pokretati 3,4 litarski šestocilindraš sa 350KS i 380 Nm obrtnog momenta, dok će 911 Carrera S imati 3,8 litarski agregat sa okruglo 400KS i 440 Nm. U ponudi će biti sedmostepeni manuelni menjač i Porscheov PDK menjač sa duplim kvačilom, a novi 911 će imati za 13 do 15% manju potrošnju goriva (911 Carrera sa PDK menjačem će imati prosečnu potrošnju od 8,2 litara na 100 km, a 911 Carrera S PDK će trošiti 8,7 l/100 km).

911 Carrera sa PDK menjačem od 0 do 100 km/h ubrzava za 4,6 sekunde (sa opcionim Sport Chrono paketom za 4,4 sec), dok 911 Carrara S sa PDK menjačem do stotke stiže za 4,3 sekunde (uz Sport Chrono Pack za 4,1 sec).  

Takođe, naglasak je i na smanjenju težine (primera radi, 911 Carrera sa ručnim menjačem ima 1380 kg), a iz Porschea najavljuju i poboljšane vozne osobine, elektro-mehanički servo sistem, Aktiv-Tempomat sa Stopp-Funkcijom, kameru za vožnju unazad, kao i izmenjene dimenzije. Novi 911 će naime biti za 56 mm duži, 11 mm niži i sa produženim međuosovinskim rastojanjem (za 100 mm).

 

Kao što je pomenuto na početku, novi 911 će moći da vide posetioci Salona u Frankfurtu (od 15. do 25. septembra), dok će se na tržištu pojaviti u decembru 2011. godine. I to cenama koje za 911 Carreru u Nemačkoj startuju od 88.038 evra, a za 911 Carreru S od 102.436 evra. Model sa pogonom na sva četiri točka će se u prodaji naći u decembru 2012., a tokom 2013. stiže i novi 911 Turbo.

U planu su takođe i verzije Targa, GT3 i GT2 RS, ali i 911 Plug-in Hybrid koji bi trebalo da se pojavi 2015. godine.

Ivan Mitić - Autoblog.rs 


Podaci za Porsche 911 Carrera S PDK 

Motor: B6, 3800 ccm

Snaga: 400 KS (293 kW) pri 7400 o/min.

Obrtni moment: 440 Nm pri 5600 o/min.

Dužina: 4491 mm

Širina: 1808 mm

Visina: 1290 mm

Međuosovinsko rastojanje: 2450 mm

Težina: 1420 kg

Gume (napred/nazad): 245/35 R 20 / 295/30 R 20

0-100 km/h: 4,1 s

Najveća brzina.: 302 km/h

Nürburgring Nordschleife: 7.40 min (15 sekundi brže od 997 C2S)



čitanja : 3930



Komentari

Lepsi nego ikad!

Autor UROS 88 17 Avg 2011, 19:58

Od napred ima dobroćudan izgled koji više priliči porodičnim automobilima, sa boka i odnazad je pravi sportista.

Autor berik 17 Avg 2011, 20:04

Pa ovako je izgledao i pre 50 godina:)

Autor Misa 17 Avg 2011, 20:40

Svidja mi se pogotovo sto su sredili one ruzne stopke. Sada su farovi malo cudniji :)
Mozda bi druga boja malo to promenila da farovi ne budu toliko upecatljivi.
Jedva cekam 4S :)

Autor Orlo 17 Avg 2011, 20:44

morao bih da pogledam fotografije prethodnog modela da nadjem razlike. sigurno ih ima cim se ovoliko trude.

Zavrsna obrada savrsena.

Autor ChedomirADELAIDE 17 Avg 2011, 20:55

sedmostepeni manuelni menjač
o.O ?
na samaraljkama mozda, tesko da je bukvalno manuelni ?

0-100 za 4.1 ....f430 za 100 konja vise za 4.0 :D
svaka cast na tezini auta..
od pozadi mi malo lici na astona
sav je misteriozan, a s preda standard njihov, malo ljupkiji i to je to :)

Autor NemanjaBB 17 Avg 2011, 21:45

da dodam - UBEDLJIV!

Autor NemanjaBB 17 Avg 2011, 22:49

Jel zna neko kolko je cena za ovog lepotana

Autor Nikola 17 Avg 2011, 23:04

Saaaaaaavrsenoooooooo!!!
Kazem ja,jedva cekam novi model,ali zbog toga sto ce biti promena ispod lima :))
'Samo' 400ks i 4.1 do 100 :))
Neko jedva ceka 4s,a ja ubice Turbo,Turbo S,Gt2rs :))

Autor dusan 18 Avg 2011, 00:43

@Nikola
Pa najjeftiniji ce biti oko 90.000,znaci ono,dodas jos par stavki ode na 100 i preko soma :)
Dok ce najskuplja 911-ica ici preko 250.000...Pa sad,ko koliko ima i ko koliko zeli :))

Autor dusan 18 Avg 2011, 00:47

Pa on je prejak. Enterijer i motorizacija- perfektni.

Autor McLaren 18 Avg 2011, 01:08

Ljudi ovo nije novi 911! :))

Autor Mare458 18 Avg 2011, 01:33

Napaljen sam, kakavw komad!
Svatite nema nista bolje od VAG-a na svwetu i svwemiru-

Autor Tu je svwe savwrseno 18 Avg 2011, 08:02

Revolucionarno kao i uvek :D

Autor Brizga 18 Avg 2011, 10:26

Kao i uvek radovacu se samo Targa modelu, on mi nekako najvise lezi na oko. Siguran sam da je odlican u voznji i da iskljucivo tako upoznajes njegove najbolje kvalitete. Verovatno najbolji "allround" sportista trenutno. Ustvari, siguran sam da je tako. Enterijer deluje apaticno u ovoj boji. Ipak se ja radujem nekom novom Lotusu...

Autor Uros Cuore Sportivo 18 Avg 2011, 10:41

najubedljiviji do sad...dosta stvari promenjeno na bolje, a opet je ostao onaj prepoznatljivi izgled...svidja mi se kako su sredili zadnji deo...mada su mogli napred da ga urade malo agresivnije...

@Nikola
pocetna cena u Nemackoj je 84.000e

@Tu je svwe savwrseno
kako je tebi dobro :-P

Autor DaMir 18 Avg 2011, 10:43

Samo da je malo odgresivniji prednji deo , sve ostalo je za 10+ ! :))

Autor djene 18 Avg 2011, 12:03

Drazi revolucije.....ali dobro,kako bi drugacije i moglo kod Porsche-a.

Autor milan 18 Avg 2011, 14:26

ovde su nova samo dnevna svetla u braniku

Autor qwertz 18 Avg 2011, 16:14