
Lexusov LF-Gh koncept je prikazan na poslednjem Salonu automobila u Njujorku, dok će premijera serijskog Lexusa GS nove generacije biti održana na ovogodišnjem izdanju događaju Concours d’Elegance Pebble Beach u Americi.
Ipak, prodaja zvanično neće početi pre proleća naredne godine. Njegov izgled je inače još u aprilu ove godine najavio pomenuti LF-Gh koncept, a pored modernijeg izgleda, odlikuju ga i širi trag točkova (napred 40 mm, pozadi 50 mm), prostranija unutrašnjost i veći komfor i povećana bezbednost. U opremi će se između ostalog naći i Night Vision, Head-Up Display, Lane Keep Assist, Lane Departure Warning i 10 vazdušnih jastuka (uključujući i vazdušne jastuke za kolena vozača i suvozača).



U Americi će se prvo pojaviti model GS 350, a kao i do sada, u ponudi će biti i hibridna varijanta (model GS 450h - kombinacija 3,5 litarskog V6 benzinca i elektromotora, 343KS, potrošnja 6,3 l/100 km, emisija CO2 iznosi 145 g/km, ubrzanje do 100 km/h za 5,9 sec, najveća brzina 250 km/h).
Lexus GS pokreće 3,5 litarski V6 benzinac sa 306KS pri 6400 o/min. i 375 Nm obrtnog momenta pri 4800 o/min. (u paru sa šestostepenom "sequential shift" automatskom transmisijom), što je dovoljno da ubrzanje od 0 do 60 milja na sat (96 km/h) iznosi 5,7 sekundi (maksimalna brzina je 228 km/h).
GS 350 će inače biti dostupan u verzijama sa zadnjim i sa pogonom na sva četiri točka.
Novi GS je dugačak 4826 mm, širok 1819 mm, visok 1455 mm, međuosovinsko rastojanje iznosi 2850 mm, dok su točkovi od 17, 18 i 19 inča.
Nezvanično se takođe pominju i Coupe verzija i sportski GS-F model kao konkurencija automobilima poput Mercedesa E AMG i BMW-a M5. Po nekim ranijim informacijama, GS-F bi trebalo da pokreće 5,0 litarski V8 motor, ali konkretniji detalji o tome tek slede.


Očekuje se da će novi GS biti izložen i na Salonu u Frankfurtu sledećeg meseca gde bi trebalo da bude saopšteno više informacija o evropskoj verziji GS-a, koji će na Starom kontinentu biti na raspolaganju i u baznoj verziji GS 250.


Ivan Mitić – Autoblog.rs
Prava luksuzna sportska limuzina . Lično bolje mi izgleda od BMW 5 serije, mada ne verujem da će dostići njene vozne osobine...
Stvarno dobro izgleda. U odnosu na model koji zamenjuje a koji ima bas neki tupav dizajn - prost, ovaj ima dosta agrsivnih linija, neke sa CT-a. Prava alternativa za onog ko zeli da ima premium auto koji nije jedan od nemacke premium trojke.
Odlican, luxuz a obiluje sportskim i ostrim linijama...japanska preciznost. Sem sto nema ime kod nas, sem sto nema utra sportski neki GS-F, po ostalom rame uz rame sa Nemcima
Jedan od retkih automobila gde mi se vise svidja zadnji deo (vrlo agresivan) nego prednji.
Svala cast za Lexus,predobar auto,da li ce se nekome svideti ili ne to je individualna stvar,ali ima izuzetno jak karakter...legitiman japanac