home
HOME VESTI DOMAĆE TRŽIŠTE VIDEO ZANIMLJIVOSTI NOVITETI TUNING CONCEPTS TOP SECRET PREDSTAVLJAMO SALONI ARHIVA ISTORIJA

Lexusov LF-Gh koncept je prikazan na poslednjem Salonu automobila u Njujorku, dok će premijera serijskog Lexusa GS nove generacije biti održana na ovogodišnjem izdanju događaju Concours d’Elegance Pebble Beach u Americi.

Ipak, prodaja zvanično neće početi pre proleća naredne godine. Njegov izgled je inače još u aprilu ove godine najavio pomenuti LF-Gh koncept, a pored modernijeg izgleda, odlikuju ga i širi trag točkova (napred 40 mm, pozadi 50 mm), prostranija unutrašnjost i veći komfor i povećana bezbednost. U opremi će se između ostalog naći i Night Vision, Head-Up Display, Lane Keep Assist, Lane Departure Warning i 10 vazdušnih jastuka (uključujući i vazdušne jastuke za kolena vozača i suvozača). 


 

U Americi će se prvo pojaviti model GS 350, a kao i do sada, u ponudi će biti i hibridna varijanta (model GS 450h - kombinacija 3,5 litarskog V6 benzinca i elektromotora, 343KS, potrošnja 6,3 l/100 km, emisija CO2 iznosi 145 g/km, ubrzanje do 100 km/h za 5,9 sec, najveća brzina 250 km/h). 

Lexus GS pokreće 3,5 litarski V6 benzinac sa 306KS pri 6400 o/min. i 375 Nm obrtnog momenta pri 4800 o/min. (u paru sa šestostepenom "sequential shift" automatskom transmisijom), što je dovoljno da ubrzanje od 0 do 60 milja na sat (96 km/h) iznosi 5,7 sekundi (maksimalna brzina je 228 km/h).

GS 350 će inače biti dostupan u verzijama sa zadnjim i sa pogonom na sva četiri točka. 

Novi GS je dugačak 4826 mm, širok 1819 mm, visok 1455 mm, međuosovinsko rastojanje iznosi 2850 mm, dok su točkovi od 17, 18 i 19 inča. 

Nezvanično se takođe pominju i Coupe verzija i sportski GS-F model kao konkurencija automobilima poput Mercedesa E AMG i BMW-a M5. Po nekim ranijim informacijama, GS-F bi trebalo da pokreće 5,0 litarski V8 motor, ali konkretniji detalji o tome tek slede.


Očekuje se da će novi GS biti izložen i na Salonu u Frankfurtu sledećeg meseca gde bi trebalo da bude saopšteno više informacija o evropskoj verziji GS-a, koji će na Starom kontinentu biti na raspolaganju i u baznoj verziji GS 250.


Ivan Mitić – Autoblog.rs



čitanja : 1775



Komentari

Prava luksuzna sportska limuzina . Lično bolje mi izgleda od BMW 5 serije, mada ne verujem da će dostići njene vozne osobine...

Autor Miki 18 Avg 2011, 17:36

Stvarno dobro izgleda. U odnosu na model koji zamenjuje a koji ima bas neki tupav dizajn - prost, ovaj ima dosta agrsivnih linija, neke sa CT-a. Prava alternativa za onog ko zeli da ima premium auto koji nije jedan od nemacke premium trojke.

Autor Orlo 18 Avg 2011, 18:27

Opet cu reci, dobar..

Autor Panchev9 18 Avg 2011, 18:38

Odlican, luxuz a obiluje sportskim i ostrim linijama...japanska preciznost. Sem sto nema ime kod nas, sem sto nema utra sportski neki GS-F, po ostalom rame uz rame sa Nemcima

Autor NemanjaBB 18 Avg 2011, 18:58

Enterijer je ludilo.

Autor milan 18 Avg 2011, 19:06

Jedan od retkih automobila gde mi se vise svidja zadnji deo (vrlo agresivan) nego prednji.

Autor dzigi 18 Avg 2011, 21:33

Svala cast za Lexus,predobar auto,da li ce se nekome svideti ili ne to je individualna stvar,ali ima izuzetno jak karakter...legitiman japanac

Autor UROS 88 19 Avg 2011, 00:25

kako auto sa 306ks razcija samo 228km/h?

Autor ergo 19 Avg 2011, 10:24

bravo za Lexus...extra su ga odradili...ovo moze rame uz rame sa nemackom trojkom...enterijer mi se posebno svidja :-)

Autor DaMir 19 Avg 2011, 10:44

Kolika ekran navigacije bože sačuvaj :D

Autor Logan 19 Avg 2011, 10:51

evo jednog poredjenja GS350:
http://f10.5post.com/forums/showthread.php?t=574288

Autor toma 19 Avg 2011, 20:32