Na Salonu automobila u Frankfurtu će svetlost dana ugledati nova, Spider verzija Ferrarija 458 Italia, predstavljenog 2009. godine (takođe na Salonu u Frankfurtu).
Za razliku od nekih ranijih najava, novi 458 Spider će ipak imati hardtop (u potpunosti od aluminijuma, sklapa se za 14 sekundi), za razliku od njegovog prethodnika F430 Spidera sa klasičnim, platnenim krovom.

I 458 Spider će pokretati poznati 4,5 litarski V8 motor sa 425 kW/570KS pri 9000 o/min. i 540 Nm obrtnog momenta pri 6000 o/min., u paru sa sedmostepenim menjačem sa duplim kvačilom.

Maksimalna brzina 458 spidera iznosi 320 km/h, ubrzanje od 0-100 km/h traje manje od 3,4 sekunde, a po fabričkim podacima potrošnja goriva iznosi 11,8 litara na 100 km (emisija CO2 je 275 grama po kilomeru).

458 Spider je dugačak 4527 mm, širina iznosi 1937 mm, visina 1211 mm, međuosovinsko rastojanje je 2650 mm, točkovi su od 20 inča (gume 235/35 ZR 20 napred i 295/35 ZR 20 pozadi), a težina iznosi 1430 kg (odnos težina / snaga je 2.51 kg po KS, raspored težine napred / nazad je 42% - 58%).

Isporuke prvih primeraka 458 Spidera se očekuju krajem prvog kvartala 2012. godine, dok cena još nije poznata.


Ivan Mitić – Autoblog.rs
Kako su ga smestili pozadi, pored motora, svaka im cast! Steta sto nije platneni mada ni ovaj ne izgleda lose...
Ova fora sa krovom sa Wind-a je dosta dobra - manja masa i manje komplikovan sistem u odnosu na klasican Hardtop. Veci je i prtljaznik doduse ovde to nema nikakve veze jer je motor u sredini/pozadi.
Very clever:) Mnogo jednostavniji krov, manje zglobova, veca povrsina-manja dubina = mnogo laksi. Svaka cast!