
Nova generacija Hondinog Civica je u Americi predstavljena još početkom ove godine (u sedan i coupe izdanju), dok je premijera evropske verzije (hatchback sa 5 vrata) zakazana za ovogodišnji Salon u Frankfurtu.
Pored novog izgleda eksterijera i enterijera, Civic modelske godine 2012 je dobio i novi 2,2 litarski turbo-dizel motor sa 110 kW/150KS i 340 Nm obrtnog momenta, a fabrika navodi njegovu prosečnu potrošnju od 4,15 litara goriva na 100 km i emisiju CO2 od 110 grama po km.
U ponudi će biti i benzinci 1.4L sa 100KS i 127 Nm (potrošnja 5,4 l/100 km, emisija CO2 je 128 g/km) i 1.8L sa 140KS i 174 Nm (potrošnja 5,8 l/100 km, emisija CO2 je 136 g/km), a kasnije će se pojaviti i dizelaš 1.6L sa oko 120 konja.



Prodaja 2012 Civica na evropskom tržištu treba da startuje u januaru sledeće godine, a cene za sada nisu saopštene.
Ivan Mitić - Autoblog.rs




U nastavku možete pročitati i PR saopštenja uvoznika Honde za Srbiju
Na predstojećem Salonu automobila u Frankfirtu, u septembru, biće lansirana potpuno nova Honda Civic. Razvijena specijalno za evropsko tržište, nova Honda Civic biće ponuđena u hatchback varijanti sa 5 vrata, a u prodajnim salonima u Srbiji biće dostupna početkom 2012.



Jedna od upečatljivih karakteristika novog dizajna Honde Civic je kombinacija zadnjih svetala koja izgleda kao spojler, ali i ima ulogu spojlera. Njegova aerodinamična linija utiče na to da vazduh nesmetano klizi preko krova i strana automobila. Takođe, sve komponente su redizajirane uz poseban fokus na vožnju i upravljanje, redukciju CO2 emisije, kvalitet unutrašnjosti, ali uz zadržavanje najvećeg prtljažnog prostora i prostora kabine u klasi kao i fleksibilnosti i praktičnosti po kojoj je prethodna generacija prepoznatljiva.
Ovaj novi model će se proizvoditi u Velikoj Britaniji, u fabrici u Svindonu.
Novi Civic, specijalno dizajniran za Evropu, deveta je generacija popularnog hatchback-a. Prvi Civic pušten je u prodaju još 1972. godine i do danas predstavlja model koji diktira trendove u dizajnu automobila C segmenta.
Konstruisan u skladu sa zahtevima evropskog tržišta, novi Civic će biti ponuđen u varijanti sa 5 vrata i uz najveću prostranost kabine u C segmentu. Motori koji će biti dostupni su benzinski i-VTEC 1.4 i 1.8 i dizel i-DTEC 2.2.
Kod nove generacije Civic-a korišćen je sistem vešanja torzione zadnje osovine koji je veoma kompaktan i omogućava maksimalanu iskoristivost prostora u kabini.
Takođe, razvijen je i jedinstven izolator koji je ispunjen tečnošću i koji omogućava postizanje odličnog balansa između udobnosti i sportskog upravljanja. Tako je maksimalno povećan komfor i stvoren osećaj brze, okretne i dinamične vožnje. Kod novog Civic-a postignute su odlične performanse na evropskim putevima, gde se često kombinuje brza vožnja i ponekad veoma loši putevi, zahvaljujući intenzivnoj saradnji evropskih eksperata sa timom kolega iz Japana. U testiranje na evropskim putevima uloženo je više vremena nego kod bilo kog drugog Hondinog modela. Sve su ovo razlozi zbog kojih se od novog Civic-a mnogo očekuje.
Nova Honda Civic: Upečatljiv sportski dizajn uz vrhunsku praktičnost
Dizajneri nove Honde Civic želeli su da zadrže napredna sportska obeležja karaktera ovog automobila, ali i da dodatno naglase eleganciju i dinamičnost ovog modela. “U poređenju sa dimenzijama aktuelnog modela, smanjili smo visinu za 20mm i povećali širinu za 10mm, “ rekao je Mitsuru Kariya, vođa tima za razvoj Civic-a. “Definisanje pravih mera bio je jedan od najvećih izazova za dizajnere novog Civic-a,” rekao je Kariya. “Dodatno smo naglasili sportski aspekt, čistom, dinamičnom linijom.”
Inspiracija za ovaj model bio je koncept “aviona stopljenih krila i trupa”* kome su trup i krila tako “sjedinjeni” da daju jedinstvenu formu koja ima superiornu aerodinamičnost, tiha je i udobna.
Novi elementi enterijera su dodatno prilagođeni vozaču i daju sportski duh ambijentu. “Želeli smo da postignemo da osećaj u kabini bude kao u trkačkom automobilu ili avionu,” objašnjava Yukio Emi, vođa dizajnerskog tima enterijera novog Civic-a.
Kvalitet unutrašjnosti novog modela Civic je unapređen, ali bez kompromosa kada je u pitanju iskorišćeost prostora koja je vodeća u klasi. “Ključna stvar bila je unaprediti osećaj komfora,” kaže Kariya. “Promenili smo pristup kako bi smo izašli u susret očekivanjima kupaca i evropskim standardima. Novi Civic ima kvalitetniju kabinu, i kada je u pitanju osećaj vozača ali i njen izgled. I dalje nudimo najveći prtljažni prostor u klasi i “magičma sedišta” što znači da je Civic i dalje veoma praktičan.
* “avion stopljenih krila i trupa” - koncept kreiran od strane inženjera Univerziteta Kembridž
@ Panchev
Koja katastrofa, pa ovo ni ljubitelji Honde ne bi kupili.
1. slika, deo oko prednjeg točka, bedno i čemerno i jadno i grozno
Kao neki insekt. Bolje da su ostavili dosadašnji model umesto ovog.
Sviđa mi se ovaj 2.2 motor sa 150 KS što troši 4.15L / 100Km
Pa da kad se prebaci na lr i baci iz Aviona sa visine od 100 Km, dok padne taman potroši 4.15 L
Aj što je ružna, nego ima i onaj Y krak napred.
A tek što u Evropi vole 2.2 u C klasi, ma prosto se pitam da nije ovo premijum možda?
Ovi su prsli
Odlican!
Za jedno 2g. ce biti jos bolji..
Toliko je trebalo da se "naviknem" na prosli..
Enterijer bas kako treba..
Uspeli su opet nemoguce..
Da napreave raliku u odnosu na sadasnji koji je "nezastarljiv"..
Poruka za hejtovance: potrazite pomoc.. :)
Mada kad pomislim kome se ne svidja, znam da je Honda ubola u centar.. :)))
razocarenje! ovo je na kontu onog crz ili kako se vec zove onaj hibrid...ali on izgleda daleko bolje!
Danas sam video prethodnog Sivika u bakarnoj boji, blenuo sam u njega nekoliko dok god je bio ispred mene, I taman kad sam video ovog...skapirao sam koliko je prethodnik lepsi. Pretdnja svetla i deoko grila su bas lepi, izuzev ovog dela sto se spusta do dna branika. Sve ostalo je nekako naduveno. Pozadi mi je pogotovo cudan (ruzan). Uzeo bi stari, ne bi trepnuo.
Čemu dizel od 2,2 l u automobilu koji pripada C segmentu? Zar ne može neki do 2 l?
Pre bih ovo nazvao lošim redizajnom, nego novim modelom. Prednji kraj je pozajmljen od Insight-a. Bolje da ništa nisu dirali. Ovako su otišli par koraka unazad.
Ovo će još malo postati kombi Civic
Kratak padajući nos, prekratka hauba za auto ovih dimenzija, od linije zadnjih vrata ima više nego kolika su sama vrata.
E sad DOBRO OBRATITE pažnju na deo oko prednjeg fara i taj sklop 6 neartikulisanih linija,
1 pada od šoferke, druga razdvaja branik i krilo, treća najsmešnija je ono oko točka, raste, pada, pa opet raste, a onda dole ćoškasti branik.
Ma idealno za podsmevanje
@Dejan L,
Mislim da bi trebao da se zove Kolpasan Civic, danas sam gledao lavabo za gajbu, isti ovakav sam video u ponudi... Beli,keramicki,samo jeftiniji.
Prelep auto! Kao i predhodnik i ovaj model ce razbijati dosadu i ucmalost na drumovima, kada se na to doda i Hondin kvalitet, pun pogodak!
@Dejan L
Ovi su ispred fiat -alfa - lanča sranja deceniju ispred.
I šta kažeš - ovi prsli! To je dokaz koliko si ti prsko!
Prednji deo nije bas uspeo zadnji solidan unutra standard za Hondu. Osvezenje je poluuspelo ali i dalje auto je ok. Jedino ne znam da li mogu previse od njega ocekivati zavisi od cene.
Inace volim civic ali kao da mi je zanji kraj malo masivniji nego sto bi trebalo ali prvo treba videti uzivo. A to mi nije posebno jesno sto neki ljudi preko slika mogu videti sve mane i prednosti automobila. Pa valjda se prvo treba videti uzivo pa davati neki ostriji komentari. Unutrasnjost odlicna samo sam se nadao da ce i pokazivac brzine biti analogno uradjen. Inace pored Djulijet meni bar najlepsi automobil. Volim to nesto drugacije od svih ostalih
Majku mu, ne znam čemu da prigovorim .. Osim možda ovom "novom" motoru, koji ukazuje da Japanci i dalje nemaju razumevanja za zahtevno tržište Srbije ...
@ Uros
Keramika Mladenovac, što ti kažeš kao lavabo. A ovaj zeleni mi izgleda kao rakun sa opstipacijom.
Ma samo se vi smejte, ali Dejan L je uvek bio u pravu kad je usrana Honda u pitanju.
Čak i Accord koga sam iole gotivio, kad sam video prtljažnik, shvatio sam da su deceniju nazad.
Kad još bolje pogledam ukrali oblik blatobrana od Subaru Impreza-e, a zadnju bravicu na vratima od Alfe.
C4 je odavno imao dvodelno zadnje staklo, a i da se ne lažemo, sve u svemu sa ovim motorom i onim cenama, srećom videćemo samo 1 jedinu na sajmu. Bar nećemo povraćati po ulici
U vezi motora ta Sivika, moram da dam jednu opasku.
Svako ko kupi dizel motor u ovoj Hondi, nije za Hondu.
Ne zbog lošeg dizela nego zbog promašene teme...
VTEC je VTEC, jedan jedini na planeti. Tako da ovih 2.2 L što ulazi u visoku srpsku tarifu, iskrenim ljubiteljima Honde neće ni jednu zeru zasmetati.
Vozio sam dosta trenutno aktuelnog Civica, upravo 2.2 dizel. I zaista malo troši, po gradu 6-6.5 litara - i to službeni, bez milosti! Van grada 5l i manje... Ide fenomenalno, leži kao pegla, čvrs kao komad granita, 200kmh se ne oseća... Itd., mogu da ga hvalim do sutra.
Ovaj novi - sačekaću da ga vidim uživo, za sada su mi utisci podeljeni.
Zeleni je lepsi meni, ili je do svetla pa se malo obline i senke koje one stvaraju ne gube u onoj belini. Je l' primetio neko ovaj deflektor vazduha na zelenom modelu, pozadi na boku?
P.S. Ovi otvori na braniku oko maglenki su kao sa Golfa 6 R line modela, ili Shiroka, Pasata. Nije kritika, cisto zapazanje.
@ Uroš
Ovo je kopija kopije
Otvori za vazduh ala RS Audi, ala Široko, ala ma možeš do sutra
@Dejan L,
Priblizavanje ukusima evropskog kupca? :D Sto ga vise gledam, zelim starog. Drugar ima Crveni Type R. Kako zuji onaj motor...
Da, ako opet bude u ponudi i Civic GT sa 1.4-litarskim i-VTEC benzinskim motorom to će biti pun pogodak za naše tržište
Nista novo, samo ruznije. Cini mi se da je prethodni Civic bio puka slucajnost i da Honda zapravo nema predstavu kako automobili treba da im izgledaju. Nista, eto radosti za KIA-u i Hyundai koji izgleda dobro znaju sta rade.
Nisam zlurad, samo mi zao marke koja je nekada pravila dobre automobile, ali se negde uz put izgubila. Gde su VTI, Type R verzije? Honda je nekada bila lider u novim tehnologijama. Turbo era je odavno pocela, a oni nemaju ni jedan (mislim na benzince). Steta za njih.
@ Duka
Prošli put su se malo zaneli videoigricama, kao što to svaki Japanac voli, oni prosto odrastaju uz videoigrice, a sada su hteli da čarolija malo potraje.
Kako god pukla je Honda samo tako.
Neki brendovi s razlogom polako nestaju, a drugi se dižu iz pepela. Treći su opet tek u pubertetu.
Sam primer je kada se pogledaju klase, tj. po klasama se vidi gde je Honda!
NPR C klasa: Golf, Astra, Focus, Megane, Hyundai i KIA, Auris, 308 i C4, a Honda negde pri kraju. Došlo je vreme da ljudi kupuju ono što im treba, a ne auto koji može da traje 20 godina. Ko danas još vozi 20 godina isti auto. NPR mi menjamo auto na 5-6 godina maksimum, koliko god on bio dobar i očuvan
Ocekivao sam vise...ali su zasravli na prednjem grilu totalno...moglo je to mnogo agresivnije
Takodje centralna konzola je mnogo komercijalna , tuzno mnogo...Ne sumnjam u kvalitet svega...ali moglo je to mnogo bolje
Ispalo je da taman kada su hteli da je nategnu , prosao cunami..
U svakom slucaju
I-VTEC je samo jedan
@Duka
Turbo era je počela pre 40 godina.
Sportske turbo motore rade oni koji to ne umeju drugačije.
Ima još po neki pravi sportak, koji nije dopingovan.
++++ za Sivika.
Ima u Srbiji narodna poslovica:
Šta zna svinja šta je dinja!
Dajte ovom automobilu malo vremena, potpisujem da ce biti kvalitetniji i interesantniji za voznju od svih ruznih i dosadnih VW modela, a o Korejskim krsevima necu ni da govorim....
Cim se ne svidja Wagenovcima znaci da je pun pogodak!
Mogu da Vam kažem da sam doživeo veliko ražočarenje ugledavši novu Hondu Civic. Bio sam na sajmu automobila u Nemačkoj, video, sedeo u novom Civicu. Po meni totalni promašaj. Spoljni izgled katatrofalan, unutrašnjost i može da prođe. Kokpit interesantan ali tesan za malo krupnije ljude i instrumenti pomalo razbacani. Pozadi još gore, kada sednete na zadnjem sedištu nemožete da se lepo naslonite i ispravite jel vam glava udara u krov, bar meni. Visok sam 183 cm. Sve u svemu jako veliki promašaj Hondinih dizajnera. Inače 3 godine vozim Hondu Civic tupe s crvene boje i ne bi je menjao za ovu novu ni po koju cenu. Srdačan pozdrav.