
Isuzu je na Tajlandu predstavio novu generaciju njihovog pick-up vozila D-Max, modelske godine 2012.
2012 D-Max će na Tajlandu početi da se prodaje sledećeg meseca, a pored novog, kako se kaže dinamičnijeg i elegantnijeg stajlinga u odnosu na prethodnika, odlikuju ga i unapređena aerodinamika, motori sa smanjenom potrošnjom goriva i novi enterijer.


Kupci će moći da biraju između 2WD i 4WD verzija, nekoliko verzija kabina, 2.5L i 3.0L motora, kao i između petostepenog manuelnog ili petostepenog automatskog menjača.

Takođe, Isuzu na Tajlandu gradi i novi fabriku za
proizvodnju pick-up vozila, kako bi se zadovoljila povećana lokalna i inostrana
potražnja za ovim vozilima.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
deluje ok ali ja ne volim automatski menjac, pogotovo ne na ovakvim vozilima
Bas na ovakvim vozilima u slucajevima prevoza vecih tereta i voznje po izrazito losim putevima je automatski menjac pozeljnija i sigurno bolja opcija.
:-) pobogu Vlado. Manuelni menjac daje mnogo vise kontrole vozacu nad vozilom. Da si u pravu svi kamioni bi imali automatike.
Danasnji kamioni i imaju automatike inace bi onaj nesrecnik morao rucno da izmenja 16 brzina do 80 na sat. Inace terenci su mnogo pogodniji sa automatskim menjacem (o cemu svedoce i nasi najbolji off roud vozaci jer svi voze dzipove sa automatikom a savladjuju na takmicenjima prepreke koje su neverovatno teske i to bas zbog KONTROLE jer kako kazu nikad covek ne moze da odrzava konstantnu brzinu kao automatika). Inace vozim land rover freelander automatik i mislim da je sa njim 5 puta lakse voziti a on sa druge strane cuva motor i menja kad treba a ne kad mi mislimo da bi trebalo. A i elektronima je cudo pa sad i na takvim menjacima imas odrzavanje konstantne brzine recimo zimi nizbrdo po zaledjenom putu.
sa jedne strane si u pravu, ali... ja povremeno koristim upravo ovaj model predhodne generacije a u off-roadu sam preko 20godina zbog prirode svog posla(u Srbiji sam poljoprivrednik a ovde sam keramicar) i veruj mi da sa prilicnom pouzdanoscu mogu da iznesem svoje procene. Jedno su entuziasti i sportisti a sasvim nesto drugo su realni uslovi koriscenja ovakvih vozila.
Sto se kamiona tice, oni imaju u glavnom poluautomatske menjace jer je u tim konfiguracijama redukovana upotreba kvacila ali sve ostalo radis rukom. Naravno da postoje i automatici u kamionima i autobusima ali su uglavnom ugradjeni u vozila koja se koriste u gradu.