
Čekanju je kraj. Ovo je 2013 ATS sedan, dugo najavljivani Cadillacov model čija će premijera biti održana na predstojećem NAIAS Salonu automobila u Detroitu, dok će njegova prodaja u SAD-u startovati kasnije tokom ove godine.
Proizvodnja ovog GM-ovog rivala BMW-u serije 3, Audiju A4 i Mercedesu C klase će se po ranijim najavama odvijati u Grand River fabrici u Lansingu, Mičigen.


ATS je težak 1545 kg i ima zadnji pogon, a biće dostupan i pogon na sva četiri točka.

U paleti motora će biti tri benzinca, i to dva četvorocilindrična i jedan V6 motor. To su novi 2,0 litarski četvorocilindrični turbo koji raspolaže sa 270 konja, zatim 2,5 litarski četvorocilindrični agregat (bez turba) i 3,6 litarski V6 sa 318KS.

Kasnije bi trebalo da stigne i sportska verzija ATS-V (kao odgovor na budući BMW M3) koja bi po nekim izvorima mogla da dobije i V8 agregat sa 470 konja, kao i nove karoserijske verzije.

Što se menjača tiče, u ponudi će biti Tremec šestostepeni manuelni menjač i Hydra-Matic šestostepeni automatik.

2013 Cadillac ATS je dobio i novi CUE infotainment system, opcione Brembo kočnice, adaptivni Cruise Control, Collision Alert, Lane Departure Warning, Side Blind Zone Alert, Hill Hold/Start Assist i Cadillacov magnetic ride control.
Ivan Mitić – Autoblog.rs
Ova unutrasnjost je vrhunska, ali realno. Sveli su dugmice na minimum i sve to zbog CUE. Kada se pojavio ovaj CUE infoteiment system me je odusevio a ovde su ga bas lepo ulkopili. Ovaj dizajn je stvarno drugaciji i zato ga gotivim.
A sad recite jos samo da enterijer ne podseca na Chevrolet i Hyundai?
enterijer lici na cadillac cts ... ustvari celi auto izgleda kao umanjeni ctsm
Lep je, ali fali mu neki detalj da odskoci od konkurencije... Unutra je ful, malo mi smeta poklopac prtljaznika pozadi, kad se gleda frontalno.
Jao jao, gde li ce mu biti tablica napred, nece valjda sa strane k'o na Alfi. :D
@carobnjak
Прва асоцијација унутрашњости ми је била на Хјундаи. Чак су и боју осветљења успели да погоде! :))
Теже ће ово да конкурише МБ и Аудију, а са серијом 3 је неозбиљно упоређивати га. Можда ако спусте 10.000 испод конкуренције...
Uros Cuore Sportivo
Imas i sad modela kojima se preklapa tablica po sredini..
Ide malo krivo, ali sluzi svrsi.. Razmisljam koji je auto, pa kad se setim..
@Гагиба,
vidis auto po prvi put i to samo na par slika i vec znas kakav ce biti protiv mercedesa, audija i bmw?
@Гагиба
naravno, nece priznati samo onaj ko to ne zeli...
Ja sam uvek u pravu, osim kad nisam! :)))
Pozdrav za radionicu!
P.S. sta ces, doslo vreme da Ameri ljube stope Korejcima, da bi preziveli...
@Panchev9,
Moguce da je neka Korveta, nije ni vazno... ja sam vise bio sarkastican.
Zaboravio sam da iskomentarishem uzasan raspored instrumenata, brzinomera i obrtomera. Kao bez nekog osecaja za proporcije i lepotu.
protiv merca i audija ne znam kakav ce biti,ali protiv serije 3 smesan. unutra lici na hjundai a spolja je za matorace. napred kao reno velstatis,otpozadi katastrofa.
barem nece provoditi svaki mesec kod mehanicara cim mu istekne garancija :)))
Autor Гагиба08 Jan 2012, 21:56
Kada je mogao CTS-V da razbije M E60 što ne bi mogao i ovaj da pobedi trojku.
Prvi Kadilak koji mi je uzbudio, ali samo zbog toga što je proporcionalan, što mu zadnji deo nije predimenzionisan. Ali mislim da mu fali ono što su HYU i KIA već izbacili, a to je širok deo između maske i farova!
Enterijer, Opel + Mercedes + Hyundai.
Toliko.
Spolja klasican Kadilak,meni ne nesto previse interesantan...
Unutra AIWA,SAMSUNG ili koja god hocete mini linija :)))
Kako tako nesto da udari konkurenciju prelepom A4 ili Bmw 3....
Malo teze...
@mile antena 08 Jan 2012, 22:58
Tako je u Americi, nisu dzabe auta u Americi jeftinija.
@mile antena
i koliko ce da kosta ovo kvazi-premijum cudo, nacrtano lenjirom i napunjeno kineskom plastikom? :)
@hh,
jeftinija su zato sto ne moras da platis $20,000 u samom startu samo za oznaku kao kod premium svaba
@carobnjak,
posto je cts $36,000, ats ce verovatno biti ispod $30,000.
@mile antena
Знаш како кажу: За паметног човека и комарац је музика! :) Спољашњост је по мени само напред интересантна. Позади и са стране немам импресија. Унутра је превише косоок. А ако је судити по досадашњим резултатима, нереално би било очекивати од америчких аутомобила такав напредак да подвожјем могу да конкуришу двојцу Ауди-МБ (БМВ је наравно ван конкуренције). Једини занимљив детаљ ми је турбо дволитраш, мада је питање како ће проћи он на матичном тржишту. Све у свему..."Само БМВ је аутоиндустрија, све су остало радионице!" ;))
@carobnjak
"Pozdrav za radionicu!"-претпостављам да је у питању лапсус калами. Само је једна аутоиндустрија!! :)))
@McLaren
Не би могао да победи тројку јер је тројка непобедива већ четврт века илити неприкосновена већ 25 година или недодирљива од кад је света и века а неки би рекли и трајно ненадје*ива!!!! :)))
@Гагиба
naravno da nije lapsus, namerno je! Znas ti mene... :)))
Ne damo trojku!
Gagiba, A4 je bolji od trojke još od E46. :D Ja imam A4, ekvivalent iz te godine, trojka je smešna.. Da ne pominjemo koliko se trica kvari i jeftinija je u odnosu na A4. A C klasa je ubila E90. :D
@gagiba,
bez uvrede tebi i bilo kom drugom, ali cadillac je americka kompanija napravljena za amerikance. tako da misljenja gomile ljudi sa balkana o dizajnu ili bilo cemu drugom zaista ne igra nikakvu ulogu cadillacu niti cini ikakvu razliku.
cts je u americi bolje prodavan od 5-series (da ne govorim da ga je potukao na nurburgringu) - nevidim razlog zasto ats nebi ucinio isto protiv 3-series.
@carobnjak
Значи провокација!!! ;)))
@McLaren
А4 је Голф са гепеком и кожним седиштима. Било и остаће!!
@mile antena
Нема више овде увреда од кад су администратори увели цензуру!! :))
А што се тиче америчких возила, генерално сам увек осећао извесну дозу љубоморе због услова који су пружени возачима "преко баре". Почевши од привилеговане цене горива, па преко привилегованих цена аутомобила све до оних врхунских пустиња које тако навлаче да се жегне по гасу држећи правац, за на пример Лас Вегас... :))
Да имам могућност да тамо купујем аутомобил, засигурно бих дебело размислио, а обзиром да сам јако рационалан вероватно би и мој избор био аутомобил осетно јефтинији а приближно истих карактеристика. Наравно...да сам тамо. Пошто сам у Европи, избор је ипак само један...
@Gagiba
Opet,na tvoju zalost,prethodne dve A4 su totalno Audi,od platforme pa do svega ostalog ;)
Pozz za tebe prijatelju! :))))
@Autor Uros Cuore Sportivo 08 Jan 2012, 22:32
potpuno se slazem
@carobnjak
Jel to zato sto je Fiat sa Chryslerom pa se mrzi konkurencija? ;)
@mile antena
Isto ovako negativni komentari su bili kada se pojavio CTS: ma sta ameri znaju sta je premium, ma to ne moze da skrene u krivinu dobar je samo za pravac, ima da se raspadne itd....kada je lom napravio na Nirburgringu , dobrom prodajom, i uporednom testiranju odmah su okrenuli pricu... :)
Nek zacute dok ne dodju testiranja i ATS-V.
Gagiba, ti pricas na pamet. Ja sam te automobile vozio, onda slusas ljude koji ih voze duze.
Kad je u pitanju poredjenje CTS-a i M5 na Nirburgringu, CTS moze da pobedi stari M5, dok kod novog M5 moze samo da se naguta izduvnih gasova...a na nekim kracim stazama gde nema mnogo pravaca, kao npr. Hokenhajm, tu CTS moze da uziva u doticnim gasovima samo na startnom pravcu i eventualno u prve dve-tri krivine....C'mon people, are you serious?
ps. izasli podaci za prodaju BMW-a u celom svetu za 2011. Oooops, I did it again!
@mile antena i McLaren
Da li ste vi videli kako izgleda CTS-V koji je postavio vreme na Ringu???
http://www.roadfly.com/new-cars/wp-content/uploads/2008/05/2009-cadillac-cts-v-nurburgring.jpg
Ne verujem da serijski ima Sparco sedista i kavez... Ko zna kakva poboljsanja se nalaze "ispod lima"...