
Kia nastavlja da obnavlja svoju gamu, pa je tako posle Picanta i Ria (ne treba zaboraviti ni na Optimu čija prodaja tek treba da startuje na evropskom tržištu) na red došao i potpuno novi ceed.
Kia je prvo pre nekoliko dana jednom slikom prednjeg dela novog Ceeda najavila njegovu svetsku premijeru na predstojećem Salonu automobila u Ženevi, a danas su objavljene i dve nove fotografije.

Sem atraktivnijeg izgleda, Kia takođe najavaljuje i prostraniji enterijer sa kvalitetnijim materijalima, a prodaja u Evropi startuje u drugom kvartalu ove godine.
Ivan Mitić - Autoblog.rs
Ranije objavljena slika

U nastavku pročitajte i PR saopštenje uvoznika Kije za Srbiju
Novi Kia ceed spaja stil sportskog kupea sa prostranošću i praktičnošću
hečbeka.
Drska spoljašnjost, koju najviše karakterišu prema gore potegnuti farovi,
hromom oivičeni okviri prozora i mišićave linije, odmah privlači brojne
poglede. Atraktivan eksterijer dopunjuju ergonomski, prema vozaču blago
okrenuti centralni deo armature i kvalitetni materijali u unutrašnjosti.
Novi ceed je tehnički savremen predstavnik Kije u C klasi, a između ostalog ga
krase i višestruko nagrađeni dizajn i revolucionarna 7-godišnja garancija.
Premijera novog ceeda predviđena je 6. marta na salonu automobila u Ženevi, a
na tržištima širom Evrope očekujemo ga od aprila.
Ma nikako mi se ne svida. Izgleda kao prerasli Rio. Dok je Rio cute, ovo je prenapuhano. Stari Ceed je imao mnogo bolju linuju. Jednostavno auto pokusava previse biti cool, da je postalo kicavo. Otprilike kao kad zagrizete cokoladicu i u njoj nadete rum, znaci bljak.
I meni se stari ceed vise dopada nego ovaj novi , novi i30 mi je mnogo lepsi dok stari mi se nije bas dopadao izgleda da u jednom generaciju ceed je bolju u drugu i30
Bolji je i30, rekao sam to jos pre neki dan ali ovog treba videti na jos nekim slikama nije toliko ni los, ali uvek je tako kada iz jedne grupacije imate aute u istoj klasi...neki moraju da budu manje lepsi da se ne bi pravila interna konkurencija, tako je u principu kod svih grupacija. Zato je Optima vrh... ;)
Po prvi put,lepši mi je Hyundai pandan od Kie (i30). Vrv su to namreno tako uradili,jer Huyndai poseduje Kiu,pa da istaknu sebe kao predvodnika.
Za sada na osnovu slika obrnuli su uloge i30 i ceed, a ko zna sta sam i ja sam ocekivao posle iznenadjujuce ocaravajuce prve generacije.
super je ... jedino sto mi je neverovatno ... da ovako dugo nista nije procurelo ... niti je bilo nekih naznaka ...
sem objave motora onda sa slikom koja se pola ne vidi i veze s vezom nema ... objava 2 meseca pred zvanicno predstavljanje ... svaka cast
Astra + 308 + interne forice = bezlična konfekcija
Novi i30 je svakako atraktivniji.
Ceed je namenjen Evropi pa je tako i dizajniran (vrh!).
i30 je globalni model pa ne moze sakriti azijske gene, zato mi se i ne svidja...
@UCS
Nema sigurno (u duhu tradicije) ;)
@Čakica
Šta ti znači ovo "on ni ne postoji"?
mnogo bolji i ozbiljniji dizajn nego li kod i30-ke... a cenim i da ce oprema biti izdashnija ;)
@Predrag
tako je! S tim da do juce nisi znao za nove motore (1.6 GDI)... :)))
@Predrag
nisi jer onda ne bi izvalio onakvu glupost, NEelastiku... :)))
@carobnjak
To se odnosilo na 1.4, a ovaj tek treba da se pojavi. Kada ga budem testirao preneću ti utiske. Uglavnom, ima manji obrtni moment od moje Fabije, a i oblast maksimalne vrednosti mu je uža.
Zajedno smo komentaruisali vest o novom i30, tako da nisu u pravu ;)
@Predrag
ne, ti si za novi i30 GENERALNO rekao da ima neelasticne motore, nemoj sad da se vadis!
Mislim da bi Hyundai/Kia profitirali kad bi ugradjivali Skodine motore...
Naravno, prvo Skoda treba i da ih napravi! :)))
@carobnjak
https://autoblog.rs/blog/auto/noviteti/2011/09/13/novi-hyundai-i30-i-zvanicno-dopunjeno
Imaš ispod moj komentar kojim te demanntujem ;) Ne generalno, već sam mislio na obične 1.4 i 1.6 (masovne). Ovaj novi nisam ni probao, ali sam ubeđen da je 1.2 TSI bolji (po svim pitanjima).
Profitirali bi sigurno. Škoda ima svoju fabriku motora i menjača, a ko ih razvija to samo oni znaju. Verovatno VW, ali ne mora da znači.
@Predrag
e pa nece biti!
Pitao sam te za "strucni sud" o novom Ceed-u, a ti odgovaras:
"Šta da ti pričam kad sve znaš... :)))
Nepocinkovana limarija, neelastični benzinski motorI (esencijalni nedostaci)
:))
Koliko se sećam i30 je zadržao motore, pa nema razloga da se to ne dogodi i sa Riom. Još ako mu opruge ostanu onako krute..."
https://autoblog.rs/blog/auto/noviteti/2012/01/10/novi-kia-cee-d-najavljen-za-salon-u-zenevi
@carobnjak
Vest čiji sam ti link poslao je starija od ove sa tvog linka. Tamo sam pročitao za 1.6 GDI (mada sam za njega čuo i ranije).
I dalje će im udarni modeli biti sa 1.4. Ne mogu drugačije da postignu povoljnu ponudu i masovnu prodaju.
@Predrag
ma da, danas pricas jedno sutra drugo a juce trece...
Procitaj sta si tamo napisao za i30, gde citiras Krleta, kako je bezlican a sad kazes da je atraktivan?!?
Haos!
@carobnjak
Ti očigledno ne razumeš ono što pročitaš!
"Ovaj, kao ni prethodnik, zapravo kao cela korejska gama nema apsolutno nikakav vizuelni identitet. Dzabe im i bivsi nemacki dizajneri kada prilikom svakog redizajna kompletnu menjaju imidz automobila, prateci kratke pomodarske brzoprolazne trendove.
Za novim Civicom cete s eokretati sledecih 5 godina na ulici, a za ovakvim spodobama cak ni prvi put kada ga vidite.
Autor krle 13 Sep 2011, 21:17
@krle
Slažem se sa prvim delog tvog komentara. Dobro zapažanje ;)
Sa drugim već ne ;)
Autor Predrag 13 Sep 2011, 21:34"
@Predrag
razumem ja odlicno , samo ti lupetas sve vise...
Iz tog PRVOG dela komentara se ne moze zakljuciti nista pozitivno za i30, a ti ga danas nahvali (vidi gore).
Pijan si? Ako sine, ako...
@carobnjak
Kada povežeš oba dela krletovog komentara i moj, dobijaš sledeće:
Novi i30 je pomodarski automobil, a samim tim i TRENUTNO atraktivan. Nema klasičan dizajn koji je uvek dopadljiv, već je njegova lepota prolazna i traje isto koliko i trend po kojem je kreirana.
Nije to Octavia - jednom lepa, uvek lepa ;)
Ili moja Floridizacija ;)
Ne pijem, ali sam možda poludeo. Ali veruj mi da nisam. Obavio sam preispitivanje, a sada si ti na redu ;)
@Predrag
mislim da malo gubis kompas, ali tu sam ja da ti pomognem! :)))
Ipak, ono "TRENUTNO" je ispravilo stvar...
P.S. veruj meni, i30 ne moze stati uz novi Ceed sto se atraktivnosti tice! :)
Ajd da se i ja umesam. Za novim civicom se sigurno necu okretati, jer je onaj stari svemirac onaj pravi. Novi i30 je originalniji i uz vesele boje (svetlo plava) bice uvek primecen dok mi novi ceed lici na restilizaciju (ruznog) aurisa. Uostalom sta ste ocekivali da naprave nemacki dizajneri ako su se dokazali sa dosadnim audjima i vwovima. Kada je dizajn u pitanju pravi iskorak su DS citroeni, pa cak i nova panda ili elantra...
Ekstra odradjen automobil kao i i30. Al za mene ce ovi modeli biti atraktivni za jedno 5-6 godina kad prodje faclift i model bio na zalasku jer ce tada biti bez onih ,,djecijih bolesti,, i dosta jeftiniji kao sadasnji modeli za 20 hiljada maraka. Tako da ce iskusni kupac kupiti sadasnji model a za jedno 5-6 godina zamijeniti ga uz doplatu sa ovim gore bar bi Ja tako uradio.
@carobnjak
Čitao sam jedan forum koji se odnosi na i30. Vlasici se žale na sledeće:
uporne spone koje otkazuju već na 20.000 km, da "secka" (gubi snagu) u drugom stepenu prenosa pri dodavanju gasa na oko 2000 o/min., da veoma često otkazuju sijalice, da toši oko 10 l/100 km, jednom su menjali zadnje amortizere posle 7 dana (lupkali su), da jedna ratkapna košta 5900 din, da menjač zapinje kada se ubacuje u 2. stepen prenosa, jednom je na oko 20.000 km otkaza turbina (1.6 CRDi) i da su rezervnu skinuli sa automobila iz salona, akumulator otkaže posle 2 godine, jednom je automobil prezupčio na 40.000 km (iako ima lanac), prednje pločice koštaju oko 10.000 din, zadnje oko 6.000 din, da motor mora da se "tera" u visoke obrtaje (5000-5500 o/min.) ne bi li se ostvarila normalna ubrzanja, otkazivali su im display-i na komandnoj tabli, jednog su šlepovali 3-4 puta, da su servisi katastrofalni...
Vrlo ubedljivo, nema šta :))
@Predrag
hvala puno na korisnim informacijama! :)
Samo znas, i ja sam citao svasta...